Журналіст: «Не секрет, що вони ведуть переговори з командою Шарля Леклера»
Астон Мартін зацікавлений у підписанні монегаска
Італійський журналіст Лео Турріні, відомий своїми інсайдами щодо Феррарі, розкрив внутрішню інформацію про можливі трансфери команди, що назрівають навколо майбутнього Шарля Леклера.
Пілот дедалі більше розчаровується у команді. Хоча Феррарі виростила його до рівня потенційного чемпіона, червоні досі не змогли надати йому болід, гідний боротьби за титул. Оскільки провідні команди, такі як Мерседес та Макларен, мають стабільні склади, Астон Мартін – з віковим Фернандо Алонсо та Ленсом Строллом – стає найбільш імовірним варіантом для переходу.
Те, що менеджер Леклера, Ніколя Тодт, веде переговори з Астон Мартін, не є таємницею. Турріні вважає це нормальним, оскільки обов'язок менеджера – оцінювати всі варіанти. Привабливість Астон Мартін зростає: команда отримає двигуни Хонда та болід від Едріана Ньюї з 2026 року. Журналіст наголошує, що ключовою датою є 2027 рік, коли Алонсо наблизиться до п'ятдесятиріччя.
«Те, що з Ніколя Тодтом останнім часом неодноразово контактували керівники Астон Мартін, безумовно, не є сюрпризом. Син Жана Тодта, крім усього іншого, є менеджером Шарля Леклера»
«І хороший менеджер зобов'язаний, а не просто має право, оцінювати кожен варіант в найкращих інтересах свого клієнта. Зрештою, Астон Мартін, який матиме болід, розроблений Едріаном Ньюї, і двигун Хонда з 2026 року, є надзвичайно привабливим варіантом, особливо з огляду на 2027 рік, тому що це ключова дата, про яку ми говоримо»
«До того часу Алонсо буде ближчим до п’ятдесяти, ніж до сорока. Усе це говорить про те, що ми повинні уважно спостерігати за закулісними рухами тих, хто представляє топ–пілотів. Зараз ми перебуваємо у фазі, яку в трековому велоспорті колись називали «sur place». Усі стоять на місці, балансуючи на педалях, але готові будь–якої миті рвонути»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Клуб знав, що буде інтерв'ю
Хаас вийшов на новий рівень співпраці з японським автогігантом