Судді Ф1 пояснили штраф Оскара Піастрі в Бразилії. Чому винен саме він
Австралієць отримав покарання у 10 секунд та 2 штрафні бали
Стюарди Гран-прі Сан-Паулу однозначно визначили, що Оскар Піастрі повністю відповідальний за інцидент, який призвів до сходу Шарля Леклера.
Після сейфті-кара на рестарті шостого кола пілот Макларен намагався скористатися простором, який залишив Мерседес Кімі Антонеллі на вході в перший поворот на трасі Інтерлагос.
Коли Антонеллі проходив віраж, Піастрі заблокував колеса і зіткнувся з 19-річним італійцем. У результаті Антонеллі врізався у Леклера, що завдало Феррарі критичних пошкоджень і змусило пілота зійти.
Стюарди призначили Піастрі 10 секунд штрафу, який він відбув під час наступного піт-стопу. Внаслідок цього він фінішував п’ятим позаду переможця гонки та напарника Ландо Норріса, відставши на 24 очки у боротьбі за титул.
У документі стюардів щодо рішення зазначено:
«На рестарті після сейфті-кара на шостому колі болід №81 (Піастрі) намагався обійти болід №12 (Антонеллі) з внутрішнього радіусу повороту 1.
При цьому Піастрі не встановив необхідної дистанції перед апексом: передня вісь його боліда не була паралельна дзеркалу №12, як визначено у Директиві з безпечного обгону на внутрішній траєкторії.
Піастрі заблокував гальма, намагаючись уникнути контакту, але не зміг цього зробити й зіткнувся з Антонеллі.
Цей контакт призвів до вторинного зіткнення Антонеллі з болідом №16 (Леклер), який знаходився зовні, що змусило його завершити гонку.
Відповідно, Піастрі несе повну відповідальність за інцидент. 10-секундний штраф і два штрафні бали вважаються доречними та відповідають останнім прецедентам».
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Японці намагалися зберегти позиції Цуноди у Ред Булл, запропонувавши знижку на мотори
Чернігову та Металургу завадили зіграти росіяни
