Щодо втрат на піт-стопі, то за звичних умов це близько 20–21 секунди. Під час машини безпеки – приблизно 12.

Учора, 8 листопада 2025 року, відбулася кваліфікація Гран-прі Бразилії. Пілот команди Макларен Ландо Норріс здобув поул-позицію, а Кімі Антонеллі став другим, відставши на 0.174 секунди.
Вже сьогодні, 9 листопада, на автодромі Інтерлагос відбудеться головна гонка вікенду. За прогнозами, під час перегонів очікуються сухі умови, хоча й шанс на дощ також залишається. За таких умов стратегія команд залежатиме лише від темпу зносу шин та можливих інцидентів на трасі.
Оптимальна стратегія:

Якщо гонка відбудеться за сухих умов, стратегія команд базуватиметься на даних, отриманих під час тренувань і спринту. Довгі серії кіл у п’ятницю показали, що знос гуми не надто інтенсивний, тож, найімовірніше, пілоти обмежаться одним піт-стопом. Водночас умови гонки дещо відрізнятимуться від спринту, тож існує ймовірність, що частина команд обере дві зупинки.
Щодо втрат на піт-стопі, то за звичних умов це близько 20–21 секунди. Під час машини безпеки – приблизно 12.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Богдан Редушко дебютував за першу команду у матчі проти «Полтави»
Іменитий український тренер відреагував на звільнення наставника київського клубу
Увійти за допомогою:
Ще немає облікового запису?
Реєстрація