Британський пілот стартував дев’ятим, а фінішував четвертим на автодромі імені братів Родрігес. Це найкращий результат як у його кар’єрі, так і для американської команди з часів Ромена Грожана на Гран-прі Австрії 2018 року.
Бос аутсайдера Ф1 пояснив, як команда та новачок втратили перший подіум
Аяо Комацу запевняє, що Хаас міг би утримати третє місце, якби не другий вимушений піт-стоп
Головний керівник Хаас Аяо Комацу впевнений, що перший подіум для команди та дебютанта Олі Бермана був цілком можливий на Гран-прі Мехіко, перш ніж події на трасі порушили плани.
Протягом гонки Бермана підтримував темп суперників. Льюїс Хемілтон і Макс Ферстаппен втратили позиції, а штраф Феррарі дозволив британцю утримати своє місце. Комацу зазначив, що команда була зосереджена на прямому протистоянні зі своїми безпосередніми конкурентами – Заубер, Рейсінг Буллз і Вільямс.
Ключовим моментом стало рішення зробити другий піт-стоп одночасно з Джорджем Расселлом на 49-му колі. :
«Мерседес вирішив поміняти місцями своїх пілотів і поставив Расселла, щоб пройти Бермана, але це не спрацювало», – пояснює Аяо Комацу.
«Коли Антонеллі опинився під тиском з боку Оскара Піастрі, і Мерседес, і Макларен ризикнули, запросивши їх на піт. Ми мали всього одне коло, щоб вирішити: залишатися на звичній один піт-стоп, або ризикнути й перейти на два, щоб захистити наші позиції», – додає керівник Хаас.
«Ми обрали другий варіант і зупинилися одночасно з Расселлом на 49-му колі. З підходом Макса Ферстаппена на одному піт-стопі шанс на подіум практично зник. Це був обережний крок, але правильний у загальному плані», – пояснює Комацу.
Він визнає, що подіум «був реально можливий», але після піт-стопів Антонеллі та Піастрі шанс утримати Ферстаппена позаду майже зник:
«Якби ніхто не поїхав на піт-стоп – ми знали, що Макс позаду, але у DRS-потягу з чотирьох машин він навряд чи зміг би нас пройти. Але щойно зупинилися Антонеллі і Піастрі, залишилися лише ми, потім Джордж, і Макс усе одно пройшов би», – пояснює Комацу.
«Як тільки я побачив, що Джордж заходить у бокси, стало ясно: ми могли програти лише Максу. Це було очевидне рішення, хоч і під тиском. Ми зосередилися на правильному кроці зараз, а не на результаті – третє чи четверте місце», – додає він.
«Утримати третє місце дуже спокусливо, але надмірне бажання могло призвести до втрати всього. Подивіться, як Макс наздогнав Шарля [Леклера]: ми були далеко від Феррарі, їхній темп вищий. Ми точно не втримали б третє місце, а четверте було безпечнішим і правильним рішенням», – підсумовує Комацу.
У підсумку, команда відзначила командну роботу. Другий піт-стоп, синхронізований з Мерседес, був найшвидшим у сезоні. Комацу підкреслив, що злагоджена робота всіх відділів дозволила Бермана закріпитися на четвертому місці та продемонструвати конкурентоспроможність Хаас.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Анхель Торрес провів у нинішньому сезоні лише два матчі у складі київського клубу
Клуб знав, що буде інтерв'ю
