Зміна лідера у Ф-1, топові Ферстаппен і Леклер, неймовірний Берман
Ландо Норріс за чотири етапи до кінця став лідером загального заліку
Класна гонка Формули-1 у Мексиці принесли фанам нового лідера загального заліку – Ландо Норріс тепер випереджає напарника Оскара Піастрі на один пункт.
А вболівальників класною їздою ще порадували Шарль Леклер, Макс Ферстаппен і Олівер Берман.
Чемпіонська їзда Норріса
Пілот Макларена Ландо Норріс явно відчув, що його напарник Оскар Піастрі потрапив у серйозну кризу і настав час максимально реалізовувати всі свої шанси. Британський гонщик показав клас у кваліфікації, коли видав суперколо і випередив Шарля Леклера, а також, що набагато важливіше, Ландо не припустився помилки на старті і з поула пережив довгу пряму і перший поворот. Поки решта штовхалася позаду, Норріс провів безпомилкову гонку і переміг з перевагою за 30+ секунд від Леклера. Це найбільший відрив у поточному сезоні.
Ландо повністю відновився після катастрофи на Гран-прі Нідерландів і став лідером загального заліку.
Що тепер у загальному заліку
Вперше з п'ятого гран-прі сезону у Саудівській Аравії у нас зміна лідера загального заліку. Криза Оскара Піастрі завершилася тим, що Норріс відіграв відставання в 34 очки, яке було після сходу Ландо в Нідерландах, і тепер випереджає напарника на 1 пункт. Враховуючи, що попереду ще чотири етапи, у тому числі два спринтерські, це ще нічого не означає, але тут важливіше інше.
Той гоночний стан, в якому знаходиться Оскар, навряд чи дозволяє йому зараз розраховувати на титул, навіть якби в Мексиці, наприклад, Норріс залишився другим у загальному заліку. Тепер Піастрі має ще два тижні до Гран-прі Бразилії, щоб зібратися і повернутися в активну боротьбу.
Макс Ферстаппен знову відіграв очки у Піастрі, але тепер йому важливий не австралієць, а британець. А від Норріса пілот Ред Булла має дефіцит у 36 очок.
У Кубку конструкторів Феррарі вдалося повернутися на друге місце, випереджаючи Мерседес і Ред Булл на 1 та 10 очок відповідно.
Ферстаппен та Леклер знову показали клас і завоювали максимальні очки
Пілот Феррарі Шарль Леклер, як і у США, показав свій рівень і заробив максимум можливого. Якщо в Техасі Леклер боровся з Норрісом за друге місце, то в Мексиці Шарль спершу намагався нав'язати боротьбу за перемогу, проте британець був надто швидким та стабільним, щоб сподіватися на успіх.
Однак Леклер, незважаючи на хаос і штовханину в першому повороті, видав якісну гонку і заробив другий подіум поспіль. Безперечно, не без везіння, коли віртуальний сейфіті-кар на останньому колі зупинив атаку Макса Ферстаппена. Проте варто зазначити, що першу атаку до машини безпеки Шарль все ж відбив і не дав Максу легко себе пройти. А далі вже спрацював фактор везіння.
Ферстаппенн весь вікенд скаржився на нестачу темпу порівняно з конкурентами, проте пілотський клас ледь не дозволив йому посісти друге місце.
Макс провів чудовий другий відрізок, коли на шинах софт видав неймовірні 30+ кіл у вкрай стабільному темпі. Впевнений, експерти знову захоплюватимуться, і не без приводу, стабільним часом Ферстаппена, який на тривалому відрізку проходив коло за колом практично з однаковим часом з різницею буквально в 0,1-0,2 секунди.
Цього мало вистачити для другого місця, але, як сказав сам пілот, іноді сейфіті-кар тобі допомагає, а іноді він тобі заважає. Цього разу завадив, що не скасовує майстерність 4-разового чемпіона.
Берман нагадав про себе серед найкращих новачків сезону
Незважаючи на супергонку Норріса, головним героєм етапу все ж варто назвати Олівера Бермана. Старт дев'ятим і фініш четвертим з боротьбою за подіум на Хаасі – це більш ніж гідний виступ. Олівер класно себе показав на старті сезону, а ми навіть згадували, мовляв, Берман, орендований у Феррарі, через якийсь час може замінити Льюїса Хемілтона і стати напарником Леклера. Після цього Берман був не таким яскравим, а в суперечці за звання найкращого новачка на перші позиції вийшли Ісак Хаджар і Габріель Бортолето.
У них все ще стабільніші результати, але і Олівер нагадав про себе.
Класний пілотаж і 4-те місце, яке є повторенням найкращого результату в історії Хаасу. Поки, звичайно, Берман у Феррарі не потрапить, але вже має контракт на 2026 рік у Хаасі, тому британець має всі можливості продовжувати спокійно розвиватися.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Хаас вийшов на новий рівень співпраці з японським автогігантом
Гравець хотів би зіграти на турнірі
---
С ЗАПАСОМ