Хемілтон назвав ключову проблему адаптації у Феррарі: «Є над чим працювати»
Британець розповів, що найбільше часу втрачає саме на гальмуваннях
Льюїс Хемілтон вважає, що підвищення агресивності та впевненості при гальмуванні може допомогти йому додати швидкості в Феррарі.
Однією з головних проблем із адаптацією британця у 2025 році стало звикання до матеріалів гальм Brembo, тоді як у Мерседес він протягом 12 років використовував Carbon Industries. Хемілтон визнає, що баланс SF-25 залишає бажати кращого, але впевненість під час гальмування може стати ключем до покращення результатів.
«Я думаю, що є над чим працювати у плані того, наскільки агресивно я можу атакувати на гальмах», – розповів він. «Машина досить нервова, і я досі не на 100% впевнений на гальмуванні, коли атакую. У Монці було краще, але в Азербайджані з нашим сетапом покращень не відчувалося, хоча прогрес є».
Хемілтон також зазначив, що Ред Булл може стати серйозною загрозою в боротьбі за друге місце в Кубку конструкторів: Мерседес йде другим, випереджаючи Феррарі на чотири очки, а Ред Булл – на 18, перед Гран-прі Сінгапуру:
«Макларен весь сезон попереду, і ми не зробили суттєвих кроків уперед, тож ми трохи позаду. Ред Булл отримав оновленя в Італії, і вони додали за темпом, тож очікую, що вони можуть виграти кілька гонок», – додав пілот.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Союз європейських футбольних асоціацій оштрафував Українську асоціацію футболу
Гран-прі Абу-Дабі 2025 року стане останнім в історії Заубера перед передачею команди Ауді
