Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
|
3074
0

Вперше в історії. Ф1 поставила пілотів перед важливим вибором через погоду

Гран-прі Сінгапуру стане першим, де оголошено небезпеку спеки

Вперше в історії. Ф1 поставила пілотів перед важливим вибором через погоду
Getty Images/Global Images Ukraine

FIA вперше в історії Формули-1 ввела офіційне попередження про небезпеку спеки. На вихідних у Сінгапурі індекс тепла (температура + вологість) може перевищити 31°C – саме це значення вважається пороговим у регламенті.

Тепер пілоти зобов’язані обрати між двома варіантами. Гонщики або використовують спеціальні охолоджуючі жилети, або ж у болідах встановлюється додатковий баласт із системою охолодження. Навіть якщо пілот відмовиться від жилета, машина повинна бути обладнана насосом, резервуаром з рідиною та теплообмінником.

Регламент також передбачає компенсацію різниці у вазі між екіпіруванням із жилетом та без нього. Для цього у кокпіті обов’язково встановлюється 0,5 кг баласту.

Ідея охолоджуючих жилетів виникла після інцидентів на Гран-прі Катару-2023, коли багато гонщиків скаржилися на перегрів і проблеми зі здоров’ям. Першим систему випробував Джордж Рассел у Бахрейні, відзначивши ефект, але й дискомфорт у тісному кокпіті. Саме через це FIA залишила вибір за командами, не роблячи жилети обов’язковими.

Оцініть матеріал
(37)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Ф1 терміново змінила правила на сезон 2026. Команди знайшли сіру зону
Авто/мото | 22 грудня 2025, 19:15 0
Ф1 терміново змінила правила на сезон 2026. Команди знайшли сіру зону

Перед вступом у дію нового регламенту спливає дедалі більше хитрощів

Довбик дізнався, у якому чемпіонаті продовжить кар'єру
Футбол | 25 грудня 2025, 06:32 3
Довбик дізнався, у якому чемпіонаті продовжить кар'єру

На Артема претендує ряд команд з АПЛ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.