Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Азартні ігри
| Оновлено 14 серпня 2025, 16:20
3793
0

Як штучний інтелект підсилює спортивні сервіси та роботу з уболівальниками

AI допомагає оперативно надсилати сповіщення про результати матчів, персоналізувати новинні підбірки

| Оновлено 14 серпня 2025, 16:20
3793
0
Як штучний інтелект підсилює спортивні сервіси та роботу з уболівальниками

Штучний інтелект (AI) дедалі частіше стає частиною спортивної індустрії. Його застосовують не лише в аналітиці матчів, прогнозах чи роботі зі статистикою, а й у взаємодії з уболівальниками. В умовах високої конкуренції за увагу фанів спортсмени, клуби та спортивні онлайн-платформи використовують AI, щоб зробити комунікацію швидшою, точнішою та персоналізованою.

AI допомагає оперативно надсилати сповіщення про результати матчів, персоналізувати новинні підбірки для фанатів, швидко відповідати на запитання у чатах та навіть створювати інтерактивний контент. Усе це формує ефект «присутності» в грі, навіть якщо вболівальник перебуває далеко від стадіону.

Приклади з усього світу демонструють масштаб застосування технологій:

  • Футбол - у клубах англійської Прем’єр-ліги AI аналізує дані GPS-трекерів гравців, щоб прогнозувати травми та оптимізувати тренування.
  • Теніс - системи на кшталт Hawk-Eye не лише фіксують спірні м’ячі, а й збирають статистику, що допомагає спортсменам змінювати тактику під час матчу.
  • Кіберспорт - AI використовується для аналізу ігор суперників, прогнозування сценаріїв та персонального тренування гравців.

Водночас деякі компанії зберігають обережність у застосуванні штучного інтелекту, особливо коли мова йде про живе спілкування. Директор української онлайн-платформи Casino.ua Олександр Бабенко наголошує, що ключова цінність сервісу- у справжньому діалозі з клієнтом:

«Ми не використовуємо і ніколи не будемо використовувати AI, роботів чи автоматичні записи для дзвінків клієнтам. Лише живе персональне спілкування. Водночас наша маркетингова команда побудувала інноваційний процес створення креативів рекламних кампаній, у якому задіяно цілий комплекс AI-технологій».

Такий підхід дає змогу об’єднати найкраще з двох світів: технології пришвидшують підготовку контенту та роблять його релевантнішим, а люди забезпечують емоційний контакт і розуміння контексту, яке поки що не під силу жодному алгоритму.

У світовому спорті ця модель довела свою ефективність. NBA, UEFA та великі кіберспортивні організації активно впроваджують AI у маркетинг і роботу з фанатами, але водночас інвестують у персональні команди менеджерів. Це дозволяє поєднувати технологічну ефективність із тією емоційною складовою, за яку мільйони вболівальників цінують спорт.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

Ліцензія на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 19.10.2023 року, видана на підставі рішення Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей №307 від 13.10.2023 року.


Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Василь БАРАНОВ: «На нічию з Динамо я не згоден»
Футбол | 05 грудня 2025, 16:16 26
Василь БАРАНОВ: «На нічию з Динамо я не згоден»

Головний тренер «Кудрівки» спробує здивувати авторитетного суперника

ВІДЕО. Костюк розізлився на гравця Динамо. Тренер не стримав емоцій
Футбол | 05 грудня 2025, 07:02 1
ВІДЕО. Костюк розізлився на гравця Динамо. Тренер не стримав емоцій

З'явився момент одного з епізодів матчу з «Полтавою»

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.