Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
| Оновлено 02 серпня 2025, 18:22
5192
0

Формула-1. Гран-прі Угорщини. Результати, розклад, прогноз та інтриги етапу

Анонс 14-го етапу Ф1. Непередбачувана погода та останній шанс перед літньою паузою

| Оновлено 02 серпня 2025, 18:22
5192
0
Формула-1. Гран-прі Угорщини. Результати, розклад, прогноз та інтриги етапу
Getty Images/Global Images Ukraine

Формула-1 повертається до Угорщини на автодром Хунгароринг. Угорський етап стане останнім перед літньою паузою, яка триватиме 4 тижні, тож усі боротимуться за те, щоб піти на канікули в статусі переможця.

Хунгароринг не славиться своїми обгонами та надщільною боротьбою, натомість тут переважає стратегічний підхід, а головне – якнайвища позиція на старті гонки, через складність обгону.

До того ж траса нетипова: тут немає звичного набору поворотів, а переважають затяжні повільні та середньошвидкісні, що може підтягнути одного з лідерів до команди Макларен, пілоти якої продовжать внутрішню боротьбу за титул, а також перемішати середню групу та аутсайдерів.

Розклад Гран-прі Угорщини.

Результати будуть додані після завершення відповідного заїзду

П’ятниця, 1 серпня:

Субота, 2 серпня:

Неділя, 3 серпня:

  • Гонка: 16:00. РЕЗУЛЬТАТИ

Особливості траси:

Довжина: 4,381 км

Кількість кіл: 70

Дві зони DRS:

  • Пряма між 1-м та 2-м поворотом
  • Перед 1-м поворотом

Рекорд кола в кваліфікації: 1:13,447 (Льюїс Хемілтон, Мерседес, 2020)

Рекорд кола в гонці: 1:16.627 (Льюїс Хемілтон, Мерседес, 2020)

Угорщина_Автодром.png

Прогноз погоди

Хунгароринг традиційно зустріне Формулу-1 спекотними умовами, але цього разу ризик опадів у день гонки може стати важливим фактором. Після спринт-вікенду в Бельгії етап у Будапешті повертається до класичного формату – три тренування, кваліфікація та основна гонка. Загалом очікується спекотна погода на початку вікенду, проте в неділю існує помітна ймовірність злив і навіть гроз, що здатне серйозно вплинути на хід подій.

П’ятниця, 1 серпня

Відкриття гоночного вікенду відбудеться за сонячної та теплої погоди. Перше тренування (14:30 за київським часом) і друга сесія (18:00) пройдуть на сухій трасі за температури 28–30 °C. Дутиме легкий західний вітер зі швидкістю 10–15 км/год, що не матиме суттєвого впливу на боліди. Умови ідеальні для роботи над налаштуваннями та довгими серіями кіл.

Субота, 2 серпня
Остання, третя практика (13:30) теж відбудеться без опадів, температура знизиться до 26–28 °C, а вітер змінить напрямок на північно-східний. Під час кваліфікації (17:00) ризик дощу трохи зросте, однак серйозних злив не прогнозується. Пілоти отримають змогу провести вирішальну сесію на сухому асфальті, що підвищить значення стартових позицій, адже Хунгароринг відомий складністю обгонів.

Неділя, 3 серпня

Основна гонка (старт о 16:00) може пройти за змінних умов. Ранок буде теплим і сонячним, але ближче до старту очікується підвищення вологості та утворення купчастих хмар. Ймовірність злив або грозових осередків становить близько 40%, тож гонка може перетворитися на лотерею зі стратегіями.

Востаннє дощова гонка в Угорщині відбулася у 2021 році – тоді хаотичний старт і зміни умов на трасі подарували одну з найнепередбачуваніших гонок сезону. Цього разу подібний сценарій цілком можливий.

Стратегія та шини на етап

14-HU25-Preview-EN

Піреллі на Гран-прі Угорщини знову привезла один із найм’якших комплектів гуми – хард C3, мідіум C4 та софт C5, як і торік. Тоді це сприяло стратегії з двома піт-стопами та активному використанню середнього комплекту.

Тенденція цього сезону полягає в тому, що, отримуючи склади гуми з характеристиками, близькими до минулорічних, команди дедалі частіше намагаються скоротити кількість зупинок. Для деяких пілотів це означає спробу обмежитись лише одним піт-стопом.

До того ж варто враховувати, що торік висока температура траси значно впливала на швидке зношування шин, а цьогорічні прогнози дощу можуть відкрити нові тактичні можливості для гонщиків.

Прогнозована стратегія від Піреллі у 2024 році:

Formula 1 News: Tire and pitstop strategies for Hungarian GP

Приклади стратегії минулого року:

FORMULA 1 HUNGARIAN GRAND PRIX 2024 | Pirelli

Головні питання та інтриги Гран-прі Угорщини:

Чи зможе Ландо Норріс знову переламати ситуацію?

Після Гран-прі Канади, де Ландо Норріс зійшов після зіткнення з напарником, його відставання від Оскара Піастрі в загальному заліку зросло до 22 очок. Багато хто вважав, що цей результат лише зміцнить позиції австралійця, однак британець відповів двома поспіль перемогами і перед Гран-прі Бельгії скоротив різницю до восьми балів. Поразка в Спа знову збільшила розрив – тепер Норріс відстає від Піастрі на 16 очок.

Перед літньою паузою у нього залишився ще один шанс повернутися в щільну боротьбу за титул. Ландо не раз доводив, що вміє відновлюватися після невдач, і тепер йому потрібно повторити це, щоб піти на відпочинок у гарному моральному стані. Для емоційного британця цей аспект може стати особливо важливим.

Минулого року на Хунгароринзі Ландо йшов до впевненої перемоги, але після командних наказів та під час піт-стопу спершу обійшов Піастрі, а потім за вказівкою по радіо та після сперечань з командою повернув йому перше місце. Схожий сценарій цього разу видається малоймовірним, тож Норріс має чудову нагоду повернути собі перемогу.

F1 2025 champion? You bet! Norris out to deliver for backers

Чи допоможе «велика зустріч» Мерседес подолати кризу?

Початок сезону для Мерседес складався обнадійливо: Джордж Рассел чотири рази фінішував на подіумі в перших шести гонках. Однак у наступних семи етапах він лише одного разу потрапив до топ-3 – у Канаді, де здобув перемогу.

Після серії невдалих результатів команда провела масштабну нараду з провідними інженерами, аби зрозуміти причини спаду. Подібні труднощі для Мерседес не нові: торік команда також представила нестабільний болід, а зміни після літньої перерви лише погіршили ситуацію.

Нині головне питання полягає в тому, чи пов’язані проблеми з новою задньою підвіскою, вперше випробуваною в Імолі, або з реакцією на оновлені тести на прогин переднього антикрила, запроваджені з Іспанії. Показово, що Рассел вже не виключає повернення до попередніх налаштувань – це свідчить, що команда досі не змогла повністю оптимізувати свої інструменти розвитку.

Гран-прі Угорщини може стати показовим етапом: він покаже, чи здатен Мерседес переламати ситуацію вже цього сезону, чи команді доведеться чекати впровадження нового технічного регламенту 2026.

George Russell: Mercedes 2025 F1 car to comprise parts 'long in the  pipeline' - Motorsport Week

Чи варто чекати першого подіуму Хемілтона?

Британець поки що не надто успішно розпочав сезон із Феррарі після 12 років у Мерседес. За 13 етапів його найкращими досягненнями стали кілька четвертих місць у кваліфікаціях, а також поул і перемога у спринті Гран-прі Канади.

Вболівальники очікували побачити перший фініш Льюїса Хемілтона у топ-3 на трасах, де він традиційно сильний: у Сільверстоуні, на етапах у Бельгії чи Канаді. Черга тепер дійшла до Хунгарорингу, де семиразовий чемпіон є найуспішнішим пілотом в історії як за кількістю перемог, так і поулів. Це робить угорський етап потенційно найкращим шансом для британця нарешті повернутися на подіум.

Феррарі, своєю чергою, зазвичай почувається впевнено на подібних технічних трасах. Оновлення, привезені до Спа, мали переважно адаптивний характер і можуть стати в пригоді й на Хунгарорингу, а сама команда прагне знову включитися в боротьбу за високі місця обома пілотами.

Ferrari receive 'brutal' Lewis Hamilton reminder | RacingNews365

Оцініть матеріал
(15)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

ФОТО. Ось як виглядав Гармаш після зустрічі з ТЦК та СП
Футбол | 04 грудня 2025, 08:23 21
ФОТО. Ось як виглядав Гармаш після зустрічі з ТЦК та СП

Футболіста мобілізували до ЗСУ

Для Динамо знайшли заміну Костюку і не позаздрили
Футбол | 04 грудня 2025, 08:02 4
Для Динамо знайшли заміну Костюку і не позаздрили

Гецко вважає, що клуб має очолювати тренер з куди більшим авторитетом

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.