Бразильська влада посилює тиск на рекламний ринок ставок
Новий позов і законопроєкти викликають тривогу у представників галузі
Національна асоціація ігор і лотерей (ANJL) різко розкритикувала позов Управління державного захисника Ріо-де-Жанейро (DPRJ) проти 43 операторів онлайн-ставок.
DPRJ вимагає 300 млн реалів (близько $54 млн) компенсації за рекламу, яка «вводить в оману», в якій, за їхніми словами, відсутня інформація про ризики.
Центр захисту прав споживачів при DPRJ закликав до посилення регулювання реклами ставок. ANJL заявила, що претензії безпідставні і шкодять легальному ринку, заплутуючи гравців і заважаючи відрізняти ліцензованих операторів від нелегальних. Асоціація наголосила, що з 2023 року вже впроваджено етичні стандарти реклами.
Питання реклами ставок у Бразилії залишається гостро обговорюваним. У травні Сенат схвалив заборону на рекламу під час спортивних трансляцій, участь знаменитостей, а також обмежив її час і формати. Галузь попереджає що надмірні обмеження посилять чорний ринок.
Філіппіни ризикують втратити 50 тисяч робочих місць через реформу
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Головним фаворитом на трофей мундіалю є збірна Іспанії
Заховайло про в.о. головного тренера киян