Каділлак Ф1: «Ми буквально беремо участь у гонці з часом»
Керівник команди поділився подробицями підготовки до першого сезону
Керівник команди Каділлак Грем Лоудон заявив, що проєкт перебуває у «гонці з часом», окресливши масштабні завдання, які стоять перед новою командою Формули-1 до її дебюту у сезоні 2026 року.
Кадліллак отримав офіційне схвалення на участь у Формулі-1 лише в березні 2025 року і наразі продовжує активно формувати команду. Зокрема, триває пошук фахівців на ключові позиції, включаючи старшого інженера з аеродинаміки для бази в Сільверстоуні.
Проєкт Каділлак матиме кілька технічних хабів: три у США – в Індіані, Північній Кароліні (де розміщено відділ силових установок) та Мічигані, – а також один у Великій Британії, в «долині автоспорту» біля Сільверстоуна.
Подібна географічна структура не є унікальною у Формулі-1: наприклад, Заубер поєднує операції у Швейцарії та Німеччині, готуючись до переходу під управління Ауді у 2026 році.
Втім, Лоудон визнав, що часу на підготовку обмаль:
Ми буквально беремо участь у гонці з часом, – заявив він в.
На стінах нашого заводу в Сільверстоуні висять годинники, які відраховують час до першого Гран-прі в Австралії 2026 року – і ця дата не зміниться.
Нам потрібно будувати боліди. Але спершу ми маємо виготовити деталі. Перед цим – спроєктувати їх. Щоб це зробити, потрібно найняти людей. А до цього – створити інфраструктуру, аби мати змогу наймати персонал. Це складна логістика.
Найважчим було балансувати всі процеси у 2024 році, коли не було впевненості у дозволі на вхід. Тепер ця впевненість є, але часу на реалізацію залишилося дуже мало.
Хто пілотуватиме за Каділлак у 2026 році?
Презентація команди в Маямі поновила чутки про потенційний склад пілотів. Одним із фаворитів на місце називають Серхіо Переса. Також підтверджено, що Мік Шумахер вів переговори з командою про повернення до Формули-1. Наразі остаточного рішення щодо складу ще не ухвалено.
У 2026 році Каділлак і General Motors співпрацюватимуть із Феррарі, яка постачатиме силові агрегати та коробки передач. Тим часом GM розпочне розробку власного двигуна, який планують ввести у Формулі-1 до 2029 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Португальський гранд хоче отримати 40 мільйонів євро
Церемонія жеребкування призначена на 19:00 за київським часом