Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
|
2532
0

Експілот Ф-1 розкрив, яка причина спаду форми Хемілтона, і як це змінити

Гієдо ван дер Гарде прокоментував ситуацію довкола семиразового чемпіона

Експілот Ф-1 розкрив, яка причина спаду форми Хемілтона, і як це змінити
Getty Images/Global Images Ukraine: Льюїс Хемілтон

Пілот Феррарі Льюїс Хемілтон переживає невдалий старт кар’єри у складі нової для себе Скудерії, що різко контрастує з хвилею оптимізму, яка супроводжувала перехід семиразового чемпіона світу до легендарної італійської команди взимку.

Це був один із найбільш очікуваних трансферів в історії Формули-1 – найвідоміший гонщик сучасності приєднався до найвідомішої команди. Але перші п’ять етапів сезону 2025 року принесли Хемілтону лише одну помітну перемогу – у спринті Гран-прі Китаю. У решті гонок його результати не відповідали очікуванням і стали розчаруванням для вболівальників.

Цей спад форми став несподіваним і для колишнього пілота Формули-1 Гієдо ван дер Гарде, який перед початком сезону прогнозував Хемілтону 17–18 подіумів і боротьбу за титул до фінальної гонки.

Це було б чудово, якби так і сталося. Це було моє інтуїтивне відчуття... Але, чесно, він «отримав ляпаса» від свого напарника – і доволі болючого, – сказав Гієдо ван дер Гарде.

Шарль Леклер, напарник Хемілтона, вже випереджає британця на 16 очок (47 проти 31) і приніс команді перший подіум сезону в Джидді.

На думку ван дер Гарде, ключовим фактором у проблемах Хемілтона є відсутність впевненості:

Коли він прийшов у Формулу-1, він був гарячим молодим талантом, що не боявся ризикувати. У Мерседесі він здобув перевагу над Росбергом, і був у своїй тарілці. Але з роками ситуація змінилася. Тепер він протистоїть новому поколінню, яке краще адаптувалося до поточного покоління болідів із граунд-ефектом.

Ван дер Гарде зазначає, що нинішні машини вимагають іншого стилю водіння – м’якшого, з більш тонкою роботою із нестабільною задньою віссю. Це те, з чим у Хемілтона виникають труднощі.

Я думаю, якби ми повернулися до машин зразка п’яти-шестирічної давності, він і досі був би кращим. Але з новими болідами йому просто важко, – додає нідерландець.

Втім, ван дер Гарде не вважає, що ситуація безнадійна:

Стиль водіння неможливо змінити за одну ніч, але якщо Феррарі зможе забезпечити стабільність задньої частини боліда, у Льюїса знову з’явиться шанс повернутися до боротьби. Швидкість у нього досі є.

Оцініть матеріал
(20)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.