Формула-1 збирається внести зміни до правил 2026 року через побоювання
Зміни мають торкнутись розподілу потужності двигуна
Формула-1 може внести суттєві зміни до нового регламенту силових установок, які мають набути чинності у 2026 році. Нові правила щодо двигунів були затверджені ще кілька років тому, однак, за інформацією з різних джерел, зокрема The Race, у керівництва Ф1 виникли занепокоєння щодо того, як ці установки можуть вплинути на якість перегонів.
Головна проблема пов’язана з ефективністю систем рекуперації енергії – очікується, що збір і розгортання енергії батареї можуть виявитися менш ефективними, ніж прогнозувалося раніше.
У 2026 році Формула-1 планує перейти до принципу рівного розподілу потужності між двигуном внутрішнього згоряння та електричною енергією (50/50), що втричі більше за поточну частку впливу батареї. Однак на трасах із тривалими прямими, як-от Монца чи Баку, з’явилися побоювання, що батареї можуть розряджатися ще до кінця прямої, ускладнюючи ситуацію для пілотів.
Очікується, що на засіданні комісії Формули-1 наступного тижня буде розглянуто пропозицію щодо зміни конфігурації використання електроенергії.
Згідно з неофіційною інформацією, розподіл 50/50 збережеться для кваліфікації, тоді як у гонці вплив батареї буде знижено. Замість поточних 350 кВт від батареї пілоти матимуть доступ до 200 кВт, що змінить загальний баланс потужності на користь ДВЗ — приблизно 64/36. Це дозволить забезпечити стабільніший рівень потужності впродовж усього кола.
При цьому новий режим ручного керування електричною потужністю, який був створений для допомоги в обгонах, залишатиметься на рівні 350 кВт – його активація відбуватиметься за рішенням пілота.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Столичний клуб розпочав продаж квитків на матч з «Фіорентиною»
Церемонія жеребкування призначена на 19:00 за київським часом
