Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Формула 1
|
420
0

Новий мотор Мерседес ризикує програти Формулі-2. Інсайди нового регламенту

Перші тести показують невтішні результати для Формули-1

Новий мотор Мерседес ризикує програти Формулі-2. Інсайди нового регламенту
X (Twitter)

Починаючи з сезону 2026 року, Формула-1 перейде на використання екологічно чистого пального, однак підходи постачальників і перспективи нової технічної ери вже викликають дискусії. На тлі активної розробки силових установок наступного покоління, в паддоку ширяться чутки про перші труднощі, з якими зіштовхнулись виробники.

За інформацією іспанського видання Motor, більшість паливних партнерів команд Формули-1 зосередили зусилля на створенні синтетичного пального. Shell (Феррарі, Хаас), Mobil1 (Ред Булл, Рейсінг Буллз), BP (Ауді) та Aramco (Астон Мартін) працюють над паливом, яке синтезується шляхом поєднання вуглекислого газу з атмосферного середовища та «зеленого» водню, що отримується з відновлюваних джерел.

Водночас Petronas, який у 2026 році постачатиме паливо командам Мерседес, Макларен, Альпін та Вільямс, обрав іншу стратегію, роблячи ставку на біопаливо, вироблене з органічних відходів і рослинної сировини. Проте, за наявною інформацією, ефективність такого підходу наразі викликає сумніви – біопаливо помітно поступається синтетичним аналогам за ключовими характеристиками. Це може призвести до зниження продуктивності силових установок, обмеження рекуперації енергії та збільшення витрати пального.

До того ж з’явилася інформація про попередні моделювання силової установки Мерседес за новим регламентом. Зокрема, повідомляється, що команда провела віртуальні тести на конфігурації автодрому в Монці, і результати викликали занепокоєння. Через обмежений запас енергії батареї, вона не витримує навіть довжини старт-фінішної прямої, і єдиним джерелом потужності залишається ДВЗ – приблизно 540–570 к.с.

Такий рівень може виявитися недостатнім для досягнення нинішніх швидкостей на прямих, що вже породжує іронічні припущення про те, що боліди Формули-2 потенційно можуть бути швидшими за нові автомобілі Формули-1 у певних умовах.

З огляду на все це, майбутній сезон 2026 обіцяє не лише екологічну революцію, а й серйозні технічні виклики для команд та постачальників.

Оцініть матеріал
(4)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.