Все йде за планом. Новий двигун Хонди для Астон Мартін
Гіганти автоспорту закладають фундамент для прориву в 2026 році
Хонда продовжує роботу над новим силовим агрегатом для Астон Мартін, з якою розпочне співпрацю з сезону 2026 року, коли Формула-1 увійде в нову еру технічного регламенту. Президент Хонда Рейсінг Кодзі Ватанабе розповів про хід підготовки та майбутню інтеграцію з командою з Сільверстоуна.
Після успішної співпраці з Ред Булл, яка принесла японському виробнику чотири чемпіонські титули серед пілотів та два серед конструкторів, Хонда прагне стати ключовим технічним партнером Астон Мартін у новій фазі гібридної епохи, що передбачає 50/50 поділ між ДВЗ та електричною потужністю.
Нагадаємо, Хонда оголосила про вихід з Формули-1 після сезону 2021 року, що змусило Ред Булл створити власний проєкт силових установок у співпраці з Форд. Однак перегляд регламенту на 2026 рік підштовхнув Хонду до повернення у спорт.
У коментарі The Japan Times під час гоночного вікенду на Сузуці Ватанабе зазначив, що нинішній проєкт розвивається стабільно.
Ми припинили участь у Формулі-1 і були не готові у 2015 році. Тоді починали з нуля. Зараз ситуація зовсім інша – ми не починаємо з чистого аркуша, тож розвиток проходить набагато плавніше, – сказав Ватанабе.
Хонда також возз’єднається з легендарним конструктором Едріаном Ньюі, який покинув Ред Булл минулого року і приєднався до Астон Мартін на посаді керівного технічного директора та акціонера.
Для мене велика честь знову працювати з Ньюі в Астон Мартін. Ми разом створюватимемо конкурентоспроможну машину Формули-1, – додав Ватанабе.
Ньюі почав працювати з командою Лоуренса Стролла у березні 2025 року. Керівник Астон Мартін Енді Коуелл поділився деталями першого дня роботи легендарного інженера:
Прибуття Едріана викликало величезний інтерес, але він не з тих, хто потребує пафосних церемоній. Він зайшов у свій офіс у технологічному центрі AMR, поклав портфель і майже одразу приєднався до концептуальної зустрічі щодо однієї з частин автомобіля.
Він одразу занурився в роботу, уважно слухав інженерів, ставив питання і пропонував нові ідеї. Це справжній інженер, який уже допомагає формувати наші майбутні машини. Ми дуже раді, що він з нами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Аналіз кваліфікації Гран-прі Абу-Дабі: хто виконав свою місію і що чекати в гонці
Чи зможуть харків’яни вперше відібрати очки в рівнян у матчах УПЛ?