Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну
Формула 1
|
2613
0

Бос Макларена пояснив, чому Ландо не пішов на андеркат Ферстаппена в Японії

Стелла виправдав обережність команди в Сузуці

Бос Макларена пояснив, чому Ландо не пішов на андеркат Ферстаппена в Японії
Getty Images/Global Images Ukraine

Керівник команди Макларен Андреа Стелла розповів, що потенційна поява автомобіля безпеки стала ключовим чинником у рішенні команди не намагатися випередити Макса Ферстаппена через ранній піт-стоп Ландо Норріса під час Гран-прі Японії.

Ферстаппен стартував із поулу та лідирував протягом усієї гонки, тоді як Норріс утримувався на відстані приблизно однієї секунди. Сузука традиційно вважається трасою, де андеркат (ранній піт-стоп із метою випередити суперника) може дати перевагу.

Однак у Макларен не пішли на ризик. Норріс вийшов у бокси разом із Ферстаппеном на 21-му колі, а на виїзді з піт-лейну Ландо навіть спробував обійти голландця, виїхавши на траву. Після єдиної серії зупинок Норріс залишився позаду лідера, не маючи змоги активувати DRS, і врешті фінішував другим. Третім став напарник по команді – Оскар Піастрі.

Через низький рівень деградації гуми Макларени обрали ту ж стратегію, що й Ред Булл: середні шини на старті й жорсткі на фініш. Це викликало запитання до керівництва команди, чому вони не спробували альтернативний варіант, щоби отримати перевагу.

Андреа Стелла пояснив логіку рішень:

Ми могли б спробувати інший варіант, але не було впевненості, що він спрацює, – заявив Стелла.

Якби ми спробували атакувати Ферстаппена з Ландо, це поставило б у складну ситуацію Оскара, який змушений був би чекати. Також це могло б створити проблеми з болідами, які їхали позаду – зокрема з Расселом.

Ми, звісно, проаналізуємо часові інтервали, щоб зрозуміти, чи був реальний шанс реалізувати андеркат. Але треба пам’ятати: відмовляючись від позиції на трасі, ти піддаєшся ризику через можливий виїзд автомобіля безпеки. Якби він з’явився – Ландо міг би втратити позиції, і це вже не виправити.

Стелла підсумував, що з огляду на стабільну гонку без інцидентів рішення виглядає стриманим, але виправданим:

Озираючись назад, можна сказати: «Треба було ризикувати». Але тоді це виглядало небезпечно. Ми не вважаємо, що змогли б сьогодні випередити Феррарі, або Мерседес в разі, якби опинились позаду.

Оцініть матеріал
(23)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.