Пілот Ауді у Формулі-1: «Вражений тим, що побачив на заводі команди»
Ауді вже симулює гонки: як німецький бренд готується до дебюту у Формулі-1
Ніко Хюлькенберг зізнався, що його вразив рівень підготовки Ауді до дебюту у Формулі-1 після відвідування заводу німецького виробника в Нойбурзі. Саме тут інтенсивно розробляється гібридний силовий агрегат для сезону 2026 року.
Німецький гонщик, який на початку цього сезону приєднався до проекту Ауді, отримав екскурсію виробничими потужностями від генерального директора Ауді Формула Рейсінг Адама Бейкера та головного технічного директора Стефана Драєра.
Я вражений тим, що побачив, – заявив Хюлькенберг.
Цей об’єкт демонструє, наскільки серйозно Ауді ставиться до Формули-1.
Усе, що Ауді робила в автоспорті, завжди виконувалося з максимальною точністю. Після екскурсії, яку для мене провели Адам [Бейкер] і Стефан [Драєр], я у захваті від прогресу, якого команда досягла у розробці силового агрегату 2026 року.
Мені було приємно поспілкуватися з командою в Нойбурзі та відчути їхню відданість. Всі вони невтомно працюють, щоб зробити цей проект успішним. Я пишаюся тим, що є частиною цієї подорожі, і з нетерпінням чекаю майбутніх років.

Ентузіазм Хюлькенберга пов’язаний із тим, що у квітні 2024 року він підписав багаторічний контракт із Заубер, яка у 2026 році офіційно стане заводською командою Ауді, а сам німець стане її головним пілотом.
Завод у Нойбурзі є ключовим елементом проекту. Центр був спеціально розширений для розвитку Формули-1, і тепер у новій будівлі площею 3000 квадратних метрів розміщено передове обладнання для розробки двигунів. Ауді вже симулювала гоночну дистанцію під час тестів на стенді, що підтвердив генеральний директор Ауді Адам Бейкер.
Усього через два роки наш силовий агрегат, що складається з двигуна внутрішнього згоряння, електродвигуна, батареї та електроніки керування, динамічно працює на випробувальному стенді, – заявив Бейкер.
Успішне поєднання різних компонентів в єдине ціле – це результат наполегливої праці та чудової командної роботи.
Силовий агрегат Ауді вже подолав змодельовані гоночні дистанції на стенді. Ми отримали багато часу для тестування окремих компонентів у 2023 році, і цей досвід дозволив нам вдосконалювати конструкцію на подальших етапах розвитку.
Ми досягли важливих етапів і виконали поставлені цілі, що додає впевненості всій команді.
Повний силовий агрегат, включаючи систему рекуперації енергії, електродвигун, акумулятор, двигун внутрішнього згоряння та трансмісію, розробляється в Нойбурзі. Водночас проект розподілений між двома локаціями – шасі команди розробляється в Хінвілі, Швейцарія, на базі нинішньої команди Заубер, із використанням її поточної інфраструктури.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Єлизавета Третьякова продовжує тішити контентом
Хаас вийшов на новий рівень співпраці з японським автогігантом