Потрібно змиритись. Директор Апрілії прокоментував дискваліфікацію Огури
Фабіано Стерлакіні стверджує, що японець не отримав нечесної переваги

Технічний директор Апрілії Фабіано Стерлаккіні вважає, що райдер Trackhouse Ай Огура не отримав гоночної переваги через використання неомологованого програмного забезпечення під час Гран-прі Аргентини 2025 року.
На передсезонних тестах усі команди отримали ще неомологовану версію програмного забезпечення, яку завантажили в блоки керування та використовували на тестах, а потім відклали ці блоки до омологації нового програмного забезпечення. Після того, як під час першої сесії кваліфікації Гран-прі Аргентини Ай Огура розбив свій мотоцикл, Trackhouse під час ремонту були змушені замінити блок управління та встановили той, що використовувався на тестах. Під час завантаження налаштувань для гонки прошивка блоку керування не подала сигнал про невідповідність версій і японець поїхав із новим блоком керування, але налаштуваннями під старий.
«Жодної гоночної переваги, оскільки налаштування, які ми завантажили, були правильними – контроль стабільності було відключено. Ми також намагалися пояснити, що всі коефіцієнти дорівнюють нулю з точки зору роботи електроніки, але версія програмного забезпечення була неправильною. Насправді нічого не змінилося, оскільки ніякої переваги не було. Але з погляду правил іншої формальності є важливими. Отже, треба з цим змиритися», – сказав Стерлаккіні виданню Race.
Зазначимо, що востаннє в MotoGP райдерів дискваліфікували після перегонів у 2019-му – Карел Абрахам був покараний за порушення правил виїзду з пітлейну, а Андреа Янноне провалив допінг-тест.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Детальний аналіз етапу: гонка, стратегія та ключові моменти, які змінили все


Віктор Циганков міг опинитися у донецькому «Шахтарі», але вибрав «Динамо»


