Google посилює політику реклами азартних ігор
Нові правила почнуть діяти з 14 квітня
Google оновлює політику реклами азартних ігор, запроваджуючи суворіші визначення, обмеження за країнами та вимоги до сертифікації.
Тепер сайти з прямими посиланнями на азартні ігри або їх просування підпадають під обмеження. Політика також чітко вказує країни, де реклама азартних ігор заборонена (наприклад, Китай, Єгипет, Болгарія).
Google вводить нові вимоги до ігор соціального казино, включно з обов'язковою сертифікацією і забороною на просування маджонга на гроші в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Ігри, що імітують казино, але використовують віртуальні валюти, тепер також регулюються.
Рекламодавці зобов'язані повідомляти Google про зміну статусу ліцензій, інакше їм загрожує блокування акаунта. Порушення правил щодо ігор соціальних казино вважається серйозним і може призвести до негайного призупинення акаунта.
Гравець із Нью-Джерсі звинувачує MGM у виманюванні $30 млн
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
7 грудня львів'яни переграли вовків з рахунком 1:0 у поєдинку 15-го туру УПЛ 2025/26
Головним фаворитом на трофей мундіалю є збірна Іспанії