Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Інші новини
| Оновлено 30 грудня 2024, 20:15
72
0

Олексій БРАГА: Sport&Business Club став майданчиком для спілкування спорту

А також для бізнесу та медіа

| Оновлено 30 грудня 2024, 20:15
72
0
Олексій БРАГА: Sport&Business Club став майданчиком для спілкування спорту

15 грудня відбулась перша церемонія нагородження премії в галузі спортивного маркетингу SBC Ukraine Awards. Організатором заходу виступив Sport&Business Club.

Учасниками церемонії стали близько 400 зіркових гостей: відомі спортсмени, власники та топ-менеджери великого й середнього бізнесу, представники маркетингових агенцій, ЗМІ та керівники спортивних організацій. Захід зібрав ключових представників спортивного світу з усієї України.

Сайт Sport.UA поспілкувался з СЕО Sport&Business Club Олексієм Брагою про SBC Ukraine Awards, про те, яким був цей рік для Клубу, та плани на 2025-й рік.

– Церемонія нагородження SBC Ukraine Awards стала заключною подією в цьому році для Sport&Business Club. Як ви оцінюєте захід?

– Можу сказати, що церемонія пройшла на високому рівні, завдяки нашим партнерам. Ми вперше проводили захід у Ramada Encore – це світова мережа, яка працює за міжнародними стандартами, і ми раді, що познайомили представників спорту та бізнесу з такою чудовою локацією.

Звичайно, ми вдячні компаніям, з якими співпрацюємо регулярно, які працюють зі спортом та активно його підтримують. Вдруге на одному заході в якості партнерів були присутні FAVBET та GGBET, і це точно на користь всьому українському ринку. Підтримала SBC Ukraine Awards й Setanta Sports, яка транслює ключові світові спортивні події. Енергетичний напій PIT BULL також виступив офіційним спонсором церемонії, адже це в тому числі їхня цільова аудиторія.

Долучився до нас й новий платіжний партнер, криптовалютна карта HitBit Pro. Сьогодні ця галузь активно розвивається, платежі за допомогою криптовалюти стають буденністю, і учасники наших заходів мають можливість першими дізнаватись про подібні новинки на ринку.

Було дуже приємно чути гарні слова від членів журі та переможців зі сцени, та від учасників загалом. Це підкреслює важливість подібних заходів для всієї спільноти.

– Генеральними медіа-партнерами церемонії стали телеканали «Ми – Україна» та «Ми – Україна+». Коли можна очікувати на телевізійну версію SBC Ukraine Awards?

– Так, ми хотіли щоб ця церемонія увійшла в історію. Щоб ті, хто не подавав власні кейси, побачили як це виглядає – і захотіли стати частиною заходу у наступному році.

Прем’єру SBC Ukraine Awards можна буде побачити в YouTube-каналі «Ми – Україна+», а згодом й на телеканалі XSPORT. Прем’єра церемонії відбудеться у п’ятницю, 3 січня, о 18:30.

– Ви згадали про тих, хто не подавав кейси на розгляд журі. Як відбувався відбір та голосування членів журі, і чи були якісь нестандартні ситуації?

– Прийом заявок був відкритий протягом 6 тижнів. За допомогою поштових розсилок та особистого спілкування, ми максимально намагались проінформувати спортивну спільноту про цю премію.

До складу журі увійшли 67 представників спорту, бізнесу, медіа, маркетингових агенцій, керівних спортивних органів в Україні. 6 з них також входять до складу журі української премії Effie, це національний підрозділ світового Effie Awards – найпрестижнішої світової нагороди в галузі маркетингових комунікацій.

Загалом було отримано понад 180 заявок, які ми доповнили кейсами, що були у нашому традиційному голосуванні за найкращий маркетинговий кейс місяця. Коли члени журі проголосували, був сформований шорт-лист у кожній з номінацій. А імена переможців було оголошено вже безпосередньо на церемонії.

Щодо нестандартних ситуацій – звичайно що були. Деякі учасники не захотіли подавати власні кейси в певних номінаціях, втім, на мою думку, вони мали значні шанси увійти в шорт-лист, а то й перемогти. Один з учасників попросив видалити його з числа номінантів вже після оголошення шорт-листу, хоча це був кейс з дійсно світовим охопленням.

Були ті, кого злякала форма заявки. Там необхідно було представити свій кейс чи проєкт – і розписати його таким чином, щоб люди, які можуть бути не знайомі з діяльністю учасника, могли оцінити його “крутість”. Але ж мистецтво презентації це також частина маркетингу.

– А як щодо соціальної складової церемонії?

– Завдяки Олені Рожковій, засновниці чірлідинг-студії ReD FOXES, на червоній доріжці була представлена скульптура футболіста з назвою STRIKER, яку створила відома україно-американська мисткиня Ліна Кондес.

За ініціативи Олександра Зінченка, автографи на ній поставили зіркові гравці лондонського «Арсенала». Лот вже зараз можна придбати, адже в Art Ukraine Gallery триває тихий аукціон. Стартова лоту складає 25 тис. доларів, а оціночна підсумкова вартість – 50 тис. доларів. Всі кошти буде спрямовано на благодійність.

– Олексію, а яким загалом був 2024 рік для Sport&Business Club? Які ключові досягнення можете виділити?

– Рік був надзвичайно продуктивним та насиченим. Ми за цей рік досягли значного прогресу в медійності, кількості партнерів, масштабності та впізнаваності. Було проведено дев'ятнадцять різноманітних заходів. По-перше, це щомісячні зустрічі – це основа нашої спільноти, і цього року таких зустрічей сім. Завжди намагаємося зробити їх цікавими та корисними для наших учасників. Крім того, ми провели кілька онлайн-семінарів.

Влітку у нас були неформальні заходи: два виїзні бранчі та два спільні перегляди футбольних матчів. Крім того, провели два літні футбольні фестивалі: спочатку разом підтримували збірну України на Євро-2024, а потім дивились матч «Манчестер Юнайтед» - «Ліверпуль» за підтримки Setanta Sports.

Але найголовніше, це те, що ми вперше провели дві великі конференції SBC Summit Ukraine. Це був новий рівень для нас. Зібрали багато експертів, обговорювали важливі питання для спортивної індустрії – а їх учасниками стали трохи більше ніж 1000 гостей.

І, звичайно, це перша церемонія нагородження найкращих в галузі спортивного маркетингу SBC Ukraine Awards, на мою думку, визначна подія для українського спорту.

Окремо хочу відзначити, що цього року ми запустили окремий новинний портал SportBusiness.Media, що працює з квітня, і отримав чимало позитивних відгуків. Крім того, ми виступали медіа-партнерами різноманітних спортивних заходів, включаючи «Вечір боксу» у Палаці Спорту, турнір WWFC 23, футбольний турнір WhiteBIT Superleague, та стали партнерами з найстарішим футбольним клубом Києва – «Локомотивом».

Спорту, бізнесу та медіа необхідний майданчик для спілкування, і Sport&Business Club став саме ним.

– А яким був внесок Sport&Business Club у підтримку благодійних ініціатив?

– Ми зробили багато корисних справ за цей рік. Ми розуміємо, що підтримка потрібна як нашим захисникам на передовій, так і цивільним, які постраждали від війни, особливо дітям.

Для дітей співробітників поліції ми організували сеанс катання на ковзанці, щоб подарувати їм трохи радості та відволікти від важких думок. Також спортивно-розважальні заходи ми проводили разом з Культурним хабом «Донеччина», FlyPark та Kyiv Racket Sports Park. Нещодавно взяли участь у футбольному та баскетбольних фестивалях «Країна дітей» та баскетбольному заходаї для дітей, яких повернули з окупації. Важливо, щоб ці діти відчували, що про них пам'ятають і піклуються.

Звичайно, значна частина нашої діяльності була спрямована на підтримку Збройних Сил України. Ми розуміємо, наскільки важливо забезпечувати наших захисників необхідним транспортом та обладнанням. Ми спільно зі спортивною спільнотою придбали та передали нашим захисникам чотири автівки. Кожен з цих автомобілів – це реальна допомога на передовій.

Крім того, ми передали кошти на придбання засобів РЕБ для одного з членів нашого Клубу, який зараз служить. На першому SBC Summit Ukraine разом з «1+1 Media» ми зібрали 75 тисяч гривень на дрон для ЗСУ, а на другому, разом з Епіцентром, зібрали кошти на придбання УЗД-апарату для «Госпітальєрів». Також надали фінансову підтримку батальйону «Берлінго» та ГУР, у підрозділи, де знаходяться члени нашого Клубу.

Війна – це трагедія, і жодні слова не можуть повністю передати біль та втрати, які переживає наша країна. Але ми віримо, що кожен з нас може зробити свій внесок у перемогу та відновлення. І ми будемо продовжувати працювати у цьому напрямку.

– Така масштабна діяльність, безумовно, потребує підтримки партнерів. Хто підтримував вас під час організації заходів протягом року?

– Звичайно. Успіх усіх наших заходів був би неможливим без наших партнерів. Ми щиро вдячні всім спонсорам та партнерам, які підтримували нас протягом року, особливо під час організації SBC Summit Ukraine та церемонії SBC Ukraine Awards. Їхня віра в нашу місію та підтримка є надзвичайно цінними.

Перш за все, хочу виділити нашого генерального партнера FAVBET, який підтримує більшість українського спорту. Setanta Sports – міжнародний медіа-холдинг, який транслює найкращі світові спортивні події.

Компанія GGBET виступила преміум-партнером як другого SBC Summit Ukraine, так й SBC Ukraine Awards – це важливо з точки зору об’єднання букмекерського ринку.

Звичайно, це й Епіцентр, як приклад неймовірно великого, але дуже соціально-відповідального бізнесу.

Офіційним спонсором SBC Summit Ukraine та SBC Ukraine Awards виступив енергетичний напій PIT BULL, а платіжним партнером церемонії – криптовалютна карта HitBit Pro. Це підтвердження того, шо бізнес розуміє важливість присутності в спорті.

Авторадіо, наш генеральний радіо-партнер, створили чудову атмосферу та допомогли із залученням зіркових гостей. Nagoroda.ua, попри складні обставини, вчасно забезпечили нас нагородами для SBC Ukraine Awards, а телеканали «Ми – Україна» та «Ми – Україна+» забезпечили інформаційне висвітлення. VODA UA завжди поруч з нами, та піклується про наш водний баланс на заходах.

Окрема подяка нашим партнерам, які підтримують атмосферу заходів– це «Оболонь» та Senor Cartel, чилійське вино Casillero del Diablo та Bayadera Group, Sky Coffee.

Також протягом року з нами були рекламний холдинг MEGAPOLIS, MAKEUP, ЖФК SeaSters, Academy DTEK, Атмосферна Школа, Sport Life, Євразія, ETERNA LAW, Kremen TV, БКК, La Famiglia Catering, Ramada Encore.

І, звичайно, дякуємо нашим медіа-партнерам – Sport.UA, Football HUB, XSPORT, SportArena.com та платформі «Футбол 2.0».

Як ви бачите, список просто неймовірний. Ми цінуємо співпрацю з кожним, і дуже дякуємо всім. Завдяки кожному з них, рік став саме таким.

– Які плани у Sport&Business Club на 2025 рік? Чого очікувати членам клубу та спортивній спільноті?

– Клуб активно розширюється, наше ком'юніті постійно зростає. У новому році ми плануємо відкриття філіалів в Одесі, Житомирі та Миколаєві. Крім того, ми виходимо на міжнародний рівень – плануємо відкрити два закордонні філіали в Лондоні та Канаді. Це дозволить нам інформувати міжнародну спільноту про те, що відбувається в українському спорті, а також популяризувати український спорт за кордоном.

Також в новому році ми проведемо ще дві конференції SBC Summit Ukraine – вони відбудуться у травні та жовтні.

Звичайно, у грудні відбудеться друга урочиста церемонія SBC Ukraine Awards, тож я запрошую всіх вже протягом року оцінювати, які кейси ви могли б подати на розгляд журі.

Є ідеї щодо конкурсу грантових проєктів на розвиток спорту – в ньому зможуть взяти участь як спортивні федерації, організації чи окремі клуби, так й місцеві громади. Ми запрошуємо бізнес до співпраці в цьому напрямку, щоб сформувати гідний грантовий пул коштів.

Влітку ми плануємо організовувати менш формальні заходи у форматі open-air фестивалів, щоб створити більш невимушену атмосферу для спілкування. Звичайно, що все це буде поєднано з благодійними та соціальними проєктами.

– Чи будуть якісь зміни у форматі зустрічей клубу?

– Ми постійно шукаємо нові рішення, нові ідеї та формати, щоб зробити наші заходи ще більш цікавими, насиченими та масштабними. Обов'язково буде продовжено практику проведення бранчів, оскільки менша кількість учасників сприяє більш тісному спілкуванню та обміну ідеями.

Спікерами наших перших зустрічей у 2025 році будуть переможці номінацій SBC Ukraine Awards. Вони розповідатимуть про побудову роботи відділів маркетингу, піару та комунікацій, а також поділяться власним досвідом.

Ми також відкриті до нових партнерств і знайомств, готові разом розвиватися та рухатися вперед. Тому, якщо у вас є цікаві ідеї чи пропозиції, пишіть нам на електронну пошту чи в особисті повідомлення – будемо спілкуватись, та разом розвивати спорт!

Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.