FIA затвердила перший кодекс для симрейсингу у кіберспорті
Новий кодекс регулюватиме змагання та національні кіберподії
Міжнародна автомобільна федерація (FIA) оголосила про затвердження першої в історії регуляторної бази для кіберспорту на своєму останньому засіданні Світової ради автоспорту.
Новий документ, названий Кодекс кіберспорту FIA (FIA Esports Code), буде використовуватися для регулювання симрейсинг-змагань, а також для створення юридичних основ для проведення національних заходів. За словами FIA, цей кодекс адаптує «фундаментальні елементи» Міжнародного спортивного кодексу (ISC) до потреб віртуального автоспорту.
Більше новин з кіберспорту в Telegram Sport.ua
Розробка цього кодексу є частиною ініціативи FIA Vision 2030, що охоплює п’ять ключових напрямків, зокрема об’єднання спільноти автоспорту та забезпечення сталого розвитку всіх видів діяльності, санкціонованих федерацією. Деталі цієї ініціативи мають бути оприлюднені у 2025 році.
Протягом 2024 року FIA активно розвивала свою присутність у кіберспорті, зокрема в галузі симрейсингу. У травні вона спільно з платформою iRacing запустила чемпіонат F4 Esports Global Championship із використанням ліцензованої копії автомобіля FIA Formula 4. Призовий фонд турніру склав $25,000 (~19,500 фунтів стерлінгів).
У жовтні FIA розпочала пошук розробників ігор для співпраці у створенні симрейсинг-дисципліни для перших в історії Олімпійських ігор з кіберспорту, які відбудуться наступного року в Саудівській Аравії.
Інтерес до симрейсингу значно зріс після 2020 року, коли пандемія COVID-19 призупинила всі реальні автоспортивні події. Зараз, коли реальні змагання відновлено, створення регуляторного кодексу для кіберспорту є важливим кроком для забезпечення стабільності та єдності у сфері віртуального автоспорту.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Гарний старт та погане завершення гри проти європейського складу
Данило Ігнатенко став першим українцем, який залишив Лігу чемпіонів у її новому форматі