Найгламурніший гран-прі Ф-1. Вулична гонка у Вегасі, неон та температура
Етап може бути яскравим у всіх сенсах слова
Формула-1 останні роки стає все більш популярною в США, а нинішній сезон включає відразу три гонки в цій країні. Етапи в Маямі та Техасі вже відбулися, але залишилося останнє та найгламурніше гран-прі – Гран-прі Вегаса.
Це буде вулична гонка, що стало проблемою для організаторів. Заїзд частково пройде по відомому Бульвару Лас-Вегас, де розташовані модні ресторани, магазини та інші розважальні заклади. Ф-1 довелося дуже постаратися, щоб домовитися з ними (не безкоштовно, звісно) та закрити на три дні проведення гран-прі.
Формулі-1 навіть довелося вибачатися перед місцевими жителями за незручності при організації гонки. Однак людей має порадувати економічний ефект: очікується, що етап принесе місцевій економіці 1,7 мільярда доларів.
Сама вулична гонка стане вкрай швидкісною: симулятори показують цифри на рівні найшвидшої траси чемпіонату у Монці. Сам трек протяжністю 6,1 км складається з 17 поворотів та трьох довгих прямих. Більшість траси прокладено актуальними дорогами Вегаса, на яких довелося перекласти спеціальний асфальт під Формулу-1. Частину землі, відведену під трасу, Ф-1 викупила у власників за 240 мільйонів доларів.
Однією з найяскравіших пам'яток траси буде велика арена MSG Sphere, яку відкрили лише у вересні. Боліди проноситимуться повз розважальну та музичну арену вартістю 2,3 мільярда доларів. Звісно, така подія має сяяти, блимати і світитися неоновими вогнями, тому гонка буде нічною. Українським глядачам для перегляду кваліфікації потрібно буде встати о 10:00, а гонка стартує о 08:00.
Звичайно, фаворитом гонки вважається Ред Булл, проте нинішні боліди вперше випробують цю трасу, що відкриває можливість для несподіваних результатів, як це було у Сінгапурі, де Бики вперше в сезоні дозволили конкурентам перемогти.
Цікавим фактором має стати погода. Гран-прі Вегаса може стати одним з найхолодніших в історії Ф-1. Очікується, що протягом вікенду під час заїздів температура буде на рівні 10-13 градусів за Цельсієм. Піреллі привезла на етап найм'якіші комплекти шин, які швидше прогріватимуться. Прогрів шин вважається однією з головних проблем для пілотів перед гран-прі.
Найхолодніші перегони в історії Формули-1 пройшли в Канаді в 1978 році, коли температура опустилася до +5 градусів.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Вважається, що українець вжив мілдронат
Контракт уже підписано