У Київській області пройшов турнір серед школярів з CS:GO та Brawl Stars
У змаганнях взяли участь 265 школярів з 29 навчальних закладів
З 25 грудня по 10 січня проходили кіберспортивні змагання серед команд шкіл Київської області з Counter-Strike: Global Offensive та Brawl Stars. Організаторами чемпіонату виступили Київська обласна державна адміністрація та турнірна платформа GG.ua за підтримки Федерації кіберспорту України (UESF). Захід був розроблений у рамках загальної стратегії розвитку кіберспорту в Україні, з метою познайомити молодь із кіберспортивною культурою та дати їй можливість проявити себе та свої навички у цій сфері.
Взяти участь у турнірі могли учні всіх загальноосвітніх навчальних закладів Київської області. Від кожної установи, яка брала участь у змаганні, були представлені найсильніші команди у кожній дисципліні. За результатами групового етапу колективи з найкращими результатами переходили до фінального етапу турніру, що проходив за олімпійською системою (Single Elimination).
Всього у змаганнях взяли участь 65 команд: 35 із CS:GO, 30 із Brawl Stars. Сумарно було зіграно 193 матчі. Переможцями стали:
- CS:GO: команда Борівського академічного ліцею Фастівської міської ради Київської області;
- Brawl Stars: команда Ірпінського академічного ліцею Національного університету біоресурсів та природокористування України Ірпінської міської ради Київської області.
23 січня у Києві, у залі навчального центру DAN. IT education, відбулася офіційна церемонія нагородження переможців. Учасники отримали призи від організаторів, а також від партнера турніру – компанії Bloody, яка надала учасникам професійні ігрові девайси.
«Від ідеї до реалізації заходу минув місяць – це дуже швидко. Сподіваюся, що й надалі подібні спільні турніри з різних дисциплін реалізовуватимуться в такому ж темпі. Дуже важливо й надалі розвивати ком'юніті кіберспортсменів Київської області, адже для молоді сьогодні – це чудова можливість розвитку таких навичок як командне мислення та лідерство, і безумовно, можливість стати професійним спортсменом», – каже Денис Шугалій, заступник голови Київської обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій та цифровізації.
«Для нашої турнірної платформи це перший і відразу такий успішний досвід співпраці з державними органами з організації кіберспортивних турнірів. Упевнений, що і подальші проекти будуть ще масштабнішими та якіснішими, і привнесуть позитивну динаміку у розвиток українського кіберспорту», – стверджує Олексій Ногін, керівник турнірних платформ WePlay Compete та GG.ua.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Настав час поговорити про ветеранів «біло-синіх», котрі продовжують кайфувати від футболу
Бен Девісон чекав тріумфу Ф'юрі