Знову в запасі. Ярмоленко залишився на лавці запасних у матчі АПЛ

Українець поки не має місця в основі

Знову в запасі. Ярмоленко залишився на лавці запасних у матчі АПЛ
© Getty Images/Global Images Ukraine

Український вінгер Андрій Ярмоленко залишився в запасі на матч «Вест Хема» проти «Евертона» в чемпіонаті Англії.

У нинішньому сезоні АПЛ Ярмоленко виходить тільки на заміни, зігравши 33 хвилини. Ігровий час Андрій отримує в Лізі Європи і в матчах за збірну України.

Джерело — Sport.ua

(9 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    Умник
    Умник, 17.10.2021 16:28
    +5
    Empty, 17.10.2021 16:19
    Чого мінусувати .. хоть 1 гру нагадайте в цьому сезоні да Ярмола хоча би на посередньо зіграв ?
    Паси бог зна куда за суперниками не встигає
    Посмотри игру на кубок.
    Fender
    Fender, 17.10.2021 16:42
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Умник, 17.10.2021 16:38
    Не знаю как ты игру смотрел, но Ярмола прилично отыграл.
    Брось этого неудачника - его задача как и его 3-5 коллег по подвалу хейтить все что связано с Динамо - только Андрей выходит на поле за СБУ и доказывает что один из тех, без кого сборная не может сейчас и он второй бомбардир с 44 голами и 104 матчами больше него сыграл только Тимощук а забил Шевченко - 48. Но Андрей переплюнет количество голов т.к. ему только 31 - количество игр думаю до 130 дотянет.
    Умник
    Умник, 17.10.2021 16:38
    +3
    Empty, 17.10.2021 16:33
    Нє реально вот ти ж бачив гру в лє ... Що крім купи обрізок він зробив ?? Що ???
    Не знаю как ты игру смотрел, но Ярмола прилично отыграл.
    Fender
    Fender, 17.10.2021 16:37
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Empty, 17.10.2021 16:33
    Нє реально вот ти ж бачив гру в лє ... Що крім купи обрізок він зробив ?? Що ???
    Empty, 13.10.2021 00:06-2
    Кароче зайди на любий норм сайт де оцінки виставляють по втраті м'яча програних "єдиноборствах" і тп і подивись хто як відіграв .. якщо ти в очі ї....шся я не винен

    Empty, 17.10.2021 16:33-1
    Посмотри игру в лиге Европы против Рапида
    "Нє" реально вот ти ж бачив гру в лє ... Що крім купи обрізок він зробив ?? Що ???

    Только конченный рагуль который с Лондона в Ужгород за 15 минут долетает пишет в своих словах "є" Ты тут один такой и тебя ни с кем не перепутаеш
    Fender
    Fender, 17.10.2021 16:34
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Empty, 17.10.2021 16:32
    Нє Коваленко теперішній рівень = ярмоли
    Ты аккаунтом не ошибся закарпатфан? Или опять будешь потом ныть что тебя забанили за фразу которая к мультиаккаунтам не относится никак?
    Fender
    Fender, 17.10.2021 16:31
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Empty, 17.10.2021 16:17
    Ярмола не рівень апл .. з рапідом тільки гру згадати , це був мрак ..
    Закарпатфан тото дело витя коваленко да? Самый классный игрок во всем мире - так искусно полировать лавки в самых сильных командах мира уметь надо - это не каждому дано
    Умник
    Умник, 17.10.2021 16:28
    +3
    Empty, 17.10.2021 16:19
    Чого мінусувати .. хоть 1 гру нагадайте в цьому сезоні да Ярмола хоча би на посередньо зіграв ?
    Паси бог зна куда за суперниками не встигає
    Посмотри игру в лиге Европы против Рапида
    Умник
    Умник, 17.10.2021 15:15
    +3
    Мойес идиот
    Fender
    Fender, 17.10.2021 17:11
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    Empty, 17.10.2021 17:09
    Ні з тебе кацаба не буду приклад брати !) Тролінг твій мокшанський
    "кацаба" "мокшанский троллинг" испугал гуглпереводчик
    Fender
    Fender, 17.10.2021 17:05 (змінений)
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    Empty, 17.10.2021 17:04
    Ні закарпат фан твій коріш .. я його в вівторок потролю !) Коли кроти грати будуть )
    Как можно троллить самого себя? Опять наклепаеш 10 аккаунтов и будешь сам с собой переписываться и ставить смайлики и ответы типа это точно и т.д.?
    Fender
    Fender, 17.10.2021 16:56
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    Empty, 17.10.2021 16:42
    Отец твой рагуль !) Что паралитика такого сделал !)
    Ну закарпатфан на больше ума нету?
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 17:09
    -1
    Fender, 17.10.2021 17:05
    Как можно троллить самого себя? Опять наклепаеш 10 аккаунтов и будешь сам с собой переписываться и ставить смайлики и ответы типа это точно и т.д.?
    Ні з тебе кацаба не буду приклад брати !) Тролінг твій мокшанський
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 17:04
    -1
    Fender, 17.10.2021 16:56
    Ну закарпатфан на больше ума нету?
    Ні закарпат фан твій коріш .. я його в вівторок потролю !) Коли кроти грати будуть )
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 16:42
    -2
    Fender, 17.10.2021 16:37
    Empty, 13.10.2021 00:06-2
    Кароче зайди на любий норм сайт де оцінки виставляють по втраті м'яча програних "єдиноборствах" і тп і подивись хто як відіграв .. якщо ти в очі ї....шся я не винен

    Empty, 17.10.2021 16:33-1
    Посмотри игру в лиге Европы против Рапида
    "Нє" реально вот ти ж бачив гру в лє ... Що крім купи обрізок він зробив ?? Що ???

    Только конченный рагуль который с Лондона в Ужгород за 15 минут долетает пишет в своих словах "є" Ты тут один такой и тебя ни с кем не перепутаеш
    Отец твой рагуль !) Что паралитика такого сделал !)
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 16:32
    -3
    Fender, 17.10.2021 16:31
    Закарпатфан тото дело витя коваленко да? Самый классный игрок во всем мире - так искусно полировать лавки в самых сильных командах мира уметь надо - это не каждому дано
    Нє Коваленко теперішній рівень = ярмоли
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 16:33
    -4
    Умник, 17.10.2021 16:28
    Посмотри игру в лиге Европы против Рапида
    Нє реально вот ти ж бачив гру в лє ... Що крім купи обрізок він зробив ?? Що ???
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 16:30
    -4
    Умник, 17.10.2021 16:28
    Посмотри игру в лиге Европы против Рапида
    Подивився гірши зі всіх він був проти рапіду
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 16:30
    -5
    Умник, 17.10.2021 16:28
    Посмотри игру в лиге Европы против Рапида
    Подивився гірши зі всіх він був проти рапіду
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 16:19
    -6
    Чого мінусувати .. хоть 1 гру нагадайте в цьому сезоні да Ярмола хоча би на посередньо зіграв ?
    Паси бог зна куда за суперниками не встигає
    Empty
    online
    Empty, 17.10.2021 16:17
    -6