Усик провів прес-конференцію перед боєм з Джошуа українською мовою

Андрій Ярмоленко схвалює вибір Олександра

Усик провів прес-конференцію перед боєм з Джошуа українською мовою
© Getty Images / Global Images Ukraine. Олександр Усик

Український боксер надважкої ваги Олександр Усик (18-0, 13 KO) взяв участь у фінальній прес-конференції перед чемпіонським боєм проти володаря титулів WBA, IBF, WBO і IBO Ентоні Джошуа (24-1, 22 КО).
 
Під час прес-конференції Усик відповідав на питання журналістів українською мовою. Відзначимо, що Олександр зазвичай віддає перевагу спілкуванню російською.
 
Поєдинок Олександр Усик - Ентоні Джошуа відбудеться 25 вересня в Лондоні.
 
В кінці серпня лідер збірної України з футболу Андрій Ярмоленко також перейшов на українську мову під час прес-конференцій.

Джерело — Sport.ua

(781 голос)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    johndow
    johndow, 23.09.2021 21:25
    +7
    достойно, вопреки всему
    Tanok1975
    Tanok1975, 23.09.2021 21:36
    +6
    Артем Дима футболист, 23.09.2021 21:28
    Украинский язык или вышиванка не о чем не говорит. При чем тут патриот. Человек может быть украинофобом и разговаривать на украинском. Сейчас так очень часто. Посмотри тик токи где украиноязычные подростки флаги жгут. Укр язык значит только то что человек рос в украиноязычном обществе или просто учил язык. Так почему ватник и агент ФСБ усик патриот? Потому что пресуху на укр дал? Шутишь?
    Так и в окопах говорят и на русском и украинском и понимают друг друга. И претензий нет. Зато тут....... А , понял где все патриоты!
    Доброгорский Юрий
    Доброгорский Юрий, 23.09.2021 20:33
    +6
    Красень.
    Pop Pop
    Pop Pop, 23.09.2021 21:46 (змінений)
    +5
    andreypoltava234, 23.09.2021 20:43
    дуже він схожий на хахла-малороса) є такий на московії фсбешник сєргєй бадюк. теж з України і теж шокає))
    А ты Андрэ очень похож на активиста районной ячейки ЛГБТ города Полтава
    Обижающийся из Бергамо
    Обижающийся из Бергамо, 23.09.2021 21:08
    +5
    Олег Прок, 23.09.2021 20:10
    А ты будешь за Джошуа болеть?
    Знали бы сколько я раз был ватником на этом сайте конечно за Саню буду болеть
    Ukraine_Kiev_Fan
    Ukraine_Kiev_Fan, 24.09.2021 17:01
    +4
    Артем Дима футболист, 23.09.2021 21:28
    Украинский язык или вышиванка не о чем не говорит. При чем тут патриот. Человек может быть украинофобом и разговаривать на украинском. Сейчас так очень часто. Посмотри тик токи где украиноязычные подростки флаги жгут. Укр язык значит только то что человек рос в украиноязычном обществе или просто учил язык. Так почему ватник и агент ФСБ усик патриот? Потому что пресуху на укр дал? Шутишь?
    Ватник? У него даже татуха Украины с Крымом есть. Прикинь? Это у тебя только клава под рукой чтобы гавнецор поливать. Это да конечно, это показывает уровень патриотизма. Не то что какой-то там Усик)
    Alex Romanov
    Alex Romanov, 23.09.2021 20:24
    +4
    Очень сильно похож на атамана ) ну и на Джокера немного, из-за костюма.
    LEOLEO
    LEOLEO, 23.09.2021 19:49
    +4
    Вот это молодец ! Что да, то да !!!
    igogo
    igogo, 24.09.2021 12:13 (змінений)
    +3
    На фото, он как младший брат Верастюка.
    А великобританец Джошуа говорил на английском почему то. Потому что великобританского языка нет, как и нет российского. ггггг
    Богдан Якименко
    Богдан Якименко, 24.09.2021 12:02
    +3
    GloryUkraine, 24.09.2021 11:36
    Через деякий час українська мова витіснить язіг. Цей процес вже не зупинити.
    Побачите, що років через 15-20 залишиться дуже незначна частка людей, котрі будуть спілкуватися на язіге.
    А у таких, як Усік навіть зараз вже немає вибору.
    через 20 років англійська мова буде державною
    Олег Прок
    Олег Прок, 23.09.2021 20:10
    +3
    Обижающийся из Бергамо, 23.09.2021 19:53
    Вот гад же берет в самое сердце бьёт, сейчас прибегут перекрашенки будут кричать Сашко ми за тебе
    А ты будешь за Джошуа болеть?
    Alexander Fandeev
    Alexander Fandeev, 23.09.2021 19:33
    +3
    Рен тв скасує трансляцію
    igogo
    igogo, 24.09.2021 12:16
    +2
    Богдан Якименко, 24.09.2021 12:02
    через 20 років англійська мова буде державною
    и китайская!
    а русский язык так и останется языком международного общения, что и признано в ООН
    Официальные языки ООН
    Английский язык
    Арабский язык
    Испанский язык
    Китайский язык
    Русский язык
    Французский язык
    Olexandr_Usyk-Kurgan
    Olexandr_Usyk-Kurgan, 23.09.2021 20:08
    +2
    А я казав, що Сашко - патріот своєї держави. А ви не вірили
    ffff
    ffff, 24.09.2021 16:06
    +1
    andreypoltava234, 23.09.2021 20:43
    дуже він схожий на хахла-малороса) є такий на московії фсбешник сєргєй бадюк. теж з України і теж шокає))
    А якщо "шокае" вся Україна, то ШО?
    GloryUkraine
    GloryUkraine, 24.09.2021 11:36
    +1
    Через деякий час українська мова витіснить язіг. Цей процес вже не зупинити.
    Побачите, що років через 15-20 залишиться дуже незначна частка людей, котрі будуть спілкуватися на язіге.
    А у таких, як Усік навіть зараз вже немає вибору.
    rus
    rus, 23.09.2021 22:36
    +1
    andreypoltava234, 23.09.2021 22:20
    мова - то складова частина ідентичності. разом з історичною пам'яттю за уявленням про національні інтереси України)а без одного з цих елементів нема політичного українця) Те, що вусік публічно сказав декілька речень поганою українською, не робить його навіть україномовною людиною)
    Да шо ты говоришь
    Alex Romanov
    Alex Romanov, 23.09.2021 20:25
    +1
    Olexandr_Usyk-Kurgan, 23.09.2021 20:08
    А я казав, що Сашко - патріот своєї держави. А ви не вірили
    Он всегда им был, только вышиватники что-то там пищали.
    SportsMan
    SportsMan, 24.09.2021 00:29
    0
    Артем Дима футболист, 23.09.2021 21:28
    Украинский язык или вышиванка не о чем не говорит. При чем тут патриот. Человек может быть украинофобом и разговаривать на украинском. Сейчас так очень часто. Посмотри тик токи где украиноязычные подростки флаги жгут. Укр язык значит только то что человек рос в украиноязычном обществе или просто учил язык. Так почему ватник и агент ФСБ усик патриот? Потому что пресуху на укр дал? Шутишь?
    Ты, что ли, патриот?
    SportsMan
    SportsMan, 24.09.2021 00:28
    0
    andreypoltava234, 23.09.2021 19:42
    там усе погоджено) судоплатов теж іноді розмовляв українською) як і кравчук або кучма) робота така у фсбешників - іноді користуватися мовою ворога)
    Поэтому ты сейчас на украинском пишешь?