Трьох українських легкоатлетів відсторонили від Олімпіади. Відома причина

Гаврилюк, Коваленко і Пироженко-Чорномаз не зможуть виступити в Токіо

Трьох українських легкоатлетів відсторонили від Олімпіади. Відома причина
© AIU

Українські легкоатлети Михайло Гаврилюк (метання молота), Назар Коваленко (спортивна ходьба) й Наталія Пироженко-Чорномаз (естафетна команда 4х400 метрів) не зможуть виступити на Іграх ХХХІІ Олімпіади в Токіо.
 
Причина – недостатня кількість проведених змагальних та позазмагальних допінг-проб.
 
Згідно зі встановленими міжнародними правилами та особливими процедурами у відбірковий період перед головними офіційними міжнародними турнірами сезону кожен легкоатлет повинен здати відповідну кількість проб. У зв’язку з пандемією спортсмени повинні були здати три позазмагальні допінг-проби у дуже стислий, обмежений термін.
 
Важливо зазначити, що українські спортсмени не були дискваліфіковані, а лише відсторонені від участі в Олімпіаді.
 
Раніше від участі в Олімпіаді за підозрою в допінгу була відсторонена тріатлоністка Юлія Єлістратова.

Відзначимо, що всього Незалежний орган із боротьби з негативними явищами в легкій атлетиці (AIU) не допустив 20 спортсменів до змагань на Олімпійських іграх.
 
Більше за інших постраждали спортсмени з Нігерії. 10 атлетів з цієї країни не зможуть виступити на ОІ в Токіо.

Джерело — ВОТФ

(42 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    Yura Юрий
    Yura Юрий, 30.07.2021 23:00
    -1
    Astra, 29.07.2021 12:15
    Интересно, зачем ехали тогда неужели не знали что по регламенту не проходят?
    Ну это как поехать на рыбалку и удочки не взять)))), но там другое главное не забыть!
    ну я так понимаю. не спортсмены должны следить за этим, а функционеры, но штаб наверное был занят планированием досуга, сбором чемоданов, и выбором развлечений.
    alekos59
    alekos59, 29.07.2021 13:28
    +2
    Dmitriy Svistak, 29.07.2021 12:48
    Бубка якщо не подасть у відставку це буде катастрофа для українського спорту!!!
    Бубка не подал в отставку когда был уличен в продаже голоса в пользу Рио и сейчас не подаст, на кону 4й орден Я Мудрого к 30 летию Украины.
    Володимир Семигайло
    Володимир Семигайло, 29.07.2021 13:22
    -1
    Главноє -присутствіє ума.
    alekos59
    alekos59, 29.07.2021 13:22
    +2
    Dmitriy Svistak, 29.07.2021 12:48
    Бубка якщо не подасть у відставку це буде катастрофа для українського спорту!!!
    А как он может подать в отставку если у него неполный комплект орденов Я Мудрого, ВСЕГО 5й, 4й и 3й степеней. К 30 летию Украины он ожидает 2ю степень! Какая отставка?????? БРЕД!
    Главное - присутствие
    Главное - присутствие, 29.07.2021 13:06
    -1
    adidas77, 29.07.2021 12:57
    Эта Олимпиада,это полнейший наш провал!
    Кто то в этом еще сомневается?
    И провали её в первую очередь наши функционеры!
    Вопрос риторический
    - Кто будет за это отвечать и как?
    РОКи тоже считают, что и у них провал.)))
    Главное - присутствие
    Главное - присутствие, 29.07.2021 13:05
    0
    Попали в 15, вместе с Нигерией, Кенией, Беларусью...
    Володимир Семигайло
    Володимир Семигайло, 29.07.2021 13:04
    -1
    Dmitriy Svistak, 29.07.2021 12:48
    Бубка якщо не подасть у відставку це буде катастрофа для українського спорту!!!
    Ваші кандидати? Може повернемо Борзова В.П.
    adidas77
    adidas77, 29.07.2021 12:57
    +2
    Эта Олимпиада,это полнейший наш провал!
    Кто то в этом еще сомневается?
    И провали её в первую очередь наши функционеры!
    Вопрос риторический
    - Кто будет за это отвечать и как?
    yira
    yira, 29.07.2021 12:55
    +4
    Пф, до чого тут спортсмени?
    Вони що один одному біоматеріали мали віддавати чи кур'єру Глово?
    На міжнародному рівні спортсмен вноситься в пул тестування ще до початку сезону, змагальні і позазмагальні проби забирає допінг-офіцер по визначеній процедурі.
    На національному рівні все абсолютно так само.
    Так що всі претензії Гутцайту, Бубці, голові федерації ЛА і нашій антидопінговий організації.
    Dmitriy Svistak
    Dmitriy Svistak, 29.07.2021 12:48
    +2
    Бубка якщо не подасть у відставку це буде катастрофа для українського спорту!!!
    Владимир Копяк
    Владимир Копяк, 29.07.2021 12:48
    +5
    Ни для кого не секрет, что наши спортианые функционеры в осноаной своей массе - случайные люди на своих должностях, ьо, что они когда-то были чемпионами и победителями различных соревнований ,не говорят и том, что они будут блистать умом на ноаых должностях. Яркий тому пример - главный спортивный коррупционер Украины- Бубка. Тот бардак, который творится в МОК Украины, надо еще поискать...Есть ли наивные, кторые еще верят в то, что спортсмены по собственной иннициативе жрут допинг? История с рашкой показала, что эти вопросы решаются в кабинетах вот таких глухарей функционеров, которые все свои блага имеют с выступлений спортсменов. Давайте не щабывать о том, что почти все поизеры ЧМ, ЧЕ и ОИ должны отстегивать определенный процент со своих премиальных вот таким чиновникам, паразитирующихся на спорте и спортсменах
    Astra
    Astra, 29.07.2021 12:15
    +2
    Интересно, зачем ехали тогда неужели не знали что по регламенту не проходят?
    Ну это как поехать на рыбалку и удочки не взять)))), но там другое главное не забыть!
    Микола Унгурян
    Микола Унгурян, 29.07.2021 11:54
    +9
    "Важливо зазначити, що українські спортсмени не були дискваліфіковані, а лише відсторонені від участі в Олімпіаді."
    типу від цього щось зміниться для спортсменів на Олімпіаді?
    ну а взагалі-то це питання до наших функціонерів з Федерації, та до тренерського штабу? адже саме вони повинні слідкувати за дотриманням регламентів,а не сам спортсмен
    west_022
    west_022, 29.07.2021 11:36
    -3
    Коментар згорнуто. Показати
    Трегубов Дмитрий, 29.07.2021 09:34
    Тобто, у світі - на першому місці Нігерія, а на другому Україна за кількістю відсторонень.
    Варіанта два. Або ми на рвіні Нігерії, у що все ж таки не віриться.
    Або рука Москви копирсається у будь-якому бруді, щоб довести нашу неспроможність як русофілам, так і усьому світові.
    Схожа ситуація була й на зимових іграх. Тоді несподіванно дружня команда з біатлону на підставі якихось чуток посварилася.
    Впевнений, що у Російських військах, крім кібервійськ є й інші додаткові підрозділи, які шукають слабкі місця у ворогів і безперервно проводять атаку. А ворог №1 для Росії - це Україна, оскільки її існування заперечує існування Росії. І тут варіантів немає - або ми, або вони.
    NeRoN69
    NeRoN69, 29.07.2021 11:31
    +4
    Кто минусует, с каким IQ? Неужели не понятно, что это сожаление о состоянии всего нашего спорта, от условий которые созданы нашим спортсменам до вороватых чинуш от спорта? Спорт.уа что с вами не так?
    potemkin78
    potemkin78, 29.07.2021 11:13
    -1
    эт шо и тут зелёные хотят показать северянам что мы ничем не отличаемся? везде в стране лебитарианство
    BekXanov
    BekXanov, 29.07.2021 11:12
    +4
    Мы с каждым днём прям стремимься и стучим в пробития дна...
    alzhovtyak
    alzhovtyak, 29.07.2021 11:05
    +7
    Трегубов Дмитрий, 29.07.2021 09:34
    Тобто, у світі - на першому місці Нігерія, а на другому Україна за кількістю відсторонень.
    Варіанта два. Або ми на рвіні Нігерії, у що все ж таки не віриться.
    Або рука Москви копирсається у будь-якому бруді, щоб довести нашу неспроможність як русофілам, так і усьому світові.
    Схожа ситуація була й на зимових іграх. Тоді несподіванно дружня команда з біатлону на підставі якихось чуток посварилася.
    Впевнений, що у Російських військах, крім кібервійськ є й інші додаткові підрозділи, які шукають слабкі місця у ворогів і безперервно проводять атаку. А ворог №1 для Росії - це Україна, оскільки її існування заперечує існування Росії. І тут варіантів немає - або ми, або вони.
    ну так а кто мешал легкоатлетам сдать пробы? Конкретно в этой ситуации не нужно ничего выдумывать, обычная халатность руководства
    NeRoN69
    NeRoN69, 29.07.2021 10:55
    0
    3 из 20 наши?? ну вот вам и рекорды((
    FootFun