Сильніша за всіх! Деха взяла 3 золота на ЧЄ-2021 з важкої атлетики у Москві

Українка стала абсолютною чемпіонкою Європи у категорії до 76 кг

Сильніша за всіх! Деха взяла 3 золота на ЧЄ-2021 з важкої атлетики у Москві
© Instagram

Українська важкоатлетка Ірина Деха завоювала три золоті нагороди у ваговій категорії до 76 кг на чемпіонаті Європи, який проходить у Москві.

Українка стала абсолютною чемпіонкою Європи, вигравши змагання у ривку (113 кг), поштовху (135 кг) і в сумі (248 кг).

Українка у вирішальній спробі обійшла двох росіянок: Яна Сотієва взяла срібло (246 кг), а Анастасія Романова – бронзу (243 кг).

Раніше аналогічне досягнення (три золоті медалі) на ЧЄ-2021 Москві підкорилося українській важкоатлетці Камілі Конотоп у ваговій категорії до 55 кг.

ЧЄ-2021 з важкої атлетики

Жінки, до 76 кг

Джерело — Sport.ua

(38 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
Спочатку:
    Lebron
    Lebron, 08.04.2021 21:37
    +14
    Які морди в кацапів були як руській не зарахували спробу на 237..диктор оголосив, а там облом.. Всі ледь не плачуть, рожи як так..от саме через такі моменти потрібно було їхати і вигравати золото.. Деха в порядку і на ОІ претендент мінімум на срібло
    Odin
    Odin, 08.04.2021 22:34
    +8
    var, 08.04.2021 22:21
    Конечно она отказалась от награды и премиальных.
    А что, премиальные выплачивает принимающая сторона?
    PETP0
    PETP0, 08.04.2021 22:20
    +7
    Молодчинка! Пишаємось!
    Lebron
    Lebron, 08.04.2021 21:38
    +7
    Молодчинка.. Вітаю.. Далі буде.. Ще два лідери збірної будуть виступати..
    Александр Шевченко
    Александр Шевченко, 08.04.2021 22:47
    +6
    Ну, молодец. Хай, кацы та слушают в своем масквабаде гимн Украины, надеюсь скоро уже слова выучат немытые
    олег инкогнито
    олег инкогнито, 08.04.2021 22:18
    +6
    на відміну від Конотоп, що легко взяла три золота, Дехі прийшлось повністю викластись! -головне, що тренери не заривались з заявкою на вагу штанги
    UKRAINE BEST Химич
    UKRAINE BEST Химич, 08.04.2021 21:57
    +5
    Гімн і нагородження Нашої переможниці.Переходь на ютуб https://youtu.be/FEVliLCPAZY
    KARABAS55
    KARABAS55, 09.04.2021 00:15
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    Умничка. А особенно приятно что попустила 2-х кацапак, пусть знают и наслаждаются Украинским гимном, и любуются нашим флагом.
    vizuals
    vizuals, 09.04.2021 00:12
    +1
    Гімн вони наш там у Мордорі наслухалися - вже не раді мабуть, що цей чемпіванат в них проходить
    Lebron
    Lebron, 08.04.2021 23:45
    +1
    Александр Шевченко, 08.04.2021 22:47
    Ну, молодец. Хай, кацы та слушают в своем масквабаде гимн Украины, надеюсь скоро уже слова выучат немытые
    Там останні пару хв глянути нада.. Їх лиця як відомо було шо росіянка допустила фол при підйомі штанги.. Тренери ледь неплакали.. Шо таке мы чесні я вам зуб даю😜😅.. Ці кіслі міни це був кайф
    Lebron
    Lebron, 08.04.2021 23:43
    +1
    edi, 08.04.2021 23:06
    за успіха радію, за те що виступає під час війни в кацапів, не поважаю, ми хочемо щоб інші бойкутували росію а самі беремо там участь, позор, і навіть наш гімн на росії не радість, вони того домагаються, щоб приспати пильність гомадськості, що все в потрядку і росія не беруть участі у бивстві наших громадян
    А можна на українській чи як??
    ippolit kavarzin
    ippolit kavarzin, 13.04.2021 13:44
    0
    Вот смотри: война в ЛДНР, так?, - так!, Обострение на границе соприкосновения, так?, - так! Крым оккупирован и не знаем когда вернём, и что делать, так?, - так! Ну и угроза полномасштабного вторжения рассеи в Украину, как предупреждают оба президентаи Украины, и Рассеи, так?, - так! А сборная Украины ЕДЕТ в центр логова - в Маскву и зарабатываат бабло лично себе! И ты, шамкая губами, гордишься медалями, гимном Украины прозвучавщем там! А саботировать чемпионат Европы по лёгкой атлетике Украиной нельзя было, а оголосыты на весь мир то, что Украина презирает масковский чимпионат - нельзя было! Ведь идёт война, наши побратымы гибнут, а там в маскве, украинцы соревнуются.....
    Вывод: это просто аполитичный сифилис на теле Украины, это паплюження проливаемой крови украинцами на войне! Счуки, счуки поганые, как вам не стыдно? Позор! Позор! Гады продажные! Как кто там где спел или сыграл на балалайке в лднр, то мгновенно в список предателей вносим без права въезда в Украину, а тут, глядь, чистое предательство и мы ликуем....Позор, позор, позор, нет слов для негодования....Позор!
    edi
    edi, 08.04.2021 23:06
    -5
    за успіха радію, за те що виступає під час війни в кацапів, не поважаю, ми хочемо щоб інші бойкутували росію а самі беремо там участь, позор, і навіть наш гімн на росії не радість, вони того домагаються, щоб приспати пильність гомадськості, що все в потрядку і росія не беруть участі у бивстві наших громадян
    Владимир Копяк
    Владимир Копяк, 08.04.2021 22:35
    -6
    Теперь главное, что бы допинг не нашли в обеих пробах
    var
    var, 08.04.2021 22:21
    -8
    Конечно она отказалась от награды и премиальных.