ФОТО. Дружину хавбека Шахтаря «завернули назад» в аеропорту з 17 валізами

Дані Соуза не зможе найближчим часом прилетіти до Дентіньо

ФОТО. Дружину хавбека Шахтаря «завернули назад» в аеропорту з 17 валізами
© Francisco Cepeda/AgNews

Дружина універсального хавбека «Шахтаря» Дентіньо Дані Соуза напередодні не змогла вилетіти з аеропорту Сан-Паулу в Європу, щоб знову об'єднатися з чоловіком в їхній київській квартирі.

Через коронавірусні обмеження жінку, разом з якою були троє дітей і двоє нянь, «завернули назад». Дані Соузі довелося повертатися в бразильські апартаменти сімейства разом з 17 валізами, які вона зібрала для переїзду в Україну.

Нагадаємо, Дані Соуза в листопаді минулого року полетіла до Бразилії разом з дітьми, причому тоді в інтернет потрапило відео, на якому жінка говорить своєму синові, що вони більше не повернуться в Україну. Вочевидь, Соуза розраховувала, що її чоловік в зимове трансферне вікно покине «Шахтар».

Контракт Дентіньо з «гірниками» закінчується в листопаді нинішнього року.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Globo

(420 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 08.03.2021 00:28
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    Муґунот Уух, 07.03.2021 12:39
    Рис, кофе, бобы.
    Эта дура как-то жаловалась, что не может это все в Киеве купить
    Потрібно дурепі сказати, щоб вилізла з соцмереж та спробувала за цим всім сходтґити до магазину, а то ненароком ще голодною смертю здохне...
    YOU OK?
      YOU OK?, 07.03.2021 13:55
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    Бывает)
    Interstellar Петрович
    online
      Interstellar Петрович, 07.03.2021 13:52
    +3
    Две няни? Может там еще сантехник и секретарша для Дентиньо.
    István István
      István István, 07.03.2021 12:55
    +2
    17 таких шкафчиків ...от безмежно цікаво, що там можна запхати при переїзді ...в трьох рис, боби, кава ..
    Нехай ще в 5 одяг ...так весь одяг на таких дітей не повезеш, бо діти сильно ростуть в такому віці і через 6-9 місяців дещо вже буває занадто малим ...дивно це все
    Igor Avtoigor
      Igor Avtoigor, 07.03.2021 12:53
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    🍌🍌бананы лопала бомба, 🍌🍌е е 🍌🍌бананы лопала бомба🍌🍌е е
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 07.03.2021 12:39
    +4
    lenares85, 07.03.2021 12:06
    Трое детей ну 4 чемондана, зтмних вещей у нее недолжгно быть там тепло , что можно везти наверное столовое серебро, золото, сервизы чайные, хрусталь что там еще
    Рис, кофе, бобы.
    Эта дура как-то жаловалась, что не может это все в Киеве купить
    Руслан Луценко
    online
      Руслан Луценко, 07.03.2021 12:09
    +12
    Цыгане блд... Всем табором и семнадцать чумаданов! 😁
    lenares85
    online
      lenares85, 07.03.2021 12:06
    +4
    Трое детей ну 4 чемондана, зтмних вещей у нее недолжгно быть там тепло , что можно везти наверное столовое серебро, золото, сервизы чайные, хрусталь что там еще
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 07.03.2021 10:59
    +10
    Жена полузащитника Шахтера Дентиньо Дани Соуза поделилась подробностями жизни в Украине. По словам бразильянки, ей не хватает еды, которая продается в Киеве.
    "Дома мы готовим бразильскую еду. Нам нравится рис, бобы, кофе. Мы не можем купить все это в Украине. Дело в том, что у украинцев нет привычки стоять у плиты на кухне. Они готовят более легкие блюда - супы и салаты".
    Соуза призналась, что с ними в Киеве живут 10 работников прислуги.
    "Наша семья очень хорошо знакома с этими людьми. Они уехали из Бразилии, чтобы быть с нами. Мы очень близки".
    Девушка также рассказала, что в Украине ее дети столкнулись со случаем проявления расизма.
    "В этой стране очень много предубеждений насчет чернокожих и геев. Две старшие девочки в школе показывали язык моей дочери. Я знаю, что это из-за ее цвета кожи. Однажды я встретила их и сказала: "Еще раз покажете язык - увидите его в моей руке", - приводит слова Соузы
    ---------
    Напевно рис, боби і каву везла!
    umnuy2
    online
      umnuy2, 07.03.2021 10:56
    +9
    Это вам не вся жизнь помещающаяся в пакет АТБ
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 07.03.2021 10:56
    +12
    То та шо плакала про погане життя в Україні для її сім'ї ?! Таким взагалі потрібно забороняти виїзд в Україну!
    axylinam
    online
      axylinam, 07.03.2021 10:56
    +4
    Странно-почему так мало чемоданов? почти все наверное бананами забиты
    movkli
    online
      movkli, 07.03.2021 10:53
    +6
    читая заголовок уже сразу подумал Дентиньо ))) не может без скандала жена его
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 07.03.2021 10:52
    +17
    Коментар згорнуто. Показати
    Я собі уявляю скільки то було би смороду, якби то їх в українському а не в бразильському аеропорті завернули. Вже би напевно в істеричних припадає билася...
    Surkis-fuflo
      Surkis-fuflo, 07.03.2021 10:49
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Походу Дентіньо ще на сезон-півтора в ШД застрягне. Типу на заміну нульовому Мораєсу. Ну що ж, на безриб'ї і Зубастик - риба.
    Петя Рудик
    online
      Петя Рудик, 07.03.2021 10:45
    +9
    От і не повернешся в Україну, овца
    Андрей Овчаренко
      Андрей Овчаренко, 07.03.2021 10:38
    +14
    Коментар згорнуто. Показати
    Не плюй в колодец...
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 07.03.2021 10:35
    +3
    Бульба Сумкин
      Бульба Сумкин, 07.03.2021 10:25
    +16
    Коментар згорнуто. Показати
    Биднятко таке, она ж тут не счастлива и тут процветает расизм по ее словам! Видать муженьку новый контракт предложили, раз в Киев засобиралась)
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 07.03.2021 10:52
    +17
    Коментар згорнуто. Показати
    Я собі уявляю скільки то було би смороду, якби то їх в українському а не в бразильському аеропорті завернули. Вже би напевно в істеричних припадає билася...
    Бульба Сумкин
      Бульба Сумкин, 07.03.2021 10:25
    +16
    Коментар згорнуто. Показати
    Биднятко таке, она ж тут не счастлива и тут процветает расизм по ее словам! Видать муженьку новый контракт предложили, раз в Киев засобиралась)
    Андрей Овчаренко
      Андрей Овчаренко, 07.03.2021 10:38
    +14
    Коментар згорнуто. Показати
    Не плюй в колодец...
    Руслан Луценко
    online
      Руслан Луценко, 07.03.2021 12:09
    +12
    Цыгане блд... Всем табором и семнадцать чумаданов! 😁
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 07.03.2021 10:56
    +12
    То та шо плакала про погане життя в Україні для її сім'ї ?! Таким взагалі потрібно забороняти виїзд в Україну!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 07.03.2021 10:59
    +10
    Жена полузащитника Шахтера Дентиньо Дани Соуза поделилась подробностями жизни в Украине. По словам бразильянки, ей не хватает еды, которая продается в Киеве.
    "Дома мы готовим бразильскую еду. Нам нравится рис, бобы, кофе. Мы не можем купить все это в Украине. Дело в том, что у украинцев нет привычки стоять у плиты на кухне. Они готовят более легкие блюда - супы и салаты".
    Соуза призналась, что с ними в Киеве живут 10 работников прислуги.
    "Наша семья очень хорошо знакома с этими людьми. Они уехали из Бразилии, чтобы быть с нами. Мы очень близки".
    Девушка также рассказала, что в Украине ее дети столкнулись со случаем проявления расизма.
    "В этой стране очень много предубеждений насчет чернокожих и геев. Две старшие девочки в школе показывали язык моей дочери. Я знаю, что это из-за ее цвета кожи. Однажды я встретила их и сказала: "Еще раз покажете язык - увидите его в моей руке", - приводит слова Соузы
    ---------
    Напевно рис, боби і каву везла!
    umnuy2
    online
      umnuy2, 07.03.2021 10:56
    +9
    Это вам не вся жизнь помещающаяся в пакет АТБ
    Петя Рудик
    online
      Петя Рудик, 07.03.2021 10:45
    +9
    От і не повернешся в Україну, овца
    movkli
    online
      movkli, 07.03.2021 10:53
    +6
    читая заголовок уже сразу подумал Дентиньо ))) не может без скандала жена его
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 07.03.2021 12:39
    +4
    lenares85, 07.03.2021 12:06
    Трое детей ну 4 чемондана, зтмних вещей у нее недолжгно быть там тепло , что можно везти наверное столовое серебро, золото, сервизы чайные, хрусталь что там еще
    Рис, кофе, бобы.
    Эта дура как-то жаловалась, что не может это все в Киеве купить
    lenares85
    online
      lenares85, 07.03.2021 12:06
    +4
    Трое детей ну 4 чемондана, зтмних вещей у нее недолжгно быть там тепло , что можно везти наверное столовое серебро, золото, сервизы чайные, хрусталь что там еще
    axylinam
    online
      axylinam, 07.03.2021 10:56
    +4
    Странно-почему так мало чемоданов? почти все наверное бананами забиты
    Interstellar Петрович
    online
      Interstellar Петрович, 07.03.2021 13:52
    +3
    Две няни? Может там еще сантехник и секретарша для Дентиньо.
    Surkis-fuflo
      Surkis-fuflo, 07.03.2021 10:49
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Походу Дентіньо ще на сезон-півтора в ШД застрягне. Типу на заміну нульовому Мораєсу. Ну що ж, на безриб'ї і Зубастик - риба.
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 07.03.2021 10:35
    +3
    István István
    online
      István István, 07.03.2021 12:55
    +2
    17 таких шкафчиків ...от безмежно цікаво, що там можна запхати при переїзді ...в трьох рис, боби, кава ..
    Нехай ще в 5 одяг ...так весь одяг на таких дітей не повезеш, бо діти сильно ростуть в такому віці і через 6-9 місяців дещо вже буває занадто малим ...дивно це все
    Igor Avtoigor
      Igor Avtoigor, 07.03.2021 12:53
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    🍌🍌бананы лопала бомба, 🍌🍌е е 🍌🍌бананы лопала бомба🍌🍌е е
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 08.03.2021 00:28
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    Муґунот Уух, 07.03.2021 12:39
    Рис, кофе, бобы.
    Эта дура как-то жаловалась, что не может это все в Киеве купить
    Потрібно дурепі сказати, щоб вилізла з соцмереж та спробувала за цим всім сходтґити до магазину, а то ненароком ще голодною смертю здохне...