Динамо випустить фан-токени на блокчейн платформі
ФК «Динамо» розпочав співпрацю з блокчейн-компанією Moonwalk
Віце-чемпіон України оголосив про створення програми лояльності для вболівальників, які зможуть користуватися перевагами токенізаціі і блокчейн-технології.
Отримувати фан-токени (що представляють собою не просто фішки, а цифрові коди, захищені від підробок) можна буде, проявляючи активність на сторінках «Динамо» в соцмережах, беручи участь в різних опитуваннях і челленджах. А витратити - на ексклюзивні вироби, виготовлені саме для власників токенів, раритетні колекційні речі, пов'язані з історією клубу та його легендарними гравцями, допуск в скай-бокси, присутність на зустрічах з гравцями, індивідуальні екскурсії тощо. Перелік можливостей, які «Динамо» запропонує токен-холдер, буде постійно розширюватися.
Крім того, клуб ставить перед собою мету залучити до програми своїх спонсорів і партнерів - таким чином, власники фан-токенів зможуть обміняти їх на знижки, які надаватимуть фірми-партнери.
«Ми прагнемо вийти на новий рівень взаємодії з уболівальниками не тільки в Україні, але і у всьому світі, а також розширити міжнародну фан-армію київського «Динамо». - Співпраця з американською компанією Moonwalk для нас - це шанс стати першим українським клубом, який запропонує своїм шанувальникам ексклюзивні переваги токенізаціі і блокчейн-технології», - сказав президент «Динамо» Ігор Суркіс.
Відзначимо, що в Європі багато клубів вже мають досвід токенізаціі. Це - «Барселона», «Ювентус», ПСЖ, «Атлетіко Мадрид», «Рома», «Галатасарай».
Раніше повідомлялося, що одним з віце-президентів «Динамо» став Марк Гінзбург, який очолить спеціально створений департамент з питань інновацій.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Крістіан Шевченко покинув академію «синіх» через сімейні зв'язки
Сьогодні знайомимося з чарівною ведучою УПЛ ТБ