Георгій ЦІТАІШВІЛІ: «Може, я комусь в Динамо не сподобався. Це життя»

Хавбек розповів про перехід в полтавську команду

Георгій ЦІТАІШВІЛІ: «Може, я комусь в Динамо не сподобався. Це життя»
© vorskla.com.ua

Півзахисник «Динамо» Київ Георгій Цітаішвілі на правах оренди перебрався в «Ворсклу», де спробує закріпитися і знайти ігровий час.

«Я скажу чесно, що радий. Хотів перейти в хорошу команду, і вийшло так. Розумію, що для мене це найкращий варіант. Тренер Юрій Максимов набрав мене і сказав, що хоче мене бачити в команді. Для мене це важливі слова, тому що я їх давно не чув. Я сказав, що готовий приїхати, потрібно вирішити з «Динамо». І «Ворскла» вирішила».

«Час у «Динамо»? Ти не можеш подобатися всім. Може, я комусь там не сподобався. Це життя, це футбол. Я нормально до цього ставлюся, і добре, що дали піти в оренду. Мені важливо грати».

«Зарубіжний чемпіонат? Хто не хоче піти. Важко, коли у тебе тривалий контракт і паспорт не європейський. Це важко», - сказав Цітаішвілі.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Футбольний формат

(32 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    dgurkis
      dgurkis, 17.01.2021 08:18
    -1
    Коментар згорнуто. Показати
    Молодчинка! Вангую, проведет отличный сезон в Ворскле (если не случится всеобщей жопы) и уедет в нормальный чемпионат, вспоминая наше болото, как кошмарный сон! Здоровья и благополучия!
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 17.01.2021 07:36
    0
    Жора поплыл.
    SkrymaArtem
      SkrymaArtem, 17.01.2021 06:10
    0
    Можно Гио использовать не на правом или левом фланге,а дать ему сыграть в центре -как АПЗ !Максимов ему найдет применение
    Andrii Stadnyk
    online
      Andrii Stadnyk, 17.01.2021 00:06
    +2
    Може проблема в тому, що Гіо грає погано? При Михайличенку хлопачка розказував, що прямо вже все-все вміє, тільки працює ще над грою головою. Луческу, як прийшов, обнімав і мало не в губи цілував. Довіряв,випускав в основі. результат - оренда у Ворсклу. Алієв он теж розказує, що готовий в УПЛ грати. Тільки чомусь нікому не потрібен.
    JekFunny
      JekFunny, 16.01.2021 22:49
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    он не может пока что не то что Цыганкова вытеснить , а и Жерсона даже
    к чему эти обиды?
    Николай Власов
      Николай Власов, 16.01.2021 22:48
    0
    Посмотрим Что покажет на футбольном поле ЦЕТАИШВИЛИ
    Роман Романченков
      Роман Романченков, 16.01.2021 22:46
    0
    Итог этого всего - нельзя давать тягать себя за морду...ни в коем случае!
    Pro100ecspert
    online
      Pro100ecspert, 16.01.2021 22:14
    +9
    Чсв в чувака висотою з Ейфелеву вежу
    Віталій Яценко
      Віталій Яценко, 16.01.2021 22:01
    +4
    На місці Гіо я б спочатку думав, а потім говорив. Контракт з Динамо довгий, а Ворскла - далеко не така сильна команда, про яку йому треба думати. Бо якщо і далі гратиме за Ворсклу... Які тут європейські амбіції. Прошу фанів Ворскли вибачити. Нажаль багато років полтавська команді далека від великих амбіцій навіть на рівні нашого чемпіонату. Десна і Зоря - да, другий ещелон. Ворскла - максимум другий ешелон і конкуренція із Зорею, із Десною.
    maverik
    online
      maverik, 16.01.2021 21:51
    +3
    Ну не понимаю я что особенного в этом игроке !?
    Tеllur
    online
      Tеllur, 16.01.2021 21:50
    -3
    Нет стабильности и мелковатый
    Сейчас нужен такой, как Эрлинг Холанн
    BekXan
      BekXan, 16.01.2021 21:18
    +6
    По меньше самооценку и что тебе должны и обязаны и по меньше таких слов в интервью и будет гут.
    kylt_lichnosti
      kylt_lichnosti, 16.01.2021 21:10
    -1
    Это ЗАГОВОР!
    MAҜS7777
      MAҜS7777, 16.01.2021 21:06
    -8
    Коментар згорнуто. Показати
    FACE_CONTROL, 16.01.2021 20:35
    Чувак, скажи спасибо Богу, что не играешь в этом позорном болоте автобусном.
    💯%
    stopor2016
    online
      stopor2016, 16.01.2021 20:42
    +9
    А шо ж должно было понравиться ? Не жениться же на тебе обещали ?
    umnuy2
      umnuy2, 16.01.2021 20:41
    +1
    Alexandr Rozovyk, 16.01.2021 20:20
    А когда зарплата по контракту приходит то не тяжело? Прям таки обидели..
    Да чел нелогичный.
    Он что хотел контракт на 6 месяцев,поломаться и всё....
    Потом грузчиком работать.
    Радуйся цита долгосрочному контракту...бери пример с Деулунда,тот в свою Европу не рветься
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 16.01.2021 20:39
    +12
    Такое ощущение что он феерил-феерил и тут вдруг из состава убрали и в аренду отправили, пока его выделывания ни чем не подкреплены, пусть хоть у полтавчан заиграет и проявит себя и тогда уже понятно что-то станет
    maxno
    online
      maxno, 16.01.2021 20:39
    +10
    FACE_CONTROL, 16.01.2021 20:35
    Чувак, скажи спасибо Богу, что не играешь в этом позорном болоте автобусном.
    под названием шахтёр юзовка
    FACE_CONTROL
      FACE_CONTROL, 16.01.2021 20:35
    -17
    Коментар згорнуто. Показати
    Чувак, скажи спасибо Богу, что не играешь в этом позорном болоте автобусном.
    Віталій Ткачук
      Віталій Ткачук, 16.01.2021 20:31
    +12
    Сподобався, не сподобався - це все умовно. Потрібно показати рівень в Ворсклі, а там вже можна й на Євро замахнутися. Тим паче, що Максимов і Шева не чужі ( в футбольному плані ).
    Ihor86
    online
      Ihor86, 16.01.2021 20:24
    +21
    У чувака завышенная самооценка. То его в сборную обязаны взять, то в Динамо на руках носить
    Alexandr Rozovyk
      Alexandr Rozovyk, 16.01.2021 20:20
    +17
    А когда зарплата по контракту приходит то не тяжело? Прям таки обидели..
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 16.01.2021 20:39
    +12
    Такое ощущение что он феерил-феерил и тут вдруг из состава убрали и в аренду отправили, пока его выделывания ни чем не подкреплены, пусть хоть у полтавчан заиграет и проявит себя и тогда уже понятно что-то станет
    Віталій Ткачук
      Віталій Ткачук, 16.01.2021 20:31
    +12
    Сподобався, не сподобався - це все умовно. Потрібно показати рівень в Ворсклі, а там вже можна й на Євро замахнутися. Тим паче, що Максимов і Шева не чужі ( в футбольному плані ).
    maxno
    online
      maxno, 16.01.2021 20:39
    +10
    FACE_CONTROL, 16.01.2021 20:35
    Чувак, скажи спасибо Богу, что не играешь в этом позорном болоте автобусном.
    под названием шахтёр юзовка
    Pro100ecspert
    online
      Pro100ecspert, 16.01.2021 22:14
    +9
    Чсв в чувака висотою з Ейфелеву вежу
    stopor2016
    online
      stopor2016, 16.01.2021 20:42
    +9
    А шо ж должно было понравиться ? Не жениться же на тебе обещали ?
    BekXan
      BekXan, 16.01.2021 21:18
    +6
    По меньше самооценку и что тебе должны и обязаны и по меньше таких слов в интервью и будет гут.
    JekFunny
      JekFunny, 16.01.2021 22:49
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    он не может пока что не то что Цыганкова вытеснить , а и Жерсона даже
    к чему эти обиды?
    Віталій Яценко
    online
      Віталій Яценко, 16.01.2021 22:01
    +4
    На місці Гіо я б спочатку думав, а потім говорив. Контракт з Динамо довгий, а Ворскла - далеко не така сильна команда, про яку йому треба думати. Бо якщо і далі гратиме за Ворсклу... Які тут європейські амбіції. Прошу фанів Ворскли вибачити. Нажаль багато років полтавська команді далека від великих амбіцій навіть на рівні нашого чемпіонату. Десна і Зоря - да, другий ещелон. Ворскла - максимум другий ешелон і конкуренція із Зорею, із Десною.
    maverik
    online
      maverik, 16.01.2021 21:51
    +3
    Ну не понимаю я что особенного в этом игроке !?
    bullyUA
    online
      bullyUA, 16.01.2021 20:23
    +3
    Пока Динамо не продаст Цыганкова, Родригеша, Леднева, у Цитаишвили шансов заиграть за основу Динамо немного. Так что на сегодняшний день аренда в Ворсклу оптимальный вариант с перспективой заиграть в еврокубках.
    Andrii Stadnyk
    online
      Andrii Stadnyk, 17.01.2021 00:06
    +2
    Може проблема в тому, що Гіо грає погано? При Михайличенку хлопачка розказував, що прямо вже все-все вміє, тільки працює ще над грою головою. Луческу, як прийшов, обнімав і мало не в губи цілував. Довіряв,випускав в основі. результат - оренда у Ворсклу. Алієв он теж розказує, що готовий в УПЛ грати. Тільки чомусь нікому не потрібен.
    umnuy2
    online
      umnuy2, 16.01.2021 20:41
    +1
    Alexandr Rozovyk, 16.01.2021 20:20
    А когда зарплата по контракту приходит то не тяжело? Прям таки обидели..
    Да чел нелогичный.
    Он что хотел контракт на 6 месяцев,поломаться и всё....
    Потом грузчиком работать.
    Радуйся цита долгосрочному контракту...бери пример с Деулунда,тот в свою Европу не рветься
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 17.01.2021 07:36
    0
    Жора поплыл.
    SkrymaArtem
      SkrymaArtem, 17.01.2021 06:10
    0
    Можно Гио использовать не на правом или левом фланге,а дать ему сыграть в центре -как АПЗ !Максимов ему найдет применение
    Николай Власов
    online
      Николай Власов, 16.01.2021 22:48
    0
    Посмотрим Что покажет на футбольном поле ЦЕТАИШВИЛИ
    Роман Романченков
    online
      Роман Романченков, 16.01.2021 22:46
    0
    Итог этого всего - нельзя давать тягать себя за морду...ни в коем случае!