Валенсія розглядає можливість покупки Коноплянки в січні

«Кажанам» потрібен недорогий, але якісний футболіст на фланг півзахисту

Валенсія розглядає можливість покупки Коноплянки в січні
© Instagram. Євген Коноплянка

Іспанська «Валенсія» в січні може підписати 31-річного вінгера «Шахтаря» та збірної України Євгена Коноплянку.

Власник «Валенсії» Пітер Лім хоче посилити команду якісними, але недорогими футболістами, і Коноплянка відмінно вписується в цю концепцію.

Нинішня оціночна вартість Коноплянки становить 5 мільйонів євро, і це повністю влаштовує «Валенсію». Сам футболіст, незважаючи на 31-річчя, за інформацією джерела, «хоче ще однієї пригоди в своїй європейській кар'єрі».

Нагадаємо, в сезоні-2015/16 Коноплянка вже грав в Іспанії за «Севілью», а через рік перейшов в «Шальке», звідки у вересні минулого року і повернувся в Україну до лав «Шахтаря», де вперше в кар'єрі завоював титул чемпіона УПЛ.

На даний момент Євген Коноплянка відновлюється від травми. Нещодавно вінгер говорив, що ще близько місяця у нього піде на повернення в стрій.

У вересні повідомлялося, що Коноплянка сказав керівництву «Шахтаря», що не бачить майбутнього в клубі і готовий розглянути варіанти з трансфером.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Fichajes.net

(20 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    MaxUa
    online
      MaxUa, 22.11.2020 11:50
    0
    Недорогой, но качественный, да еще в контексте Примеры - это взаимоисключающие понятия.
    Vadum Hrynchuk
      Vadum Hrynchuk, 22.11.2020 11:43
    +1
    В определении "недорогой, но качественный" нужно переставить частицу "не"
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 22.11.2020 11:34
    0
    На место стеклянного Черышева?
    Andrii_MKh
      Andrii_MKh, 22.11.2020 11:23
    0
    А почему не Севилья!?)))
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 22.11.2020 11:14
    0
    может Валенсия Месталья из Сегунды Б?
    vados1991
      vados1991, 22.11.2020 10:53
    0
    Валенсия,одумайтесь!!!!
    lenares85
    online
      lenares85, 22.11.2020 10:49
    +1
    Так он по н нешним меркам футбола пешком ходит, куда ему в Испанский чемпионат, незнаю его и Колос невозьмет, разве что в Рух или Минай, его Шахтёр незнает как избавится от него
    Krivbass1979
      Krivbass1979, 22.11.2020 10:37
    -1
    Кому это ПОЛЕНО нужно????ВАЛЕНСИЯ не интересуется этим чмом футбола.в новостях Испании и Валенсии,таких разговоров нет.это новость ФЕЙК!!!!
    bzzzzz
      bzzzzz, 22.11.2020 10:29
    +1
    тю, а что не так ? Он же не в Реал переходит. Даже не для основного состава, чисто для ротации почему бы и нет... испанские клубы звезд с неба не хватают, у них бюджет скромный
    sidor zalcman
    online
      sidor zalcman, 22.11.2020 10:20
    +5
    Шёл бы в Мариуполь и постоянно играл...
    Т. Артём
      Т. Артём, 22.11.2020 10:03
    +4
    Колос зоря это его уровень
    RooDiK312 Qwerty
      RooDiK312 Qwerty, 22.11.2020 09:49
    +1
    Пусть едет, может там заиграет, а шахтеру удачно избавиться от баласта
    aleksnayt
      aleksnayt, 22.11.2020 09:37
    +4
    Не смешите мои носки
    Александр Бондарь
      Александр Бондарь, 22.11.2020 09:33
    +7
    В Валенсии хоть знают об этом?
    axylinam
    online
      axylinam, 22.11.2020 09:11
    +5
    Это утка размером как слон
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.11.2020 08:50
    +8
    Проснувся, лежу в ліжку, відкриваю сайт, а на головній новина як на 1 квітня. Думав, що то ще сниться
    Kevko
    online
      Kevko, 22.11.2020 07:14
    +4
    Посмотрите на источник информации. Дальше можно не комментировать
    Interstellar Петрович
    online
      Interstellar Петрович, 22.11.2020 04:31
    +1
    Они берут игроков на вырост, а потом продают. Женя вроде бы профессионал, зачем лоханулся с Севильей. Сейчас то же самое с Валенсией.
    alekosy1961
      alekosy1961, 22.11.2020 04:05
    +7
    Да какая разница где запасную лавку греть. В Испании теплее.
    roman_kros
    online
      roman_kros, 22.11.2020 02:13
    +3
    Ага, ну-ну. Якраз горвець лавки Шахтаря їм і потрібен.
    zzg77
      zzg77, 22.11.2020 00:01
    +17
    Смеялся полчаса!!!! Недорогой и качественный полузащитник? Это о ком речь???
    Brian
    online
      Brian, 22.11.2020 00:24
    +15
    Слово "качественный" это явно не про Коноплянку. Зная менеджмент и то как Валенсия скурпулёзно относиться к трансферам - новость на 100,000% утка.
    Микола Хобзей
      Микола Хобзей, 21.11.2020 23:42
    +15
    ну да. в упл не тянет. в ла лигу
    Frank Piter
    online
      Frank Piter, 22.11.2020 00:00
    +14
    Это наверное какая-то любительская Валенсия играющая в 5 лиге Испании
    Игорь Левченко
      Игорь Левченко, 22.11.2020 01:57
    +10
    Поржал от души)
    dudigo78
    online
      dudigo78, 22.11.2020 08:50
    +8
    Проснувся, лежу в ліжку, відкриваю сайт, а на головній новина як на 1 квітня. Думав, що то ще сниться
    Артур Смайл
    online
      Артур Смайл, 22.11.2020 00:19
    +8
    Какой-нибудь Эйбар или Сельта, чисто взять в аренду я ещё поверю, но Валенсия...
    Александр Бондарь
      Александр Бондарь, 22.11.2020 09:33
    +7
    В Валенсии хоть знают об этом?
    alekosy1961
      alekosy1961, 22.11.2020 04:05
    +7
    Да какая разница где запасную лавку греть. В Испании теплее.
    Виктор Андрущик
      Виктор Андрущик, 22.11.2020 01:45
    +7
    Яка Валенсия,Минай це вершина и то вони його хер візьмуть,свого добра нема куди дівати.
    Hemingway
    online
      Hemingway, 22.11.2020 00:17
    +6
    Може це якась турецька Валенсія, а ви накинулись на людину
    Inka Dinka
      Inka Dinka, 22.11.2020 00:11
    +6
    Не смішіть мої трусики такою новиною. Йому разом з Ярмоленко пора на пенсію.
    sidor zalcman
    online
      sidor zalcman, 22.11.2020 10:20
    +5
    Шёл бы в Мариуполь и постоянно играл...
    axylinam
    online
      axylinam, 22.11.2020 09:11
    +5
    Это утка размером как слон
    Eugene Vrubel
      Eugene Vrubel, 21.11.2020 23:45
    +5
    Это супер идея. Жека - классный инстагрмер, блогер, ютюбер, тиктокер и конечно футболист.
    5 лямов он стоит, короче.
    Т. Артём
      Т. Артём, 22.11.2020 10:03
    +4
    Колос зоря это его уровень
    aleksnayt
      aleksnayt, 22.11.2020 09:37
    +4
    Не смешите мои носки
    Kevko
    online
      Kevko, 22.11.2020 07:14
    +4
    Посмотрите на источник информации. Дальше можно не комментировать
    ihor7003
    online
      ihor7003, 22.11.2020 00:08
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Его потолок Турция, максимум Бельгия! Какая нахрен Валенсия? Не смешите
    roman_kros
    online
      roman_kros, 22.11.2020 02:13
    +3
    Ага, ну-ну. Якраз горвець лавки Шахтаря їм і потрібен.