ЦЗЮ: «Ломаченко не програв, але на чужій території так не можна виступати»

Відомий у минулому боксер - про поразку українця в бою за уніфікацію титулів в легкому дивізіоні

ЦЗЮ: «Ломаченко не програв, але на чужій території так не можна виступати»
© Top Rank. Теофімо Лопес і Василь Ломаченко

Колишній абсолютний чемпіон світу в першій напівсередній вазі Костя Цзю поділився думкою про бій за абсолютне чемпіонство в легкому дивізіоні, в якому американець Теофімо Лопес (16-0, 12 КО) переміг українця Василя Ломаченка (14-2, 10 КО).

«Я не згоден ні з одним з цих рішень. Звичайно, Василь Ломаченко недопрацював в цьому бою. Я не хочу сказати, що його засудили. Він непереконливо виступав цього разу, на відміну від попередніх поєдинків. На чужій території так не можна виступати. Він не програв, але він не виграв. І незважаючи на це, Василь Ломаченко для мене залишається одним з найкращих боксерів в легкій вазі», - сказав Цзю.

Нагадаємо, в бою за абсолютне чемпіонство в легкій вазі Лопес переміг Ломаченка одноголосним рішенням суддів: 116-112, 117-111, 119-109.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело

(100 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    sashaddd25 Саша (металлолом сдали на приёмку)
      sashaddd25 Саша (металлолом сдали на ..., 24.10.2020 18:33
    0
    на канале ESPN в конце боя было 114-114
    sashaddd25 Саша (металлолом сдали на приёмку)
      sashaddd25 Саша (металлолом сдали на ..., 24.10.2020 18:32
    0
    Saar, 23.10.2020 11:42
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    автоматом посчитало было поровну
    temamx2727
      temamx2727, 24.10.2020 16:36
    +1
    ВВВ, 24.10.2020 02:42
    Шановний ти про що? Це тобі професійний бій а не любительський де підраховують удари.Ти бачив протоколи бокових суддів?Хіба там є графа "удари за раунд"? Там ставлять хто виграв раунд!!! Я згоден що більшість ударів Лопеса були в блок або нейтралізовувались захистом Василя,але ж Василь "протанцював" 7 раундів практично не атакуючи і ці 7 раундів віддали Лопесу бо він був агресивніше(і все це більш-менш справедливо,хоча я поставив би в 2-3 раундах нічію).Тому в раундах що залишились Василь мав би перемагати за явної переваги і вже ні в якому разі не програвати 12-й раунд!!!
    Та если бы и 12-ый забрал вчистую, ты думаешь отдали бы победу?)) Там надо было все раунды забирать, и идти в размер и прессинг сразу, а не с 7-го раунда.
    a.fedorenko1953
      a.fedorenko1953, 24.10.2020 12:02
    -3
    Saar, 23.10.2020 11:42
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    " ... підщитав ..." - Це на якій мові ? На кацапстанський чи північномонгольсій? Не знущайся з рідної мови ,якщо не вмієш нею користуватися.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 24.10.2020 02:42
    0
    Богдан Колот, 23.10.2020 14:12
    Парни.Какая нахрен автоматическая система подсчета попаданий?
    Вы,мля,хоть раз в ринге стояли?
    Найдите большой экран,пересмотрите бой в хорошем качестве на скорости 0.5.
    Посчитайте число точных попаданий Ломаченко и сравните с официальной статистикой.
    И ответьте сами для себя,с каких пор работа по блокам и перчаткам считается как точное попадание????????
    Я,больше чем уверен,будь на месте Ломы,к примеру Майский,сказали бы,что Мэйвезер был более точен,а его обороны является неподрожаемой!
    Патриоты хреновы,вы забыли,что Вася наш и выступает под нашим флагом?
    Абзац !!!!!
    Шановний ти про що? Це тобі професійний бій а не любительський де підраховують удари.Ти бачив протоколи бокових суддів?Хіба там є графа "удари за раунд"? Там ставлять хто виграв раунд!!! Я згоден що більшість ударів Лопеса були в блок або нейтралізовувались захистом Василя,але ж Василь "протанцював" 7 раундів практично не атакуючи і ці 7 раундів віддали Лопесу бо він був агресивніше(і все це більш-менш справедливо,хоча я поставив би в 2-3 раундах нічію).Тому в раундах що залишились Василь мав би перемагати за явної переваги і вже ні в якому разі не програвати 12-й раунд!!!
    pont0017
    online
      pont0017, 24.10.2020 02:26
    0
    У Васи было все. Казалось бы, чего тебе еще надо? Но Вася выбрал себе дорожку, вот по ней пусть и валит.
    pont0017
    online
      pont0017, 24.10.2020 02:24
    +1
    Богдан Колот, 23.10.2020 14:12
    Парни.Какая нахрен автоматическая система подсчета попаданий?
    Вы,мля,хоть раз в ринге стояли?
    Найдите большой экран,пересмотрите бой в хорошем качестве на скорости 0.5.
    Посчитайте число точных попаданий Ломаченко и сравните с официальной статистикой.
    И ответьте сами для себя,с каких пор работа по блокам и перчаткам считается как точное попадание????????
    Я,больше чем уверен,будь на месте Ломы,к примеру Майский,сказали бы,что Мэйвезер был более точен,а его обороны является неподрожаемой!
    Патриоты хреновы,вы забыли,что Вася наш и выступает под нашим флагом?
    Абзац !!!!!
    Под вашим флагом, это под каким?
    Spatium Хрен с бугра
      Spatium Хрен с бугра, 24.10.2020 02:05
    0
    Saar, 23.10.2020 11:42
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    Ох эти пидрахуи,))
    john2222
      john2222, 23.10.2020 18:21
    -1
    Богдан Колот, 23.10.2020 14:12
    Парни.Какая нахрен автоматическая система подсчета попаданий?
    Вы,мля,хоть раз в ринге стояли?
    Найдите большой экран,пересмотрите бой в хорошем качестве на скорости 0.5.
    Посчитайте число точных попаданий Ломаченко и сравните с официальной статистикой.
    И ответьте сами для себя,с каких пор работа по блокам и перчаткам считается как точное попадание????????
    Я,больше чем уверен,будь на месте Ломы,к примеру Майский,сказали бы,что Мэйвезер был более точен,а его обороны является неподрожаемой!
    Патриоты хреновы,вы забыли,что Вася наш и выступает под нашим флагом?
    Абзац !!!!!
    Иди нахер! такой же ватопитек
    Александр
      Александр , 23.10.2020 14:26
    -1
    Что за бред он мелет...
    Всем кацапчикам поступила команда защищать Уасилия? Кто еще не высказался? Басков, Валуев...
    Богдан Колот
      Богдан Колот, 23.10.2020 14:12
    0
    Парни.Какая нахрен автоматическая система подсчета попаданий?
    Вы,мля,хоть раз в ринге стояли?
    Найдите большой экран,пересмотрите бой в хорошем качестве на скорости 0.5.
    Посчитайте число точных попаданий Ломаченко и сравните с официальной статистикой.
    И ответьте сами для себя,с каких пор работа по блокам и перчаткам считается как точное попадание????????
    Я,больше чем уверен,будь на месте Ломы,к примеру Майский,сказали бы,что Мэйвезер был более точен,а его обороны является неподрожаемой!
    Патриоты хреновы,вы забыли,что Вася наш и выступает под нашим флагом?
    Абзац !!!!!
    Sergiu_8
      Sergiu_8, 23.10.2020 13:15
    +5
    Saar, 23.10.2020 11:42
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    Сомнений по тому что он проиграл конечно нету, но и ты перегнул палку, где ты нашел инфу что в два раза больше попал Лопес? Там 141 у Ломы против 183 у Лопеса на оффициальном сайте написанно...
    bullyUA
      bullyUA, 23.10.2020 12:31
    +1
    Васька не проиграл. Просто Лопес надрал ваське сраку.
    Saar
    online
      Saar, 23.10.2020 11:42
    +3
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    Sergiu_8
      Sergiu_8, 23.10.2020 13:15
    +5
    Saar, 23.10.2020 11:42
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    Сомнений по тому что он проиграл конечно нету, но и ты перегнул палку, где ты нашел инфу что в два раза больше попал Лопес? Там 141 у Ломы против 183 у Лопеса на оффициальном сайте написанно...
    Saar
    online
      Saar, 23.10.2020 11:42
    +3
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    temamx2727
      temamx2727, 24.10.2020 16:36
    +1
    ВВВ, 24.10.2020 02:42
    Шановний ти про що? Це тобі професійний бій а не любительський де підраховують удари.Ти бачив протоколи бокових суддів?Хіба там є графа "удари за раунд"? Там ставлять хто виграв раунд!!! Я згоден що більшість ударів Лопеса були в блок або нейтралізовувались захистом Василя,але ж Василь "протанцював" 7 раундів практично не атакуючи і ці 7 раундів віддали Лопесу бо він був агресивніше(і все це більш-менш справедливо,хоча я поставив би в 2-3 раундах нічію).Тому в раундах що залишились Василь мав би перемагати за явної переваги і вже ні в якому разі не програвати 12-й раунд!!!
    Та если бы и 12-ый забрал вчистую, ты думаешь отдали бы победу?)) Там надо было все раунды забирать, и идти в размер и прессинг сразу, а не с 7-го раунда.
    pont0017
    online
      pont0017, 24.10.2020 02:24
    +1
    Богдан Колот, 23.10.2020 14:12
    Парни.Какая нахрен автоматическая система подсчета попаданий?
    Вы,мля,хоть раз в ринге стояли?
    Найдите большой экран,пересмотрите бой в хорошем качестве на скорости 0.5.
    Посчитайте число точных попаданий Ломаченко и сравните с официальной статистикой.
    И ответьте сами для себя,с каких пор работа по блокам и перчаткам считается как точное попадание????????
    Я,больше чем уверен,будь на месте Ломы,к примеру Майский,сказали бы,что Мэйвезер был более точен,а его обороны является неподрожаемой!
    Патриоты хреновы,вы забыли,что Вася наш и выступает под нашим флагом?
    Абзац !!!!!
    Под вашим флагом, это под каким?
    bullyUA
      bullyUA, 23.10.2020 12:31
    +1
    Васька не проиграл. Просто Лопес надрал ваське сраку.
    sashaddd25 Саша (металлолом сдали на приёмку)
      sashaddd25 Саша (металлолом сдали на ..., 24.10.2020 18:33
    0
    на канале ESPN в конце боя было 114-114
    sashaddd25 Саша (металлолом сдали на приёмку)
      sashaddd25 Саша (металлолом сдали на ..., 24.10.2020 18:32
    0
    Saar, 23.10.2020 11:42
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    автоматом посчитало было поровну
    ВВВ
    online
      ВВВ, 24.10.2020 02:42
    0
    Богдан Колот, 23.10.2020 14:12
    Парни.Какая нахрен автоматическая система подсчета попаданий?
    Вы,мля,хоть раз в ринге стояли?
    Найдите большой экран,пересмотрите бой в хорошем качестве на скорости 0.5.
    Посчитайте число точных попаданий Ломаченко и сравните с официальной статистикой.
    И ответьте сами для себя,с каких пор работа по блокам и перчаткам считается как точное попадание????????
    Я,больше чем уверен,будь на месте Ломы,к примеру Майский,сказали бы,что Мэйвезер был более точен,а его обороны является неподрожаемой!
    Патриоты хреновы,вы забыли,что Вася наш и выступает под нашим флагом?
    Абзац !!!!!
    Шановний ти про що? Це тобі професійний бій а не любительський де підраховують удари.Ти бачив протоколи бокових суддів?Хіба там є графа "удари за раунд"? Там ставлять хто виграв раунд!!! Я згоден що більшість ударів Лопеса були в блок або нейтралізовувались захистом Василя,але ж Василь "протанцював" 7 раундів практично не атакуючи і ці 7 раундів віддали Лопесу бо він був агресивніше(і все це більш-менш справедливо,хоча я поставив би в 2-3 раундах нічію).Тому в раундах що залишились Василь мав би перемагати за явної переваги і вже ні в якому разі не програвати 12-й раунд!!!
    pont0017
    online
      pont0017, 24.10.2020 02:26
    0
    У Васи было все. Казалось бы, чего тебе еще надо? Но Вася выбрал себе дорожку, вот по ней пусть и валит.
    Spatium Хрен с бугра
      Spatium Хрен с бугра, 24.10.2020 02:05
    0
    Saar, 23.10.2020 11:42
    Що значить не програв??! Автоматичний компьютерний підрахунок ударів підщитав вдічі більше попадань збоку Лопеса! Чи в тебе свої правила боксу?
    Ох эти пидрахуи,))
    Богдан Колот
      Богдан Колот, 23.10.2020 14:12
    0
    Парни.Какая нахрен автоматическая система подсчета попаданий?
    Вы,мля,хоть раз в ринге стояли?
    Найдите большой экран,пересмотрите бой в хорошем качестве на скорости 0.5.
    Посчитайте число точных попаданий Ломаченко и сравните с официальной статистикой.
    И ответьте сами для себя,с каких пор работа по блокам и перчаткам считается как точное попадание????????
    Я,больше чем уверен,будь на месте Ломы,к примеру Майский,сказали бы,что Мэйвезер был более точен,а его обороны является неподрожаемой!
    Патриоты хреновы,вы забыли,что Вася наш и выступает под нашим флагом?
    Абзац !!!!!
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності