Олексій ЖИТНИК: «Можу поборотися за посаду президента Федерації хокею»

Видатний хокеїст розповів, що його не влаштовує в діяльності Федерації хокею України

Олексій ЖИТНИК: «Можу поборотися за посаду президента Федерації хокею»
© Facebook. Олексій Житник

Нещодавно 67 відомих українських хокеїстів підписали колективний лист, адресований Президенту України Володимиру Зеленському, Прем'єр-міністру Денису Шмигалю і керівнику Національного олімпійського комітету Сергію Бубці з проханням звернути увагу на діяльність Федерації хокею. Серед підписантів - олімпійський чемпіон Альбервіля-1992 Олексій Житник, володарі Кубка Стенлі Руслан Федотенко та Антон Бабчук, чемпіон світу 1990 Дмитро Христич, знаменитий тренер Анатолій Богданов, капітан київського «Сокола» і збірної України Валерій Ширяєв і багато інших.

Олімпійський чемпіон Альбервіля-92 Олексій Житник у розмові з кореспондентом Sport.ua пояснив, чим він керувався, ставлячи свій автограф під колективним листом.

— Взагалі, зараз досить мало людей, які задоволені діяльністю Федерації, - каже Житник. - У нас є тільки приватні меценати, які тримають хокей на плаву. Я часто спілкуюся з хлопцями, які працюють в хокейних школах, і ні вони, ні я не розуміємо, яке функціональний напрям веде ФХУ.

Мене як людину, яка все життя в хокеї (а це 30 з гаком років), не влаштовує підхід чиновників на місцях до хокею. За великим рахунком, за 15 років у них щось виходило, щось ні, але треба вже дивитися на ситуацію не замиленим оком. Все рапортують, що хокей у нас займає гідне місце. Але якщо взяти той же Київ, то за останні 10-15 років був побудований всього один каток, і той - за приватні інвестиції.

Та ж програма будівництва арен у 2007 році, яка передбачала 60 або 50 ковзанок і на яку було виділено фінансування, але «освоєно» було грошей всього на 10-12 ковзанок по всій Україні. А ось, наприклад, той же «Авангард», де у 80-х відроджувався український хокей, його просто не просто не відремонтували, а тільки вставляли палиці в колеса.

Загалом, я знаходжу дуже мало позитивних рішень або напрямків від нашої Федерації.

— В якому напрямку хокей в Україні, на ваш погляд, повинен рухатися в майбутньому?
— Хокей - це, перш за все, люди. Це не як паровоз, який куди розгорнули, туди він і поїхав. Це люди, це діти. Не можна мати сильний дорослий чемпіонат без сильних дитячих шкіл, інфраструктури, підтримки тієї ж держави. Адже хокей - недешевий вид спорту.

Все починається з дитячих шкіл і проведення дитячих чемпіонатів. Звичайно, потрібна їхня правильна організація, виїзди за кордон, міжнародні чемпіонати, щоб діти бачили, як розвивається хокей в інших країнах. Все починається з дрібниць.

Моя мрія, звичайно, щоб в кожному великому місті-мільйоннику була своя команда, була сильна дитяча школа.

— Кого ви бачите на посаді президента Федерації хокею України?
— Розумієте, якщо брати персонально, то, коли настане час, то і я можу поборотися за цю позицію. Або якщо хтось із хокейного світу хоче спробувати свої сили, то ми його підтримаємо.

Хтось каже, що для того, щоб бути начальником в спорті, не обов'язково бути спортсменом. Можливо, це і правда, але я вважаю, що людина, яка займалася цим видом спорту, вона розуміє краще, в якому руслі проходить весь процес.

Я, наприклад, не розумію специфіки багатьох видів спорту, хоча стежу за ними і мені вони цікаві. А ось на хокеї я розуміюся, я пограв у різних командах і попрацював із різними тренерами - це дає розуміння, до якого рівня ми повинні йти і які для цього потрібні зусилля.

У спорті не можна просто захотіти, і відразу заграти, це займає час - потрібно, щоб і діти виросли, змінилося покоління. Це не побудувати будинок або щось винайти - це час і людський фактор. Діти повинні хотіти займатися хокеєм, а не йти на нього через батьків. А для цього потрібні програма і система.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Олександр Снітко, Sport.ua

(6 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Ove
      Ove, 17.09.2020 09:15
    -2
    u6464u, 16.09.2020 22:26
    Сынка хоккее интересуйся ты, но сначала грамоту подтяни, научись общаться с незнакомыми людьми и не выставляй себя бараном и если не владеешь мало мальской информацией не вводи народ в блуд.
    Пхаха ты меня азам хоккея хочешь научить? Протянешь щегол?
    u6464u
      u6464u, 16.09.2020 22:26
    0
    Ove, 16.09.2020 18:17
    Ты бы хоккее интересовался больше, чем тем кто с каким паспортом, для тормоза объясняю, Житник на пике был одним из лучших защитников мира и соответственно он был интересен сб России, Христич правый краёк а в сб России конкуренция на эту позицию очень большая, а то что он играл с Гретцки оставь это для таких же малознающих как ты! Сидел бы без паспорта Христич у себя дома а не в Металлурге с лимитом! Будь он хорошем тренером он сейчас бы был в КХЛ ( НХЛ) и дожил бы он на патриотизм!
    Сынка хоккее интересуйся ты, но сначала грамоту подтяни, научись общаться с незнакомыми людьми и не выставляй себя бараном и если не владеешь мало мальской информацией не вводи народ в блуд.
    Ove
      Ove, 16.09.2020 18:17
    -2
    Ты бы хоккее интересовался больше, чем тем кто с каким паспортом, для тормоза объясняю, Житник на пике был одним из лучших защитников мира и соответственно он был интересен сб России, Христич правый краёк а в сб России конкуренция на эту позицию очень большая, а то что он играл с Гретцки оставь это для таких же малознающих как ты! Сидел бы без паспорта Христич у себя дома а не в Металлурге с лимитом! Будь он хорошем тренером он сейчас бы был в КХЛ ( НХЛ) и дожил бы он на патриотизм!
    brutal2015
      brutal2015, 16.09.2020 16:42
    0
    Думаю кто бы ни занял место президента ФХУ, он не в состоянии будет удовлетворить амбиции украинских болельщиков хоккея. А это место национальной сборной в элитном дивизионе или хотя бы команды- лифта посещающей элитный дивизион один раз в два-три года, наподобие сборной Словении. Но этого в ближайшие лет двадцать ждать не стоит. Так что не советую ни Житнику, ни кому бы то ни было идти на заранее растрельную, неблагодарную должность и попусту тратить свое время и нервы.
    u6464u
      u6464u, 16.09.2020 14:04
    0
    Ove, 16.09.2020 07:16
    А с чего ты взял что у Христича нет российского паспорта а? Христич так же играл за российские бабки и тренеровал))) Разница лишь в том что Житник был нужен в сб России а Христич нет, а так бы тоже пыли и не краснел
    ага , рашке Христич ЧМ 90 года и одно время игрок Лос-Анджелеса игравший вместе с Гретцки был не нужен а без Житника рашка ни как, не свисти свисток провокатор, а рос.паспорт это когда в магнитогорске играл Дима нужен был для лимита, а ты Лёха предал нашу команду за бабки так как предали её юраны онопки никифоровы цимбалари бабчуки.
    Ove
      Ove, 16.09.2020 07:40
    -3
    johndow, 15.09.2020 20:09
    Христич не принимал рос гражданства
    Ага так и играл под лемитом под украинским паспортом)))
    Ove
      Ove, 16.09.2020 07:38
    -2
    Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:38
    Повністю згоден з Житником! Федерація хокею займається хрін знає чим...В містах ,де проживають мільйони і сотні тисяч мешканців будують катки для дітей на 1-,15 тисяч місць і називають їх "аренами", де проводять чемпіонат України...
    Я певен,що в Україні треба розвивати одночасно і дитячий ,і великий професійний хокей з великими аренами!
    Навіть на зараз в Україні існують хокейні палаци спорти на 5-7 тисяч місць - Київ,Харків,Дніпро,Одеса,Северодонецьк,
    Запоріжжя! Які можна реставрувати по рівню арени "Дружба",коли в ній проводили матчі КХЛ!
    Крім того,в містах мільйонниках, а також в обласних центрах треба побудувати арени подібні "Арена-Ріга"(10 000 глядачив),вартість якої складає 30 мільйонів доларів, і "Сіменс-арена"(8 750 місць),вартість якої складає 25 мільйонів доларів. Тобто ціна-якість дуже хороша для України!
    Крім того,в Києві,Харкові,треба відродити сильні професійні клуби на базі тих які ставали призерами за роки УРСР! Тобто київські "Сокіл", "Динамо"(ці клуби треба розвести по історії!), "Арсенал", СКА"Київ", "Будівельник"("Червоний екскаватр"),харківські "Динамо", "Локомотив", ХТЗ-"Торпедо"! А в Одесі ,Дніпрі,Запоріжжі ,Северодонецьку,Львові,Кривбасі, і т.д. створити хокейні клуби на базі відомих місцевих футбольних брендів!
    І таким чином можна організувати солідний чемпіонат України!
    Хокей це спорт,який буде дуже довбодоби українцям! Тому що він жорсткий,швидкий,агресивний,силовий,що дуже є присутньою для українців по характеру!!!
    Ага если идти твоими планами то на постройку арен по уровню Риги нужно будет порядка 300 лямов а деньги Зин?
    Столько клубов а где игроков то брать? Или предлагаете наполнять их всяким любительским неликвидом? Нее, первое это развитие детского хоккея на хорошо уровне а уже потом поднимается по ступенькам на взрослый уровень развития, это порядка 15-20 лет а не как у вас хлоп-хлоп все за пятилетку и готово!
    Ove
      Ove, 16.09.2020 07:16
    -4
    u6464u, 15.09.2020 19:31
    а при чём ты Христича приплёл , Христич патриот и играл за сборную Украины а Лёха Житник за бабками в рашку подался а теперь в президенты ФХУ метит, таким как Лёха не фиг там делать едь дальше в рашку коси бабло а здесь должны на таких должностях быть украинцы.
    А с чего ты взял что у Христича нет российского паспорта а? Христич так же играл за российские бабки и тренеровал))) Разница лишь в том что Житник был нужен в сб России а Христич нет, а так бы тоже пыли и не краснел
    Сергей Иванамофф
      Сергей Иванамофф, 15.09.2020 22:38
    0
    Житника Алексея знаю лично. Имеет пророссийские взгляды и в голове у него колбаса, а не интересы Украины. Все, что его волнует, это стать функционером. Просто бизнес.
    Михаил Степанов
    online
      Михаил Степанов, 15.09.2020 20:59
    +3
    Frank Piter, 15.09.2020 20:56
    Христич всегда играл с украинским флагом и гражданства не менял, в отличии от Житника и Бабчука.
    Да, Христич наше всё!
    Frank Piter
    online
      Frank Piter, 15.09.2020 20:56
    +7
    Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:14
    Не зовсім згоден з твоєю позицією. Житник, Христич це українські хокеїсти,які вимушено прийняли російське громадянство,щоб грати на вищому рівні чемпіонату світу. І коли вони прийняли російське громадянство,то тоді між Україною і Росією не було війни,як зараз...Як щоб Житник,Христич зараз,після тисячі вбитих українців на україно-російський війні,прийняли російське громадянство,то це була б реальна ганьба...
    Крім того,як Житник,так і Христич зберегли українське громадянство і залишились в серці українцями! Інакше вони не повернулись би в Україну...
    Христич всегда играл с украинским флагом и гражданства не менял, в отличии от Житника и Бабчука.
    Frank Piter
    online
      Frank Piter, 15.09.2020 20:54
    +6
    Я вообще не понимаю какое отношение к украинскому хоккею имеет человек игравший всю жизнь за Раиссу. Кстати как и Бабчук.
    unforgiven Den
      unforgiven Den, 15.09.2020 20:14
    -1
    Хуже не будет точно.Некуда просто ...
    johndow
    online
      johndow, 15.09.2020 20:09
    +5
    Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:14
    Не зовсім згоден з твоєю позицією. Житник, Христич це українські хокеїсти,які вимушено прийняли російське громадянство,щоб грати на вищому рівні чемпіонату світу. І коли вони прийняли російське громадянство,то тоді між Україною і Росією не було війни,як зараз...Як щоб Житник,Христич зараз,після тисячі вбитих українців на україно-російський війні,прийняли російське громадянство,то це була б реальна ганьба...
    Крім того,як Житник,так і Христич зберегли українське громадянство і залишились в серці українцями! Інакше вони не повернулись би в Україну...
    Христич не принимал рос гражданства
    Ivan-Bogun
    online
      Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:38
    0
    Повністю згоден з Житником! Федерація хокею займається хрін знає чим...В містах ,де проживають мільйони і сотні тисяч мешканців будують катки для дітей на 1-,15 тисяч місць і називають їх "аренами", де проводять чемпіонат України...
    Я певен,що в Україні треба розвивати одночасно і дитячий ,і великий професійний хокей з великими аренами!
    Навіть на зараз в Україні існують хокейні палаци спорти на 5-7 тисяч місць - Київ,Харків,Дніпро,Одеса,Северодонецьк,
    Запоріжжя! Які можна реставрувати по рівню арени "Дружба",коли в ній проводили матчі КХЛ!
    Крім того,в містах мільйонниках, а також в обласних центрах треба побудувати арени подібні "Арена-Ріга"(10 000 глядачив),вартість якої складає 30 мільйонів доларів, і "Сіменс-арена"(8 750 місць),вартість якої складає 25 мільйонів доларів. Тобто ціна-якість дуже хороша для України!
    Крім того,в Києві,Харкові,треба відродити сильні професійні клуби на базі тих які ставали призерами за роки УРСР! Тобто київські "Сокіл", "Динамо"(ці клуби треба розвести по історії!), "Арсенал", СКА"Київ", "Будівельник"("Червоний екскаватр"),харківські "Динамо", "Локомотив", ХТЗ-"Торпедо"! А в Одесі ,Дніпрі,Запоріжжі ,Северодонецьку,Львові,Кривбасі, і т.д. створити хокейні клуби на базі відомих місцевих футбольних брендів!
    І таким чином можна організувати солідний чемпіонат України!
    Хокей це спорт,який буде дуже довбодоби українцям! Тому що він жорсткий,швидкий,агресивний,силовий,що дуже є присутньою для українців по характеру!!!
    u6464u
      u6464u, 15.09.2020 19:31
    +1
    Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:14
    Не зовсім згоден з твоєю позицією. Житник, Христич це українські хокеїсти,які вимушено прийняли російське громадянство,щоб грати на вищому рівні чемпіонату світу. І коли вони прийняли російське громадянство,то тоді між Україною і Росією не було війни,як зараз...Як щоб Житник,Христич зараз,після тисячі вбитих українців на україно-російський війні,прийняли російське громадянство,то це була б реальна ганьба...
    Крім того,як Житник,так і Христич зберегли українське громадянство і залишились в серці українцями! Інакше вони не повернулись би в Україну...
    а при чём ты Христича приплёл , Христич патриот и играл за сборную Украины а Лёха Житник за бабками в рашку подался а теперь в президенты ФХУ метит, таким как Лёха не фиг там делать едь дальше в рашку коси бабло а здесь должны на таких должностях быть украинцы.
    okrug9
      okrug9, 15.09.2020 19:26
    +2
    А яким боком Бабчук А. затесався сюди?
    Ivan-Bogun
    online
      Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:14
    -3
    johndow, 15.09.2020 18:25
    При всем уважении к хоккейным талантам данного персонажа президентом федерации не должен быть чел, принявший российское гражданство и пыливший за другую страну вместо родной
    Не зовсім згоден з твоєю позицією. Житник, Христич це українські хокеїсти,які вимушено прийняли російське громадянство,щоб грати на вищому рівні чемпіонату світу. І коли вони прийняли російське громадянство,то тоді між Україною і Росією не було війни,як зараз...Як щоб Житник,Христич зараз,після тисячі вбитих українців на україно-російський війні,прийняли російське громадянство,то це була б реальна ганьба...
    Крім того,як Житник,так і Христич зберегли українське громадянство і залишились в серці українцями! Інакше вони не повернулись би в Україну...
    johndow
    online
      johndow, 15.09.2020 18:25
    +2
    При всем уважении к хоккейным талантам данного персонажа президентом федерации не должен быть чел, принявший российское гражданство и пыливший за другую страну вместо родной
    Bober75
      Bober75, 15.09.2020 18:15
    +1
    Было бы очень хорошо , если бы такая легенда руководила бы украинским хокеем .
    Frank Piter
    online
      Frank Piter, 15.09.2020 20:56
    +7
    Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:14
    Не зовсім згоден з твоєю позицією. Житник, Христич це українські хокеїсти,які вимушено прийняли російське громадянство,щоб грати на вищому рівні чемпіонату світу. І коли вони прийняли російське громадянство,то тоді між Україною і Росією не було війни,як зараз...Як щоб Житник,Христич зараз,після тисячі вбитих українців на україно-російський війні,прийняли російське громадянство,то це була б реальна ганьба...
    Крім того,як Житник,так і Христич зберегли українське громадянство і залишились в серці українцями! Інакше вони не повернулись би в Україну...
    Христич всегда играл с украинским флагом и гражданства не менял, в отличии от Житника и Бабчука.
    Frank Piter
    online
      Frank Piter, 15.09.2020 20:54
    +6
    Я вообще не понимаю какое отношение к украинскому хоккею имеет человек игравший всю жизнь за Раиссу. Кстати как и Бабчук.
    johndow
    online
      johndow, 15.09.2020 20:09
    +5
    Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:14
    Не зовсім згоден з твоєю позицією. Житник, Христич це українські хокеїсти,які вимушено прийняли російське громадянство,щоб грати на вищому рівні чемпіонату світу. І коли вони прийняли російське громадянство,то тоді між Україною і Росією не було війни,як зараз...Як щоб Житник,Христич зараз,після тисячі вбитих українців на україно-російський війні,прийняли російське громадянство,то це була б реальна ганьба...
    Крім того,як Житник,так і Христич зберегли українське громадянство і залишились в серці українцями! Інакше вони не повернулись би в Україну...
    Христич не принимал рос гражданства
    Михаил Степанов
    online
      Михаил Степанов, 15.09.2020 20:59
    +3
    Frank Piter, 15.09.2020 20:56
    Христич всегда играл с украинским флагом и гражданства не менял, в отличии от Житника и Бабчука.
    Да, Христич наше всё!
    okrug9
      okrug9, 15.09.2020 19:26
    +2
    А яким боком Бабчук А. затесався сюди?
    johndow
    online
      johndow, 15.09.2020 18:25
    +2
    При всем уважении к хоккейным талантам данного персонажа президентом федерации не должен быть чел, принявший российское гражданство и пыливший за другую страну вместо родной
    u6464u
      u6464u, 15.09.2020 19:31
    +1
    Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:14
    Не зовсім згоден з твоєю позицією. Житник, Христич це українські хокеїсти,які вимушено прийняли російське громадянство,щоб грати на вищому рівні чемпіонату світу. І коли вони прийняли російське громадянство,то тоді між Україною і Росією не було війни,як зараз...Як щоб Житник,Христич зараз,після тисячі вбитих українців на україно-російський війні,прийняли російське громадянство,то це була б реальна ганьба...
    Крім того,як Житник,так і Христич зберегли українське громадянство і залишились в серці українцями! Інакше вони не повернулись би в Україну...
    а при чём ты Христича приплёл , Христич патриот и играл за сборную Украины а Лёха Житник за бабками в рашку подался а теперь в президенты ФХУ метит, таким как Лёха не фиг там делать едь дальше в рашку коси бабло а здесь должны на таких должностях быть украинцы.
    Bober75
      Bober75, 15.09.2020 18:15
    +1
    Было бы очень хорошо , если бы такая легенда руководила бы украинским хокеем .
    u6464u
      u6464u, 16.09.2020 22:26
    0
    Ove, 16.09.2020 18:17
    Ты бы хоккее интересовался больше, чем тем кто с каким паспортом, для тормоза объясняю, Житник на пике был одним из лучших защитников мира и соответственно он был интересен сб России, Христич правый краёк а в сб России конкуренция на эту позицию очень большая, а то что он играл с Гретцки оставь это для таких же малознающих как ты! Сидел бы без паспорта Христич у себя дома а не в Металлурге с лимитом! Будь он хорошем тренером он сейчас бы был в КХЛ ( НХЛ) и дожил бы он на патриотизм!
    Сынка хоккее интересуйся ты, но сначала грамоту подтяни, научись общаться с незнакомыми людьми и не выставляй себя бараном и если не владеешь мало мальской информацией не вводи народ в блуд.
    brutal2015
      brutal2015, 16.09.2020 16:42
    0
    Думаю кто бы ни занял место президента ФХУ, он не в состоянии будет удовлетворить амбиции украинских болельщиков хоккея. А это место национальной сборной в элитном дивизионе или хотя бы команды- лифта посещающей элитный дивизион один раз в два-три года, наподобие сборной Словении. Но этого в ближайшие лет двадцать ждать не стоит. Так что не советую ни Житнику, ни кому бы то ни было идти на заранее растрельную, неблагодарную должность и попусту тратить свое время и нервы.
    u6464u
      u6464u, 16.09.2020 14:04
    0
    Ove, 16.09.2020 07:16
    А с чего ты взял что у Христича нет российского паспорта а? Христич так же играл за российские бабки и тренеровал))) Разница лишь в том что Житник был нужен в сб России а Христич нет, а так бы тоже пыли и не краснел
    ага , рашке Христич ЧМ 90 года и одно время игрок Лос-Анджелеса игравший вместе с Гретцки был не нужен а без Житника рашка ни как, не свисти свисток провокатор, а рос.паспорт это когда в магнитогорске играл Дима нужен был для лимита, а ты Лёха предал нашу команду за бабки так как предали её юраны онопки никифоровы цимбалари бабчуки.
    Сергей Иванамофф
    online
      Сергей Иванамофф, 15.09.2020 22:38
    0
    Житника Алексея знаю лично. Имеет пророссийские взгляды и в голове у него колбаса, а не интересы Украины. Все, что его волнует, это стать функционером. Просто бизнес.
    Ivan-Bogun
    online
      Ivan-Bogun, 15.09.2020 19:38
    0
    Повністю згоден з Житником! Федерація хокею займається хрін знає чим...В містах ,де проживають мільйони і сотні тисяч мешканців будують катки для дітей на 1-,15 тисяч місць і називають їх "аренами", де проводять чемпіонат України...
    Я певен,що в Україні треба розвивати одночасно і дитячий ,і великий професійний хокей з великими аренами!
    Навіть на зараз в Україні існують хокейні палаци спорти на 5-7 тисяч місць - Київ,Харків,Дніпро,Одеса,Северодонецьк,
    Запоріжжя! Які можна реставрувати по рівню арени "Дружба",коли в ній проводили матчі КХЛ!
    Крім того,в містах мільйонниках, а також в обласних центрах треба побудувати арени подібні "Арена-Ріга"(10 000 глядачив),вартість якої складає 30 мільйонів доларів, і "Сіменс-арена"(8 750 місць),вартість якої складає 25 мільйонів доларів. Тобто ціна-якість дуже хороша для України!
    Крім того,в Києві,Харкові,треба відродити сильні професійні клуби на базі тих які ставали призерами за роки УРСР! Тобто київські "Сокіл", "Динамо"(ці клуби треба розвести по історії!), "Арсенал", СКА"Київ", "Будівельник"("Червоний екскаватр"),харківські "Динамо", "Локомотив", ХТЗ-"Торпедо"! А в Одесі ,Дніпрі,Запоріжжі ,Северодонецьку,Львові,Кривбасі, і т.д. створити хокейні клуби на базі відомих місцевих футбольних брендів!
    І таким чином можна організувати солідний чемпіонат України!
    Хокей це спорт,який буде дуже довбодоби українцям! Тому що він жорсткий,швидкий,агресивний,силовий,що дуже є присутньою для українців по характеру!!!
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності