Шпаргалка для Реброва. П'ять гравців УПЛ, які б підсилили Ференцварош

Sport.ua - про гравців, на яких слід звернути увагу головному тренеру чемпіона Угорщини

Шпаргалка для Реброва. П'ять гравців УПЛ, які б підсилили Ференцварош
© ФК Зоря. Владислав Кочергін

Днями головний тренер «Ференцвароша» і одночасно свіжоспечений дворазовий чемпіон Угорщини Сергій Ребров відзначив, що «розглядає кандидатів з УПЛ» в якості підсилення своєї команди. На даний момент у складі «Ференцвароша» виступають двоє українців - Олександр Зубков і Ігор Харатін. І виступають досить успішно. Радше за все, в літнє міжсезоння в складі «Фраді» з'являться ще футболісти з чемпіонату України.

Користуючись нагодою, Sport.ua рекомендує Сергію Станіславовичу звернути увагу на деяких гравців УПЛ, які, на наш погляд, можуть реально підсилити його команду в режимі «онлайн». Так, в нашому списку не буде футболістів на кшталт Циганкова, Миколенка чи Коваленка, яких не відпустять їхні клуби, та й самі вони навряд чи захочуть переходити в чемпіонат Угорщини. У нашому списку - дійсно реальні варіанти.

Богдан Михайличенко, «Зоря»

За останній рік захисник команди Віктора Скрипника помітно додав. Богдан відповідає практично всім вимогам, що висуваються до сучасного флангового захисника: має гарну швидкість, відмінну витривалість, непогано бачить поле і має сильний удар. А ще він володіє непоганим дриблінгом і часто підключається до атак.

Вбачається, що рівень «Зорі» він переріс. Але, з іншого боку, піти на підвищення в УПЛ він навряд чи зможе: на його «рідній» позиції в «Динамо» виступає Віталій Миколенко, який, як мінімум, не гірший, а в «Шахтарі» є Сіпріано і Ісмаїлі, який на даний момент є найкращим у своєму амплуа. У всякому разі, був таким до травми. Так чи інакше, ця позиція не є для «гірників» проблемною. На Михайличенка вже зараз є попит. Подейкують, що ним цікавився «Вердер». Але «музиканти» зараз - аутсайдери Бундесліги: навряд чи Богдану потрібна зараз практика боротьби за виживання. Хороший варіант - «Андерлехт». Там би він не пропав. Але брюссельський клуб зараз не є учасником єврокубків. На відміну від «Ференцвароша». «Свій» тренер, боротьба за чемпіонство, участь в єврокубках - клуб з Будапешта міг би стати для Богдана відмінним стартовим варіантом в Європі. Причому ця співпраця могла б стати взаємовигідною: в разі вдалої гри Михайличенко міг би претендувати на перехід в сильніший європейський клуб.

Владислав Кочергін, «Зоря»

Напевно, один з найбільш недооцінених футболістів нинішньої «Зорі». За своїм потенціалом Влад навряд чи поступається своїм колегам по команді - Леднєву і Юрченку. А ось за «розкрученістю» - поступається однозначно. Проте, Кочергін є практично незамінним гравцем луганчан. Цей універсальний півзахисник (може зіграти і на лівому фланзі, а може і в центрі) завжди виконує величезний обсяг роботи. Причому і чорнової також. Він хороший і при захисті, і в атаці. Одним словом, практично одночасно може забрати м'яч у суперника, тут же організувати атаку і або асистувати партнеру, або сам забити. Такий футболіст напевно не загубився б в «Ференцвароші». І став би для Реброва справжньою паличкою-виручалочкою, адже може закрити відразу кілька позицій.

Владислав Калитвинцев, «Десна»

Старт його кар'єри був багатообіцяючим. Він був на підході до основи рідного київського «Динамо». Здавалося, що ось-ось, і Влад стане такою ж важливою фігурою в складі «біло-синіх», як і його батько. Але не склалося. Причому з різних причин - і об'єктивних, і суб'єктивних. Далі послідували оренди, які, втім, теж не принесли Калитвинцеву футбольного щастя. Зараз він є вже повноправним гравцем «Десни». Але все-таки здається, що Влад ще не знайшов саме свою команду. Він все ще хороший на своєму правому фланзі, а за силою удару може посперечатися і з самим Роберто Карлосом. Вбачається, що Калитвинцев прийшовся би до двору «Ференцвароша» - розумний і вмотивований футболіст, майстер стандартів, передач і ударів здалеку. У Будапешті Влад би по-справжньому перезапустив свою кар'єру. Тим більше, що тренер для нього не чужий: він був за Реброва в «Динамо».

Кирило Ковалець, «Олександрія»

Один з головних творців «бронзового» успіху «Олександрії» в минулому сезоні. Можна навіть сказати, що «Олександрія» з Ковальцем і без нього - дві різні команди (не на користь останньої). Кирило дуже хороший в центрі поля - саме через нього будуються атаки «Олександрії». Але, на відміну від типового опорного півзахисника, функції Ковальця значно ширші. Кирило не тільки здатний організувати, почати атакуючу дію, але і розігнати її, і самостійно завершити. Він володіє хорошим дриблінгом, ударом з обох ніг, перебуває в «золотому» віці: справжня знахідка, а не футболіст. А оскільки піти на підвищення в УПЛ він, як і Михайличенко, навряд чи зможе, бо на його позиції що в «Динамо», що в «Шахтарі» є хороші виконавці, то «Ференцварош» Реброва бачиться для Кирила ідеальним варіантом.

Микола Шапаренко, «Динамо»

Все ще юному динамівському даруванню дуже потрібна ігрова практика. Коли тренером київської команди був Хацкевич, Микола її отримував. Але за Михайличенка атакуючий півзахисник втратив місце в основі. І, чесно кажучи, на даний момент не видно, як і за рахунок чого він може це місце відвоювати. На наш погляд, непоганим варіантом для Шапаренка була б зміна обстановки: вона б пішла йому на користь. Навряд чи «Динамо» зараз захоче продавати півзахисника, та і він сам навряд чи захоче йти на таких умовах. Але ось про річну оренду можна сміливо говорити. Участь в єврокубках, боротьба за чемпіонство, не чужий тренер, гарне місто, врешті-решт - всі ці аргументи «Ференцвароша» можуть зіграти на користь переходу Миколи в Будапешт. З іншого боку, в новій атмосфері він міг би отримати додаткову мотивацію - поборотися і довести «на стороні», що гідний місця в основі «Динамо».

Бонус. Мар'ян Швед, «Селтік»

Сергій Ребров не відповів прямо - цікавиться він Шведом чи ні. Мовляв, чутки «не підтверджую, але і не розвіюю. Якщо щось трапиться, ви раніше мене дізнаєтеся». Реброву, безумовно, видніше, але, на наш суб'єктивний погляд, якщо у нього (точніше, у його нинішнього клубу) є можливість взяти Шведа в оренду (про викуп контракту навряд чи буде вестися мова, адже «кельти» захочуть за цей трансфер як мінімум два мільйони євро), то це потрібно робити негайно. Незважаючи на те, що Мар'ян так і не зміг протягом цілого сезону адаптуватися до непростих умов шотландської Прем'єр-ліги, він все ще залишається гравцем високого рівня. Він просто потрапив не туди, куди треба.

У чемпіонаті Угорщини цей атакуючий півзахисник розцвів би: там не такі суворі захисники, не настільки жорстка манера гри. Своїм нестандартним дриблінгом Мар'ян полонив би всю Угорщину. І напевно став би першою зіркою «Ференцвароша». Тим більше на тлі чуток про те, що Зубков може покинути команду Реброва.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Валерій Василенко, Sport.ua

(46 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Опитування
  • Хто з українських гравців здатний посилити угорський Ференцварош, який очолює Сергій Ребров?
    • 19.03% (63)
      1. Богдан Михайличенко (Зоря)
    • 6.34% (21)
      2. Владислав Кочергін (Зоря)
    • 11.48% (38)
      3. Владислав Калітвінцев (Десна)
    • 6.34% (21)
      4. Кирило Ковалець (Олександрія)
    • 14.2% (47)
      5. Микола Шапаренко (Динамо)
    • 21.75% (72)
      6. Марьян Швед (Селтік)
    • 3.63% (12)
      7. Який-небудь інший футболіст
    • 17.22% (57)
      8. Складно сказати / мені все одно
    Результати опитування Проголосували — 183
    В опитуваннях можуть брати участь тільки зареєстровані користувачі.
    Будь-ласка, авторизуйтесь або зареєструйтеся.
Новини партнерiв
Коментарі
    ihor7003
      ihor7003, 25.06.2020 12:13
    0
    Распиаренного Мудрика забыли указать!!!!!!!
    Andriy Bilozir
    online
      Andriy Bilozir, 24.06.2020 19:00
    0
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 17:57
    Даже Коваленко слишком хорош для Ференца.
    Ну Зубков получше Вити будет.
    Rustam Isakov
      Rustam Isakov, 24.06.2020 18:54
    -1
    Ковалець і Динамо міг би посилити, зігравши на позиції Шепелєва
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 18:21
    0
    Argon, 24.06.2020 18:18
    Усім переліченим футболістам бажаю достойніших переходів. Оптимально була б Бельгія
    в Бельгии нет ничего особенного, был там наш Малиновский один из лучших в чемпионате, а в Аталанте даже основным стать не может. Не удивлюсь если и Яремчук после Бельгии в тень уйдёт.
    Vadim-77
      Vadim-77, 24.06.2020 18:19
    +4
    Дожили. Мечтают о переманивании своих пацанов в Венгрию (( Скоро до мышей дое*емся ...
    Пусть дома играют !!! Украинским клубам в еврокубках играть, рейтинги зарабатывать !
    Argon
      Argon, 24.06.2020 18:18
    0
    Усім переліченим футболістам бажаю достойніших переходів. Оптимально була б Бельгія
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 18:16
    +1
    Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:39
    Накуя Михайличенку и Шведу сраный Ференцсрарош, когда они уже могут перейти в более сильный чемпионат. Ференцварош это более вариант для Коваленко, Бондаренко, Русина, Мудрика, Кащука, Кирюханцева и ребят из молодежных составов ШД и ДК.
    швед уже наигрался в сильных чемпионатах
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 24.06.2020 17:57
    0
    Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:39
    Накуя Михайличенку и Шведу сраный Ференцсрарош, когда они уже могут перейти в более сильный чемпионат. Ференцварош это более вариант для Коваленко, Бондаренко, Русина, Мудрика, Кащука, Кирюханцева и ребят из молодежных составов ШД и ДК.
    Даже Коваленко слишком хорош для Ференца.
    Andriy Bilozir
    online
      Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:52
    -1
    Alex86 1, 24.06.2020 17:44
    Шведу как раз не мешало бы уже, а то забудет как поле выглядит, да и на куй ему те Карпаты были с УПЛ?
    Насчет Коваленко и Русина это стеб?) Так те и побегут из наших лучших команд они в ференц, особенно учитывая что первый в ЛЧ может будет играть, второй шанс всей жизни в ДК получил)
    Швед может легко перейти в Бельгию, Голландию, Турцию, по моему мнению он мог бы даже пригодится ДК и ШД, а вот с тем что Коваленко и Русин игроки уровня укр.грандов я категорически не согласен, тоже касается и всемя хваленого Попов, очень тежелый ценрт.бек, точно топом не будем, поставте против него быстрого напа и ему конец.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 17:44
    +1
    Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:39
    Накуя Михайличенку и Шведу сраный Ференцсрарош, когда они уже могут перейти в более сильный чемпионат. Ференцварош это более вариант для Коваленко, Бондаренко, Русина, Мудрика, Кащука, Кирюханцева и ребят из молодежных составов ШД и ДК.
    Шведу как раз не мешало бы уже, а то забудет как поле выглядит, да и на куй ему те Карпаты были с УПЛ?
    Насчет Коваленко и Русина это стеб?) Так те и побегут из наших лучших команд они в ференц, особенно учитывая что первый в ЛЧ может будет играть, второй шанс всей жизни в ДК получил)
    Andriy Bilozir
    online
      Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:39
    +2
    Накуя Михайличенку и Шведу сраный Ференцсрарош, когда они уже могут перейти в более сильный чемпионат. Ференцварош это более вариант для Коваленко, Бондаренко, Русина, Мудрика, Кащука, Кирюханцева и ребят из молодежных составов ШД и ДК.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 17:28
    +1
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 17:16
    В том-то и дело, что таких всего несколько, да и за лям там почти не выходит сумма. Не думаю, что Заря бы отдала когда-то того же Михайличенко за сумму, которая написана на трансфермаркете - 800к. Какой смысл? Такой игрок реально где-то от 1,2-1,5 лямов легко найдет себе место под солнцем, а вот готов ли Ференцварош столько выложить - вопрос.
    Да там вообще нужно отталкиваться от того будут ли давать под еврокубки бюджет Реброву под усиление и какие векторы у них в дальнейшем, в чукре в принципе игроки по завышенным ценам очень, поэтому статья о голубом и вертикальном конечно ...
    Как сказал Президент «Днепра-1» Юрий Береза Цена Влада Супряги — 15 млн евро
    скромненько и со вкусом
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 24.06.2020 17:16
    +1
    Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 16:56
    слишком жирно? у Ференцвароша есть несколько игроков за лям стоимостью, не думаю что жирно.
    В том-то и дело, что таких всего несколько, да и за лям там почти не выходит сумма. Не думаю, что Заря бы отдала когда-то того же Михайличенко за сумму, которая написана на трансфермаркете - 800к. Какой смысл? Такой игрок реально где-то от 1,2-1,5 лямов легко найдет себе место под солнцем, а вот готов ли Ференцварош столько выложить - вопрос.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 17:03
    +1
    Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 16:56
    слишком жирно? у Ференцвароша есть несколько игроков за лям стоимостью, не думаю что жирно.
    И че? Пол сезона будут в форму его приводить, а потом в ДК свалит, а за это время еще надо насыпать игроку и команде арендодателю. Маловероятно. Одно дело кого-то в аренду на ходу брать или с правом выкупа, а нах им та реанимация игрока?
    Если такие статьи писать, то смотрели бы игроков которых реально подписать уже, у которых есть потенциал, но они сидят без толку и могут быть куплены.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 16:56
    -1
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 15:51
    Все перечисленные - слишком жирно для Ференцвароша, за исключением немного угасшего Шапаренко. А по всем остальным есть предложения из более интересных чемпионатов.
    слишком жирно? у Ференцвароша есть несколько игроков за лям стоимостью, не думаю что жирно.
    Vytas Mesk
      Vytas Mesk, 24.06.2020 16:48
    +4
    Зачем какой то чемпионат устоять что бы ослабить свой. Лучше бы написали какими игроками наш чемпионат усилить и тем самым повысив уровень и возможностью заработать в ЛЕ и ЛЧ.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 16:36
    +1
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 16:09
    Ну аренду на год-два, я думаю Суркис рассмотрел бы. Он все-таки в клубе игровой практики почти не имеет, это плохо для игрока и для бизнеса. А Ребров может его раскрыть.
    А венграм нужен наш не играющий игрок и он там засияет сразу? В теории та все да, но на практике всегда иначе, думаю скорее где-то в чукре его сдадут в краткосрочную аренду, если и дальше будет сидеть
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 24.06.2020 16:09
    0
    Alex86 1, 24.06.2020 16:06
    А пойдет ли он туда? А суркс согласен? А нужен ли он там и с игровой т.зр, и с той что будет там самым дорогим игроком + возможно большой з/п, а знает ли язык для взаимодействия с партнерами? ... вопросов больше чем ответов, одно дело гармаша скинуть туркам, а другое молодняк
    Ну аренду на год-два, я думаю Суркис рассмотрел бы. Он все-таки в клубе игровой практики почти не имеет, это плохо для игрока и для бизнеса. А Ребров может его раскрыть.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 16:06
    +2
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 15:51
    Все перечисленные - слишком жирно для Ференцвароша, за исключением немного угасшего Шапаренко. А по всем остальным есть предложения из более интересных чемпионатов.
    А пойдет ли он туда? А суркс согласен? А нужен ли он там и с игровой т.зр, и с той что будет там самым дорогим игроком + возможно большой з/п, а знает ли язык для взаимодействия с партнерами? ... вопросов больше чем ответов, одно дело гармаша скинуть туркам, а другое молодняк
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 24.06.2020 15:51
    +5
    Все перечисленные - слишком жирно для Ференцвароша, за исключением немного угасшего Шапаренко. А по всем остальным есть предложения из более интересных чемпионатов.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 24.06.2020 15:51
    +5
    Все перечисленные - слишком жирно для Ференцвароша, за исключением немного угасшего Шапаренко. А по всем остальным есть предложения из более интересных чемпионатов.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 15:49
    +5
    коноплянку еще с ярмо влепите туда будет окончательное не сердце, не жо ... )
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 24.06.2020 12:50
    +5
    Пусть Шведа берёт, а остальных нам оставит.
    Только мадьярский язык ещё трудней
    Vadim-77
      Vadim-77, 24.06.2020 18:19
    +4
    Дожили. Мечтают о переманивании своих пацанов в Венгрию (( Скоро до мышей дое*емся ...
    Пусть дома играют !!! Украинским клубам в еврокубках играть, рейтинги зарабатывать !
    Vytas Mesk
      Vytas Mesk, 24.06.2020 16:48
    +4
    Зачем какой то чемпионат устоять что бы ослабить свой. Лучше бы написали какими игроками наш чемпионат усилить и тем самым повысив уровень и возможностью заработать в ЛЕ и ЛЧ.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 15:48
    +4
    steelmaker, 24.06.2020 13:43
    Варианты достаточно очевидные и из тех, что "на слуху". Думается, Ребров, если останется в Ференцвароше, будет брать других - такого типа как Зубков, или Петряк. Потому что перетянуть Шапаренко, мне кажется, будет нереально, как и Михайличенко.
    Фантазии автора это хорошо конечно, да кто ж их даже в аренду отпустит-то, за 3 коп - х там, + у них з/п Шапаренко, Швед и тд, платить скорее всего надо будет ... короче сочинения спорта все это обычные
    steelmaker
      steelmaker, 24.06.2020 13:43
    +4
    Варианты достаточно очевидные и из тех, что "на слуху". Думается, Ребров, если останется в Ференцвароше, будет брать других - такого типа как Зубков, или Петряк. Потому что перетянуть Шапаренко, мне кажется, будет нереально, как и Михайличенко.
    Andriy Bilozir
    online
      Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:39
    +2
    Накуя Михайличенку и Шведу сраный Ференцсрарош, когда они уже могут перейти в более сильный чемпионат. Ференцварош это более вариант для Коваленко, Бондаренко, Русина, Мудрика, Кащука, Кирюханцева и ребят из молодежных составов ШД и ДК.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 16:06
    +2
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 15:51
    Все перечисленные - слишком жирно для Ференцвароша, за исключением немного угасшего Шапаренко. А по всем остальным есть предложения из более интересных чемпионатов.
    А пойдет ли он туда? А суркс согласен? А нужен ли он там и с игровой т.зр, и с той что будет там самым дорогим игроком + возможно большой з/п, а знает ли язык для взаимодействия с партнерами? ... вопросов больше чем ответов, одно дело гармаша скинуть туркам, а другое молодняк
    ihor7003
      ihor7003, 24.06.2020 14:47
    +2
    Так можно было просто полсостава Зари предложить!!!!!!
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 18:16
    +1
    Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:39
    Накуя Михайличенку и Шведу сраный Ференцсрарош, когда они уже могут перейти в более сильный чемпионат. Ференцварош это более вариант для Коваленко, Бондаренко, Русина, Мудрика, Кащука, Кирюханцева и ребят из молодежных составов ШД и ДК.
    швед уже наигрался в сильных чемпионатах
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 17:44
    +1
    Andriy Bilozir, 24.06.2020 17:39
    Накуя Михайличенку и Шведу сраный Ференцсрарош, когда они уже могут перейти в более сильный чемпионат. Ференцварош это более вариант для Коваленко, Бондаренко, Русина, Мудрика, Кащука, Кирюханцева и ребят из молодежных составов ШД и ДК.
    Шведу как раз не мешало бы уже, а то забудет как поле выглядит, да и на куй ему те Карпаты были с УПЛ?
    Насчет Коваленко и Русина это стеб?) Так те и побегут из наших лучших команд они в ференц, особенно учитывая что первый в ЛЧ может будет играть, второй шанс всей жизни в ДК получил)
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 17:28
    +1
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 17:16
    В том-то и дело, что таких всего несколько, да и за лям там почти не выходит сумма. Не думаю, что Заря бы отдала когда-то того же Михайличенко за сумму, которая написана на трансфермаркете - 800к. Какой смысл? Такой игрок реально где-то от 1,2-1,5 лямов легко найдет себе место под солнцем, а вот готов ли Ференцварош столько выложить - вопрос.
    Да там вообще нужно отталкиваться от того будут ли давать под еврокубки бюджет Реброву под усиление и какие векторы у них в дальнейшем, в чукре в принципе игроки по завышенным ценам очень, поэтому статья о голубом и вертикальном конечно ...
    Как сказал Президент «Днепра-1» Юрий Береза Цена Влада Супряги — 15 млн евро
    скромненько и со вкусом
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 24.06.2020 17:16
    +1
    Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 16:56
    слишком жирно? у Ференцвароша есть несколько игроков за лям стоимостью, не думаю что жирно.
    В том-то и дело, что таких всего несколько, да и за лям там почти не выходит сумма. Не думаю, что Заря бы отдала когда-то того же Михайличенко за сумму, которая написана на трансфермаркете - 800к. Какой смысл? Такой игрок реально где-то от 1,2-1,5 лямов легко найдет себе место под солнцем, а вот готов ли Ференцварош столько выложить - вопрос.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 17:03
    +1
    Evgene Boykinyuk, 24.06.2020 16:56
    слишком жирно? у Ференцвароша есть несколько игроков за лям стоимостью, не думаю что жирно.
    И че? Пол сезона будут в форму его приводить, а потом в ДК свалит, а за это время еще надо насыпать игроку и команде арендодателю. Маловероятно. Одно дело кого-то в аренду на ходу брать или с правом выкупа, а нах им та реанимация игрока?
    Если такие статьи писать, то смотрели бы игроков которых реально подписать уже, у которых есть потенциал, но они сидят без толку и могут быть куплены.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 24.06.2020 16:36
    +1
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 16:09
    Ну аренду на год-два, я думаю Суркис рассмотрел бы. Он все-таки в клубе игровой практики почти не имеет, это плохо для игрока и для бизнеса. А Ребров может его раскрыть.
    А венграм нужен наш не играющий игрок и он там засияет сразу? В теории та все да, но на практике всегда иначе, думаю скорее где-то в чукре его сдадут в краткосрочную аренду, если и дальше будет сидеть
    Олег Кулініч
    online
      Олег Кулініч, 24.06.2020 15:26
    +1
    Гадаю Ребров і без підказок, і без наших гравців зміг би обійтися. Будь він заодно і власником Ференцвароша. З безкрайнім бютжетом. Та в тій же Венгрії можна 11 не гірших за вищепрєдложених знайти. А якшо Ференц не зміг Петряка втримати (хоча він крутіший за будь-кого з цеї шістки), то о каком Швєдє может іті рєчь? Гдє бАбки брать, Зина?
    dd dent
    online
      dd dent, 24.06.2020 13:28
    +1
    Виктор Иванов, 24.06.2020 12:50
    Пусть Шведа берёт, а остальных нам оставит.
    Только мадьярский язык ещё трудней
    Он на рус/укр с ребровым общаться будет
    ihor7003
      ihor7003, 25.06.2020 12:13
    0
    Распиаренного Мудрика забыли указать!!!!!!!
    Andriy Bilozir
    online
      Andriy Bilozir, 24.06.2020 19:00
    0
    Андрей Овчаренко, 24.06.2020 17:57
    Даже Коваленко слишком хорош для Ференца.
    Ну Зубков получше Вити будет.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності