ВІДЕО. Рівно 11 років тому Шахтар виграв Кубок УЄФА

Знаменна дата в історії «гірників»

ВІДЕО. Рівно 11 років тому Шахтар виграв Кубок УЄФА
© ФК Шахтар Донецьк

Рівно 11 років тому, 20 травня 2009 року, донецький «Шахтар» обіграв бременський «Вердер» у фіналі Кубка УЄФА.

За гірників по голу забили Луїс Адріано і Жадсон, матч завершився з рахунком 2:1 на користь команди Мірчі Луческу. Жадсон забив переможний м'яч у додатковий час.

Варто відзначити, що це був останній Кубок УЄФА, з наступного розіграшу турнір змінила Ліга Європи УЄФА. Таким чином, «гірники» відвезли до Донецька переможний трофей.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — ФК Шахтар Донецьк

(5 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Francelina_Bzduk
      Francelina_Bzduk, 21.05.2020 15:18
    -1
    Dynamo_Cyprus, 21.05.2020 10:52
    Одни вспоминают как команда выиграла еврокубок, а вторые как их недофутболист по хлебальнику выхватил)
    вот жеж закомплексованные глоры бомжеклуба, даже тут без Динамо не могут обойтись
    Dynamo_Cyprus
      Dynamo_Cyprus, 21.05.2020 10:52
    -1
    Одни вспоминают как команда выиграла еврокубок, а вторые как их недофутболист по хлебальнику выхватил)
    sand
      sand, 21.05.2020 00:01
    +1
    Заебали вы своими ребенками... Это ваши интимные подробности. Тут речь о больше не существующем трофее
    fifadinamo
      fifadinamo, 20.05.2020 16:05
    +2
    Украинский клуб Шахтер выиграл кубок УЕФА это гордость, жду еще. А вообще жду не дождусь страничку в википедии "Победители Лиги Чемпионов":
    Динамо Киев 15
    Шахтер Донецк 14
    Реал Мадрид 13
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 20.05.2020 13:21
    -1
    Успех украинской команд.
    Гордость для Украины.
    JV
    online
      JV, 20.05.2020 12:45
    -2
    Kromus2007, 20.05.2020 12:43
    читать умеешь? лучший день в жизни есть и будет,когда ребенка своего из роддома забираешь и бывает один раз в жизни,ну если конечно на одном остановится.и этот день вечно будет лучший
    а у тебя все да через спину-не вечно
    Он живет в своем выдуманном мире аутиста и не поймет твои слова.
    Kromus2007
      Kromus2007, 20.05.2020 12:43
    0
    ZAKARPATFAN, 20.05.2020 12:40
    Не вечно. Ребёнок тоже не безсмертный.
    читать умеешь? лучший день в жизни есть и будет,когда ребенка своего из роддома забираешь и бывает один раз в жизни,ну если конечно на одном остановится.и этот день вечно будет лучший
    а у тебя все да через спину-не вечно
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 20.05.2020 12:40
    -3
    Kromus2007, 20.05.2020 12:27
    лучший день в жизни есть и будет,когда ребенка своего из роддома забираешь,дети у тебя хоть есть?
    а кубки дело приходящее,а вот твое и тобою сделанное-это вечно!
    Не вечно. Ребёнок тоже не безсмертный.
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 20.05.2020 12:37
    +1
    axylinam, 20.05.2020 11:57
    Отличная победа,в той игре Шахтёр рвал Вердер как хотел,но благодаря ляпу Пятова игра превратилась в валидольную
    вратарь Вердера оказался джентльменом и на ляп Пятова ответил своим
    Kromus2007
      Kromus2007, 20.05.2020 12:27
    -4
    ShakhtarUberAlles, 20.05.2020 12:19
    Весь матч:
    https://www.youtube.com/watch?v=9cuIRDqaa-I
    Лучший день в жизни!
    лучший день в жизни есть и будет,когда ребенка своего из роддома забираешь,дети у тебя хоть есть?
    а кубки дело приходящее,а вот твое и тобою сделанное-это вечно!
    kvlad200760
      kvlad200760, 20.05.2020 12:25
    -9
    А я завжди казав що Ахмет пiздлива тварина i завжди лише брудними методами може впливати на безмозгле стадо ордло - купив неiснуючий трофей а стадо його у дупу лиже за це. Доречi де моя улюблена киця forever_young_13? Я уже мозолi собi понатирав а хочу його дупку вжарити вона така волохата та пругка. Так i манить.
    Kromus2007
      Kromus2007, 20.05.2020 12:24
    -3
    ZAKARPATFAN, 20.05.2020 11:29
    Єдиний євротрофей незалежної України. Горжуся, що його принесла моя улюблена українська команда. Тепер на кубок ЛЭ ще замахнутися треба, шанси непогані
    Не пора ли, друзья мои, нам замахнуться на Вильяма нашего Шекспира?(https://www.youtube.com/watch?v=LItmRAR7Afo) где то так.
    ShakhtarUberAlles
    online
      ShakhtarUberAlles, 20.05.2020 12:19
    0
    Весь матч:
    https://www.youtube.com/watch?v=9cuIRDqaa-I
    Лучший день в жизни!
    UKRAINE FAN
      UKRAINE FAN, 20.05.2020 12:12
    +2
    Тогда еще даже Циганик был не зависимым комментатором
    AK_228
    online
      AK_228, 20.05.2020 12:11
    +4
    Francelina_Bzduk, 20.05.2020 11:49
    Шахтёр - покупатель кубка уефа
    Бздык
    axylinam
    online
      axylinam, 20.05.2020 11:57
    +6
    Отличная победа,в той игре Шахтёр рвал Вердер как хотел,но благодаря ляпу Пятова игра превратилась в валидольную
    ZaE
      ZaE, 20.05.2020 11:53
    -7
    kvv1404, 20.05.2020 11:43
    Я знаю одне,що Шахтар виграв кубок по ділу.Нещодавно передивився ще раз той матч і ще раз вевнився що саме Шахтар мав перемогти в тому фіналі по грі,що зрештою і сталося.Вітаю і горжусь!!!
    Правильно писать "Я знаю о дне". Да, редкое днище...
    Francelina_Bzduk
      Francelina_Bzduk, 20.05.2020 11:49
    -10
    Шахтёр - покупатель кубка уефа
    kvv1404
    online
      kvv1404, 20.05.2020 11:43
    +2
    Я знаю одне,що Шахтар виграв кубок по ділу.Нещодавно передивився ще раз той матч і ще раз вевнився що саме Шахтар мав перемогти в тому фіналі по грі,що зрештою і сталося.Вітаю і горжусь!!!
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 20.05.2020 11:29
    +2
    Єдиний євротрофей незалежної України. Горжуся, що його принесла моя улюблена українська команда. Тепер на кубок ЛЭ ще замахнутися треба, шанси непогані
    axylinam
    online
      axylinam, 20.05.2020 11:57
    +6
    Отличная победа,в той игре Шахтёр рвал Вердер как хотел,но благодаря ляпу Пятова игра превратилась в валидольную
    Natasha_Romanova
      Natasha_Romanova, 20.05.2020 11:29
    +6
    А через неделю будет 6 лет, как Днепр сыграл в финале лиги европы
    AK_228
    online
      AK_228, 20.05.2020 12:11
    +4
    Francelina_Bzduk, 20.05.2020 11:49
    Шахтёр - покупатель кубка уефа
    Бздык
    fifadinamo
      fifadinamo, 20.05.2020 16:05
    +2
    Украинский клуб Шахтер выиграл кубок УЕФА это гордость, жду еще. А вообще жду не дождусь страничку в википедии "Победители Лиги Чемпионов":
    Динамо Киев 15
    Шахтер Донецк 14
    Реал Мадрид 13
    UKRAINE FAN
      UKRAINE FAN, 20.05.2020 12:12
    +2
    Тогда еще даже Циганик был не зависимым комментатором
    kvv1404
    online
      kvv1404, 20.05.2020 11:43
    +2
    Я знаю одне,що Шахтар виграв кубок по ділу.Нещодавно передивився ще раз той матч і ще раз вевнився що саме Шахтар мав перемогти в тому фіналі по грі,що зрештою і сталося.Вітаю і горжусь!!!
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 20.05.2020 11:29
    +2
    Єдиний євротрофей незалежної України. Горжуся, що його принесла моя улюблена українська команда. Тепер на кубок ЛЭ ще замахнутися треба, шанси непогані
    sand
    online
      sand, 21.05.2020 00:01
    +1
    Заебали вы своими ребенками... Это ваши интимные подробности. Тут речь о больше не существующем трофее
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 20.05.2020 12:37
    +1
    axylinam, 20.05.2020 11:57
    Отличная победа,в той игре Шахтёр рвал Вердер как хотел,но благодаря ляпу Пятова игра превратилась в валидольную
    вратарь Вердера оказался джентльменом и на ляп Пятова ответил своим
    Kromus2007
      Kromus2007, 20.05.2020 12:43
    0
    ZAKARPATFAN, 20.05.2020 12:40
    Не вечно. Ребёнок тоже не безсмертный.
    читать умеешь? лучший день в жизни есть и будет,когда ребенка своего из роддома забираешь и бывает один раз в жизни,ну если конечно на одном остановится.и этот день вечно будет лучший
    а у тебя все да через спину-не вечно
    ShakhtarUberAlles
    online
      ShakhtarUberAlles, 20.05.2020 12:19
    0
    Весь матч:
    https://www.youtube.com/watch?v=9cuIRDqaa-I
    Лучший день в жизни!