Йожеф САБО: «Росія напала на Україну, і я проти контактів з цією країною»

Знаменитий футболіст і тренер «Динамо» відреагував на конфлікт

Йожеф САБО: «Росія напала на Україну, і я проти контактів з цією країною»
© ФК Динамо Київ. Йожеф Сабо

Знаменитий футболіст і тренер київського «Динамо» Йожеф Сабо прокоментував російсько-українську війну та багаточисленні контакти українських спортсменів, в тому числі боксерів Олександра Усика та Василя Ломаченка, з представниками країни-агресора:

«Це ненормально! Росія напала на Україну, і я категорично проти будь-яких контактів з цією державою».

Нагадаємо, Йожеф Сабо відмовився їхати до Росії в 2017 році, коли його запрошували на одну з церемоній.

Раніше екс-нардеп України Ірина Фаріон висловила крайнє обурення, що «істота з відбитим мозком, на прізвище Усик, гордо заявила, що він Алєксандр, а не Олександр».

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Expres Online

(153 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    kh_ua
      kh_ua, 19.05.2020 18:04
    0
    нельзя не согласиться с Сабо!
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 18.05.2020 14:53
    +1
    Кстати, Минские соглашения подписывал Путин, а значит это признание, что Россия агрессор против Украины. Путин нарушим большой Украинско-Российский договор о дружбе, а в это время держал ножичек подло за спиной.
    Мирослав Пецух
      Мирослав Пецух, 18.05.2020 10:19
    0
    Недавно прочитал что Григорчук не против поработать в Украине.И пришло в голову:почему бы не предложить ему Динамо???Может уже хватит этих динамовских сердец,я уже начал переживать--а что дальше?Мы котимся к (былой славы)Блохина--4е место должно быть наше...И.М.С подумайте хорошо и не трогайте этих (сердец),уже пора им отходить.
    Akkerman65
      Akkerman65, 18.05.2020 03:08
    -5
    О, Сабо стал патриотом. Я никогда не прощу ни ему, ни бурякам, цымбаларям, юранам и прочей швали предательство и работу в Москве. У высказываний Сабо есть своя цена. На ахметовских Футболах одна, на этом сайте другая. А завтра он может сказать, что Закарпатье - это Венгрия. Он человек не сдержанный, плохо контролирующий свои слова и поступки.
    sand
    online
      sand, 18.05.2020 00:44
    +5
    Evgene Boykinyuk, 17.05.2020 19:34
    от того что мы станем в позу, ничего не изменится.
    Та ты в позе с рождения
    jekаfunny
      jekаfunny, 17.05.2020 23:36
    +5
    Andriy Bilozir, 17.05.2020 21:13
    Обіжений мадяр, потомки Австро-угорської імперії мають особливу образу на руський люд.

    Потомки ахахахаххахахахахаха сууууука как же я ору
    Гундяеевец, не потомки а "нащадки "
    И того за сегодня
    Гугл переводчик - гундяевец 3-0
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 17.05.2020 22:30
    +4
    Evgene Boykinyuk, 17.05.2020 22:16
    вы все такие гневные патриоты, пока судьба не вынуждает вас чем-то жертвовать...
    Не съезжайте с вопроса. Вы в Генштаб ВС РФ уже написали гневное письмо по поводу их войны на Донбассе? Или вам жалко пожертвовать на это даже чернил и бумаги?
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 17.05.2020 22:16
    -14
    вы все такие гневные патриоты, пока судьба не вынуждает вас чем-то жертвовать...
    garik_trinity
      garik_trinity, 17.05.2020 21:31
    +5
    А дед, оказывается, не настолько плох😎👍
    dgurkis
    online
      dgurkis, 17.05.2020 21:22
    -15
    Andriy Bilozir, 17.05.2020 21:13
    Обіжений мадяр, потомки Австро-угорської імперії мають особливу образу на руський люд.
    Не гони, мадьяри це висший сорт укров. Вони з Урала від москалюг збігли і забули тормознути тута і пішли захоплювати Європу, а Сабо, він потомок Гандемира Пушкаша!
    Andriy Bilozir
      Andriy Bilozir, 17.05.2020 21:16
    -10
    DKTheBest2, 17.05.2020 19:37
    От вам і відповідь на всі питання. Людина, яка стала відомою при СРСР, не українець, а мадяр (як тут вже наголошували) має чітку і ясну позицію на рахунок ПаРаші.
    І друзів у нього за порєбріком набагато більше чим у Тузіка та Ломаченка.
    Але дружба дружбою, а реальність є реальністю.
    Якщо він такий український патріот, то чого за стільки років не вивчив українську мову, приспособленець він просто.
    Andriy Bilozir
      Andriy Bilozir, 17.05.2020 21:13
    -12
    Обіжений мадяр, потомки Австро-угорської імперії мають особливу образу на руський люд.
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 17.05.2020 20:43
    +9
    Дайте свободу выбора Калиниграду. Люди давно хотят быть в составе Германии. Х@йло же идет по зову соссиян, ну так пусть будет последователен
    AЛВ
      AЛВ, 17.05.2020 20:12
    +10
    Й.Сабо - Повага за правду.!!!
    salenco
      salenco, 17.05.2020 20:12
    +7
    Не думал, что смогу сказать это, но Йожеф Йожефович я Вас зауважал за эту позицию.
    Олег Судак
      Олег Судак, 17.05.2020 20:00
    +1
    DKTheBest2, 17.05.2020 19:37
    От вам і відповідь на всі питання. Людина, яка стала відомою при СРСР, не українець, а мадяр (як тут вже наголошували) має чітку і ясну позицію на рахунок ПаРаші.
    І друзів у нього за порєбріком набагато більше чим у Тузіка та Ломаченка.
    Але дружба дружбою, а реальність є реальністю.
    100500%
    Владимир Пидвирный
    online
      Владимир Пидвирный, 17.05.2020 19:58
    -3
    Любить Йожеф Україну, любить. Вчіться хохли і набирайтеся розуму.
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 17.05.2020 19:57
    +15
    Человек назвал вещи своими именами. Это вам не ватножопое говно Ватусик, для которого Крым божий, а соссияне братья!
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 17.05.2020 19:55
    +9
    Йожеф Йожифович, я вас снова зауважал!
    myroslavmail
      myroslavmail, 17.05.2020 19:43
    +4
    Evgene Boykinyuk, 17.05.2020 19:34
    это не дело где помогут бабские манипуляции.
    ніхто не казав, що це єдине як потрібно діяти
    dd dent
    online
      dd dent, 17.05.2020 19:31
    +31
    Хоть тут дело дед говорит.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 17.05.2020 19:37
    +29
    От вам і відповідь на всі питання. Людина, яка стала відомою при СРСР, не українець, а мадяр (як тут вже наголошували) має чітку і ясну позицію на рахунок ПаРаші.
    І друзів у нього за порєбріком набагато більше чим у Тузіка та Ломаченка.
    Але дружба дружбою, а реальність є реальністю.
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 17.05.2020 19:57
    +15
    Человек назвал вещи своими именами. Это вам не ватножопое говно Ватусик, для которого Крым божий, а соссияне братья!
    AЛВ
      AЛВ, 17.05.2020 20:12
    +10
    Й.Сабо - Повага за правду.!!!
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 17.05.2020 20:43
    +9
    Дайте свободу выбора Калиниграду. Люди давно хотят быть в составе Германии. Х@йло же идет по зову соссиян, ну так пусть будет последователен
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 17.05.2020 19:55
    +9
    Йожеф Йожифович, я вас снова зауважал!
    salenco
      salenco, 17.05.2020 20:12
    +7
    Не думал, что смогу сказать это, но Йожеф Йожефович я Вас зауважал за эту позицию.
    sand
    online
      sand, 18.05.2020 00:44
    +5
    Evgene Boykinyuk, 17.05.2020 19:34
    от того что мы станем в позу, ничего не изменится.
    Та ты в позе с рождения
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 17.05.2020 23:36
    +5
    Andriy Bilozir, 17.05.2020 21:13
    Обіжений мадяр, потомки Австро-угорської імперії мають особливу образу на руський люд.

    Потомки ахахахаххахахахахаха сууууука как же я ору
    Гундяеевец, не потомки а "нащадки "
    И того за сегодня
    Гугл переводчик - гундяевец 3-0
    garik_trinity
      garik_trinity, 17.05.2020 21:31
    +5
    А дед, оказывается, не настолько плох😎👍
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 17.05.2020 22:30
    +4
    Evgene Boykinyuk, 17.05.2020 22:16
    вы все такие гневные патриоты, пока судьба не вынуждает вас чем-то жертвовать...
    Не съезжайте с вопроса. Вы в Генштаб ВС РФ уже написали гневное письмо по поводу их войны на Донбассе? Или вам жалко пожертвовать на это даже чернил и бумаги?
    myroslavmail
      myroslavmail, 17.05.2020 19:43
    +4
    Evgene Boykinyuk, 17.05.2020 19:34
    это не дело где помогут бабские манипуляции.
    ніхто не казав, що це єдине як потрібно діяти
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 18.05.2020 14:53
    +1
    Кстати, Минские соглашения подписывал Путин, а значит это признание, что Россия агрессор против Украины. Путин нарушим большой Украинско-Российский договор о дружбе, а в это время держал ножичек подло за спиной.
    Олег Судак
      Олег Судак, 17.05.2020 20:00
    +1
    DKTheBest2, 17.05.2020 19:37
    От вам і відповідь на всі питання. Людина, яка стала відомою при СРСР, не українець, а мадяр (як тут вже наголошували) має чітку і ясну позицію на рахунок ПаРаші.
    І друзів у нього за порєбріком набагато більше чим у Тузіка та Ломаченка.
    Але дружба дружбою, а реальність є реальністю.
    100500%
    kh_ua
      kh_ua, 19.05.2020 18:04
    0
    нельзя не согласиться с Сабо!
    Мирослав Пецух
      Мирослав Пецух, 18.05.2020 10:19
    0
    Недавно прочитал что Григорчук не против поработать в Украине.И пришло в голову:почему бы не предложить ему Динамо???Может уже хватит этих динамовских сердец,я уже начал переживать--а что дальше?Мы котимся к (былой славы)Блохина--4е место должно быть наше...И.М.С подумайте хорошо и не трогайте этих (сердец),уже пора им отходить.
    NeRoN69
      NeRoN69, 17.05.2020 19:39
    0
    Рукописи не горят...