Мрія не збулася. Себастьян Феттель не став для Феррарі новим Шумахером
Розбираємося в причинах невдачі Феттеля в складі Феррарі
Це було неочікувано. У вівторок Феррарі і Себастьян Феттель оголосили про розставання за підсумками 2020 року. Навіть якщо нинішній сезон відбудеться і яких би результатів не досяг Феттель, німецький пілот піде зі складу Скудерії. Чесно кажучи, думав, що сторони продовжать договір мінімум на 1 сезон, адже ще в березні Себ говорив, що переговори проходять успішно і варто чекати підписання контракту. Не склалось. За інформацією ЗМІ, питання не в грошах (а Феррарі запропонувала меншу зарплату): просто гонщик бажав отримати договір мінімум на 2 сезони, і це логічно, враховуючи, що Феттелю скоро виповниться 33 роки.
Здавалося, що Феттель для Феррарі - досить хороша кандидатура. Вік у Формулі-1 не такий вже важливий (подивіться на Кімі Райкконена), а досвіду у 4-кратного чемпіона світу вистачає. Крім того, у Себа були непогані відносини з напарником Шарлем Леклером. Ми пам'ятаємо інцидент у Бразилії, пам'ятаємо інші конфлікти, але, в цілому, у пілотів вийшов нормальний дует, а рівень токсичності і близько не такий, який був у Хемілтона і Росберга.
Леклер після офіційної інформації про рішення Феттеля подякував напарнику і сказав, що продовжує вчитися і переймати його досвід. Чому ж все так вийшло?
Sky Sports
Візьмемо самого Феттеля. Судячи з усього, мрія повторити досягнення Міхаеля Шумахера, про що Себ говорив у 2015 році, і повернути титул Феррарі залишиться тільки мрією. Всі зусилля боротися за титул до успіху не привели, а тут ще з'явився молодий напарник, який в сезоні-2019 набрав більше очок. Етап кар'єри Феттеля у Феррарі вдалим не назвати, і половина провини за це на команді. Лише в двох сезонах у німця був більш-менш адекватний болід, щоб боротися з Мерседесом. Але явно чемпіонської машини Феттель точно не мав, і тут Скудерія не може звинувачувати гонщика, мовляв, через нього ми не перемагаємо.
Ситуація в 2019 році дала Себу зрозуміти, що він тепер не пріоритет команди. Пріоритетом став 22-річний Шарль Леклер, який нині улюбленець уболівальників і керівництва, який приносить перемоги і взагалі молодець. Одним із сигналів став незвичний для Феррарі тривалий контракт, який в грудні підписав Леклер - відразу до 2024 року. Навіть Макс Ферстаппен отримав від Ред Булла договір до 2023 року. Себастьян поступово ставав зайвим у цій команді, а бути для напарника просто досвідченим наставником чемпіону світу точно не хочеться.
Напевно, можна було потерпіти, якби Феррарі мала чемпіонський болід. Але всі ці роки показали, що Скудерія зараз не може боротися з Мерседесом. І передсезонні тести-2020 також показали, що команда не на чемпіонському рівні. Що далі для Себа? На жаль, чемпіонських перспектив не видно.
Якщо Феттель не завершить кар'єру в 2020, то у нього є варіанти хіба що з командами-середняками. Вже була інформація про інтерес з боку Макларена і Рено, але навряд чи ці команди навіть після введення нового технічного регламенту зможуть боротися хоча б за подіуми. Плюс питання зарплати, хоча Рено безумовно може потягнути запити Себа. Ймовірно, перед гонщиком стоїть непростий вибір - виступати за середняка і більше ніколи не боротися за титул або завершити кар'єру зараз за підсумками декількох відверто невдалих сезонів.
Sky Sports
Слова Феттеля говорять, скоріше, про завершення кар'єри.
«За останні місяці ситуація в світі змінилася, і багатьом доводиться переосмислити свої пріоритети в житті. Мені потрібен час, щоб добре подумати про те, що робити далі».
У Феррарі ситуація набагато простіша. Себастьян провалив два останні чемпіонати. Просто величезна кількість помилок, яких не повинно бути у чемпіона світу і досвідченого пілота. Починаючи з Гран-прі Німеччини 2018 року, коли Себ був лідером загального заліку, і закінчуючи гонками в Італії і Бразилії в минулому році. І між ними можна довго пригадувати різні грубі і не дуже помилки пілота. Їх було просто занадто багато, і ніхто б не здивувався, якби Феррарі ще в минулому році розірвала контракт Феттеля або оголосила про його відхід в кінці минулого сезону.
Sky Sports
Так що такий крок Феррарі цілком виправданий. Керівництво побачило, що Леклер цілком тягне на статус першого номера, тому легко попрощалося з пілотом, який допускає багато помилок. Незважаючи на нездатність Феррарі підготувати чемпіонський болід, кадрові рішення останнім часом радують уболівальників команди. Мало хто чекав, що Феррарі запросить молодого Леклера і позбудеться Феттеля.
Тепер від Скудерії чекають ще одного великого рішення - хто стане її новим пілотом? Карлос Сайнс або Даніель Ріккардо? Антоніо Джовінацці, Валттері Боттас або навіть Льюїс Хемілтон? Варіантів багато, і Феррарі робить паузу без гонок куди більш цікавою.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Даніель радить йому завершити кар'єру
Олександр підтвердив, що це буде Даніель Дюбуа