Девін Хейні про Ломаченка: «Я ніколи не програю білому хлопцю»

Боксер впевнений, що не програє противнику з білим кольором шкіри

Девін Хейні про Ломаченка: «Я ніколи не програю білому хлопцю»
© boxingscene.com

21-річний боксер Девін Хейні, який недавно отримав титул WBC легкої ваги, готовий зустрітися з Василем Ломаченком, тому що впевнений, що не поступиться противнику з білим кольором шкіри.

«Я можу сказати одне. Ломаченко чи ні, але я ніколи не програю жодному боксеру з білим кольором шкіри. Жоден білий хлопець мене не поб'є».

«10 боїв з білим суперником - 10 моїх перемог. У будь-який день я виграю», - впевнений Хейні.

Американець встиг провести на профірингу 24 бої і здобув 24 перемоги.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — BoxingScene

(10 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Максим М.
      Максим М., 19.04.2020 12:09
    +2
    Если негр-гей скажет я никогда не проиграю белому гетеросексуалу - это вроде как и ничего страшного. Но попробуйте сказать я никогда не проиграю черному пи..ару. Вонь начнется сразу же и дисквалификация.
    Ya H
      Ya H, 19.04.2020 10:35
    0
    Че сразу "расист"? Разве он сказал "снежок" или "беложопый"? (Или как там они называют белых)
    Trollface
    online
      Trollface, 18.04.2020 21:45
    -5
    monkey business
    генадий павленко
      генадий павленко, 18.04.2020 21:34
    -11
    pl2012ua, 18.04.2020 21:28
    по идее за расизм его должны наказать
    это не расизм , а объективный факт, что помеси рас афроамериканцы( а не коренные африканские маленькие племена), латиносы и разные виды мулатов сильнее , у них более разнообразные гены, посмотрите на чемпионов в силовых видах спорта, белая расса конкурирует только на таланте, энтузиазме , упорстве
    pl2012ua
      pl2012ua, 18.04.2020 21:28
    +6
    по идее за расизм его должны наказать
    ManUtd
    online
      ManUtd, 18.04.2020 21:07
    +10
    Дожились, чёрный парень во всю разжигает расизм)))
    Vit18
    online
      Vit18, 18.04.2020 20:17
    -1
    А якщо він такий білий як стерильна вата?
    kh_ua
      kh_ua, 18.04.2020 20:13
    +10
    что этот ниггер себе позволяет? (с)
    bullyUA
    online
      bullyUA, 18.04.2020 19:12
    +7
    Не только среди наших боксеров полно болбодятлов... Как хорошо, что этот Хейни еще стихи на эту тему не сочиняет.
    Banderass
      Banderass, 18.04.2020 19:03
    +9
    А хлопчина ще той расист, виявляється.
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 18.04.2020 18:33
    +10
    долбоёб
    trubach09
      trubach09, 18.04.2020 18:28
    +9
    расист
    axylinam
    online
      axylinam, 18.04.2020 18:23
    +10
    Типичный расизм от негра,очередной одноклеточный боксёр нарисовался,бокс превратился в спорт имбицилов
    ihor7003
    online
      ihor7003, 18.04.2020 18:19
    +2
    Сраный нигер!!!!!!!!!Нехрен говорить о толератности и жалеть этих жорножопых!!!!!!
    kot_sumy
      kot_sumy, 18.04.2020 18:19
    +19
    Расист. Я представляю, какая б вонь началась, скажи это белый про черного
    vizuals
      vizuals, 18.04.2020 18:15
    +9
    Тримайте мене семеро - "я не програю білому". Мать його, расіст довбаний. Так за це воювали північь США с півднем, щоб якась Хейня ляпала ось таке?
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 18.04.2020 18:14
    +13
    Так Вася все время загорелый.
    kot_sumy
      kot_sumy, 18.04.2020 18:19
    +19
    Расист. Я представляю, какая б вонь началась, скажи это белый про черного
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 18.04.2020 18:14
    +13
    Так Вася все время загорелый.
    ManUtd
    online
      ManUtd, 18.04.2020 21:07
    +10
    Дожились, чёрный парень во всю разжигает расизм)))
    kh_ua
      kh_ua, 18.04.2020 20:13
    +10
    что этот ниггер себе позволяет? (с)
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 18.04.2020 18:33
    +10
    долбоёб
    axylinam
    online
      axylinam, 18.04.2020 18:23
    +10
    Типичный расизм от негра,очередной одноклеточный боксёр нарисовался,бокс превратился в спорт имбицилов
    Banderass
      Banderass, 18.04.2020 19:03
    +9
    А хлопчина ще той расист, виявляється.
    trubach09
      trubach09, 18.04.2020 18:28
    +9
    расист
    vizuals
      vizuals, 18.04.2020 18:15
    +9
    Тримайте мене семеро - "я не програю білому". Мать його, расіст довбаний. Так за це воювали північь США с півднем, щоб якась Хейня ляпала ось таке?
    bullyUA
    online
      bullyUA, 18.04.2020 19:12
    +7
    Не только среди наших боксеров полно болбодятлов... Как хорошо, что этот Хейни еще стихи на эту тему не сочиняет.
    pl2012ua
      pl2012ua, 18.04.2020 21:28
    +6
    по идее за расизм его должны наказать
    Максим М.
      Максим М., 19.04.2020 12:09
    +2
    Если негр-гей скажет я никогда не проиграю белому гетеросексуалу - это вроде как и ничего страшного. Но попробуйте сказать я никогда не проиграю черному пи..ару. Вонь начнется сразу же и дисквалификация.
    ihor7003
    online
      ihor7003, 18.04.2020 18:19
    +2
    Сраный нигер!!!!!!!!!Нехрен говорить о толератности и жалеть этих жорножопых!!!!!!
    Ya H
      Ya H, 19.04.2020 10:35
    0
    Че сразу "расист"? Разве он сказал "снежок" или "беложопый"? (Или как там они называют белых)