Олександр АЛІЄВ: «Підіймав руку на колишню дружину. А чому ні?»

Екс-футболіст «Динамо» розповів про свої сімейні скандали

Олександр АЛІЄВ: «Підіймав руку на колишню дружину. А чому ні?»
© Sport.ua. Олександр Алієв

35-річний екс-гравець київського «Динамо» і збірної України з футболу Олександр Алієв розповів про те, чому підіймав руку на свою колишню дружину.

«Я підіймав руку. А чому ні? Підіймав на свою колишню дружину. Це було. Був скандал вдома. Я ніколи не починав сам скандали. Завжди вважав, що краще розібратися, поговорити, не виносити сміття з хати. Але вона лізла до мене і кігтями дряпала обличчя. На наступний день мені їхати на базу. Я заробляю гроші, приношу додому. А пацани і тренери бачать відразу, що в мене обличчя подряпане. Навіщо лізти і розмахувати руками? А потім розповідати, що я підняв руку. Не я сам приходив і підіймав, а коли вона починала скандал. От і все.

Кожен же може розслабитися, посидіти десь, просто відпочити. Але коли ти приходиш з подряпаною шиєю або з подряпаним обличчям? Пацани ж мене травлять, навіщо мені це потрібно? Хоча вона прекрасно розуміла, що у мене тренування або ще щось.

Так, я підіймав руку, але щоб ляпаса дати, ляща, не більше. Вона все одно продовжувала далі лізти, я не приховую, це було. Але я ніколи не починав першим. Крім дружини, руку ні на кого не підіймав», — розповів Алієв.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — YouTube

(18 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 03.04.2020 11:36
    +2
    ну да че нет, то затрещину дать завсегда профилактически, настоящий джентльмен)
    vovast
      vovast, 03.04.2020 09:42
    -1
    Вы ту жену видели вообще?
    Bolshoi
      Bolshoi, 03.04.2020 09:23
    +2
    Семейная жизнь, штука тонкая, у каждого своя правда. Но то, что тётка осталась одна с ребенком, говорит о многом. Уже второй муж ее бросил.
    Бить жену нельзя, если есть вопросы, то просто развестись.
    axylinam
    online
      axylinam, 03.04.2020 09:18
    +2
    Алиев типичный моральный урод
    Павел Рева
      Павел Рева, 03.04.2020 09:10
    +3
    Порой хочется, чтобы в браузере были минус слова. Забил в настройках -Алиев, и больше тебе не попадется никогда на глаза это.
    Леня Кукуев
      Леня Кукуев, 03.04.2020 08:12
    -3
    Vitalik_Medvid, 03.04.2020 00:25
    А звідки знаєш що не починав перший бити? Всі бачили Алієва п’яного - поводиться гірше за тварин, справжнє бидло..Думаєш він жодного разу не починав? Не вірю.. І навіть коли жінка перша проявляла агресію, то бити її? Ну для мене це не припустимо..Тут якраз треба показати силу свого терпіння, характеру, і показати себе справжнім чоловіком - заспокоїти, і залагодити конфлікт..А якщо це від дружини повторюється постійно і просто так - послати її на всі чотири сторони.
    сразу видно каблука-аленя
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 03.04.2020 07:08
    +1
    jimmi, 03.04.2020 00:00
    Алиев пиарится! Хочет грести бабки с Ютубчика и использовать свою "популярность".
    А может как раз наоборот - чтоб молодые пацаны не наступали на те же грабли. Или у нас учатся только на своих ошибках.
    alefteev77
    online
      alefteev77, 03.04.2020 01:20
    +1
    Tasha19, 02.04.2020 23:03
    По-моему журналисты эксплуатируют тупость Алиева
    А им больше не о чем писать.
    garik_trinity
    online
      garik_trinity, 03.04.2020 01:18
    -1
    © УАФ– М а ф і я! , 03.04.2020 00:19
    Этот пидор не понимает что поднимать руку на женщину и на детей, это поступок недостойныный настоящего мужчины...
    Пусть она тогда ведет себя как "настоящая женщина" и не кидается на людей. И вообще, п...дор - это, скорее, как раз "настаяшчий мущщына". Если такое явление как "настаящчий мущщына" вообще существует
    Miroslav1981
      Miroslav1981, 03.04.2020 01:12
    +11
    Был при бабле, был хороший, перестал зарабатывать, начал ходить поцарапанный.. хули тут обсуждать..
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 03.04.2020 01:10
    +7
    Коментар згорнуто. Показати
    firstromario, 03.04.2020 00:55
    ти хоть розумієш що ти говориш? по-перше це не "новина" це алкаш який бив жінку розказує як він то бачив з своєї сторони. звідки ти знаєш що то не білка в нього була? а по-друге нічо йому не мішало вийти з кінмати як жінка на нього руку піднімала. смішно читати що бідний алієв не міг просто себе захистити. мусив руку на жінку підняти бо з нього "собутильники" сміялись.
    Да мне плевать на эту жінку )) нафига она за него замуж выходила?? Нафига столько лет жила с этим алкашом вместе?? У нас не крепостное право, человек волен уйти от другого когда захочет. Так что у меня нет ни сочувствия не уважения к таким жінкам.
    firstromario
      firstromario, 03.04.2020 00:55
    -4
    Alex_Romanov, 03.04.2020 00:26
    Лол, ты вообще читал новость? Нападала она, провоцировала на драку она и знаешь, для бабы это очень удобно. Я могу ударить его, а он меня нет, ведь женщин не бьют. Так что если реально он никогда не подымал руку первым, то какие ей могут быть оправдания?
    ти хоть розумієш що ти говориш? по-перше це не "новина" це алкаш який бив жінку розказує як він то бачив з своєї сторони. звідки ти знаєш що то не білка в нього була? а по-друге нічо йому не мішало вийти з кінмати як жінка на нього руку піднімала. смішно читати що бідний алієв не міг просто себе захистити. мусив руку на жінку підняти бо з нього "собутильники" сміялись.
    ManUtd
      ManUtd, 03.04.2020 00:41
    +1
    Контент с этого ютуб-канала чисто для кaртанутой быдлo-гoпoты, но, как видно по просмотрам, увы, эту #рень кто-то да и потребляет без ложки
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 03.04.2020 00:31
    +11
    Коментар згорнуто. Показати
    У меня была одна такая подруга) позволяла много лишнего себе сказать в негативном контексте как в мою сторону, так и в сторону других парней(как я понимал), но стоило мне 1 единственный раз оскорбительно высказаться о ней, употребив слово СТЕРВА, так всё)) она словила меня на этом и начала всем рассказывать, что с меня чуть ли не литры дерьма льются, что я самый грубый человек на свете и т.д. и т.п. хотя сама позволяла себе такое, что лучше детям не слышать)) вот что значит женская манипуляция.
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 03.04.2020 00:26
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    firstromario, 03.04.2020 00:17
    в якій країні такі як ти виросли. його жінка явно не свята, але захищати алієва тут? в якій культурі нормально піднімати руку на жінку?! чому питання до того що вона від нього не пішла? а він піти не міг від неї якщо це правда і вона над ним знущалась?
    Лол, ты вообще читал новость? Нападала она, провоцировала на драку она и знаешь, для бабы это очень удобно. Я могу ударить его, а он меня нет, ведь женщин не бьют. Так что если реально он никогда не подымал руку первым, то какие ей могут быть оправдания?
    Vitalik_Medvid
      Vitalik_Medvid, 03.04.2020 00:25
    -1
    mmuk, 02.04.2020 23:40
    Жінку треба захищати коли воно беззахисна. А коли вона проявляє агресію і ще кидається до того хто її має захищати. Тут є маніпуляція. Мужик не може вдарити до я жінка, а мені жінці можна. Ні. Агресія є агресія. І коли жінка поводиться як агресор, вона перестає бути беззахисною, а навпаки поводить себе як твій ворог. Чи можна її вдарити. Звісно ні. Але коли вона переходить межі, а в Алієва це було, то треба діяти по ситуації. Він же не прийшов і не почав сам бити її бо в нього паскудний настрій, або вона попалася під руку. Тому жінок треба привчити. Кидаєшся на чоловіка можеш отримати. Ти жінка - беззахисна, то і поводься відповідно!
    А звідки знаєш що не починав перший бити? Всі бачили Алієва п’яного - поводиться гірше за тварин, справжнє бидло..Думаєш він жодного разу не починав? Не вірю.. І навіть коли жінка перша проявляла агресію, то бити її? Ну для мене це не припустимо..Тут якраз треба показати силу свого терпіння, характеру, і показати себе справжнім чоловіком - заспокоїти, і залагодити конфлікт..А якщо це від дружини повторюється постійно і просто так - послати її на всі чотири сторони.
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 03.04.2020 00:19
    -2
    Этот пидор не понимает что поднимать руку на женщину и на детей, это поступок недостойныный настоящего мужчины...
    firstromario
      firstromario, 03.04.2020 00:17
    -6
    Alex_Romanov, 02.04.2020 23:54
    А я на стороне Алиева в этой ситуации. Нам может не нравиться его образ жизни, но он честно и откровенно говорит что хочет жить так как хочет. Если его жену это не устраивало, то нафига он долгое время жила с ним и без конца трепала ему и себе нервы? Видимо боялась что больше не найдёт такого богатенького мужика.
    в якій країні такі як ти виросли. його жінка явно не свята, але захищати алієва тут? в якій культурі нормально піднімати руку на жінку?! чому питання до того що вона від нього не пішла? а він піти не міг від неї якщо це правда і вона над ним знущалась?
    firstromario
      firstromario, 03.04.2020 00:15
    +3
    "Крім дружини руку ні на кого не підіймав" - цитати великих людей.
    Provodauskas
      Provodauskas, 03.04.2020 00:07
    +5
    "Тьолок надо пиздить" (с) Подервлянський
    Tasha19
      Tasha19, 02.04.2020 23:03
    +17
    По-моему журналисты эксплуатируют тупость Алиева
    mmuk
      mmuk, 02.04.2020 23:40
    +13
    Жінку треба захищати коли воно беззахисна. А коли вона проявляє агресію і ще кидається до того хто її має захищати. Тут є маніпуляція. Мужик не може вдарити до я жінка, а мені жінці можна. Ні. Агресія є агресія. І коли жінка поводиться як агресор, вона перестає бути беззахисною, а навпаки поводить себе як твій ворог. Чи можна її вдарити. Звісно ні. Але коли вона переходить межі, а в Алієва це було, то треба діяти по ситуації. Він же не прийшов і не почав сам бити її бо в нього паскудний настрій, або вона попалася під руку. Тому жінок треба привчити. Кидаєшся на чоловіка можеш отримати. Ти жінка - беззахисна, то і поводься відповідно!
    Miroslav1981
    online
      Miroslav1981, 03.04.2020 01:12
    +11
    Был при бабле, был хороший, перестал зарабатывать, начал ходить поцарапанный.. хули тут обсуждать..
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 03.04.2020 00:31
    +11
    Коментар згорнуто. Показати
    У меня была одна такая подруга) позволяла много лишнего себе сказать в негативном контексте как в мою сторону, так и в сторону других парней(как я понимал), но стоило мне 1 единственный раз оскорбительно высказаться о ней, употребив слово СТЕРВА, так всё)) она словила меня на этом и начала всем рассказывать, что с меня чуть ли не литры дерьма льются, что я самый грубый человек на свете и т.д. и т.п. хотя сама позволяла себе такое, что лучше детям не слышать)) вот что значит женская манипуляция.
    Mr.Value
      Mr.Value, 02.04.2020 22:52
    +10
    Александр АЛИЕВ: Я тупой. А почему нет ?
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 02.04.2020 23:54
    +8
    Коментар згорнуто. Показати
    А я на стороне Алиева в этой ситуации. Нам может не нравиться его образ жизни, но он честно и откровенно говорит что хочет жить так как хочет. Если его жену это не устраивало, то нафига он долгое время жила с ним и без конца трепала ему и себе нервы? Видимо боялась что больше не найдёт такого богатенького мужика.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 02.04.2020 23:43
    +8
    mmuk, 02.04.2020 23:40
    Жінку треба захищати коли воно беззахисна. А коли вона проявляє агресію і ще кидається до того хто її має захищати. Тут є маніпуляція. Мужик не може вдарити до я жінка, а мені жінці можна. Ні. Агресія є агресія. І коли жінка поводиться як агресор, вона перестає бути беззахисною, а навпаки поводить себе як твій ворог. Чи можна її вдарити. Звісно ні. Але коли вона переходить межі, а в Алієва це було, то треба діяти по ситуації. Він же не прийшов і не почав сам бити її бо в нього паскудний настрій, або вона попалася під руку. Тому жінок треба привчити. Кидаєшся на чоловіка можеш отримати. Ти жінка - беззахисна, то і поводься відповідно!
    Думаю, "муж и жена - одна сатана ..."
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 03.04.2020 01:10
    +7
    Коментар згорнуто. Показати
    firstromario, 03.04.2020 00:55
    ти хоть розумієш що ти говориш? по-перше це не "новина" це алкаш який бив жінку розказує як він то бачив з своєї сторони. звідки ти знаєш що то не білка в нього була? а по-друге нічо йому не мішало вийти з кінмати як жінка на нього руку піднімала. смішно читати що бідний алієв не міг просто себе захистити. мусив руку на жінку підняти бо з нього "собутильники" сміялись.
    Да мне плевать на эту жінку )) нафига она за него замуж выходила?? Нафига столько лет жила с этим алкашом вместе?? У нас не крепостное право, человек волен уйти от другого когда захочет. Так что у меня нет ни сочувствия не уважения к таким жінкам.
    Provodauskas
      Provodauskas, 03.04.2020 00:07
    +5
    "Тьолок надо пиздить" (с) Подервлянський
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 03.04.2020 00:26
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    firstromario, 03.04.2020 00:17
    в якій країні такі як ти виросли. його жінка явно не свята, але захищати алієва тут? в якій культурі нормально піднімати руку на жінку?! чому питання до того що вона від нього не пішла? а він піти не міг від неї якщо це правда і вона над ним знущалась?
    Лол, ты вообще читал новость? Нападала она, провоцировала на драку она и знаешь, для бабы это очень удобно. Я могу ударить его, а он меня нет, ведь женщин не бьют. Так что если реально он никогда не подымал руку первым, то какие ей могут быть оправдания?
    Павел Рева
      Павел Рева, 03.04.2020 09:10
    +3
    Порой хочется, чтобы в браузере были минус слова. Забил в настройках -Алиев, и больше тебе не попадется никогда на глаза это.
    firstromario
      firstromario, 03.04.2020 00:15
    +3
    "Крім дружини руку ні на кого не підіймав" - цитати великих людей.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 03.04.2020 11:36
    +2
    ну да че нет, то затрещину дать завсегда профилактически, настоящий джентльмен)
    Bolshoi
      Bolshoi, 03.04.2020 09:23
    +2
    Семейная жизнь, штука тонкая, у каждого своя правда. Но то, что тётка осталась одна с ребенком, говорит о многом. Уже второй муж ее бросил.
    Бить жену нельзя, если есть вопросы, то просто развестись.
    axylinam
    online
      axylinam, 03.04.2020 09:18
    +2
    Алиев типичный моральный урод
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 03.04.2020 07:08
    +1
    jimmi, 03.04.2020 00:00
    Алиев пиарится! Хочет грести бабки с Ютубчика и использовать свою "популярность".
    А может как раз наоборот - чтоб молодые пацаны не наступали на те же грабли. Или у нас учатся только на своих ошибках.
    alefteev77
    online
      alefteev77, 03.04.2020 01:20
    +1
    Tasha19, 02.04.2020 23:03
    По-моему журналисты эксплуатируют тупость Алиева
    А им больше не о чем писать.
    ManUtd
    online
      ManUtd, 03.04.2020 00:41
    +1
    Контент с этого ютуб-канала чисто для кaртанутой быдлo-гoпoты, но, как видно по просмотрам, увы, эту #рень кто-то да и потребляет без ложки
    ramos2010