ВІДЕО ДНЯ. Тарас Михалик почав бійку на футзальному турнірі

Колишній гравець збірної України був вилучений з поля в півфінальному матчі турніру в Луцьку

ВІДЕО ДНЯ. Тарас Михалик почав бійку на футзальному турнірі
© ФК Локомотив. Тарас Михалик
На Різдвяному турнірі, який проходив в Луцьку, гравець місцевої «Волині» Тарас Михалик, граючи за рідну команду з Любешова «Прип'ять», де він народився і виріс, після кількох епізодів з порушенням правил, почав бійку і був вилучений з поля.
 
У півфінальному матчі «Прип'ять» зустрілася з «Іквою» з Млинова. Незважаючи на вилучення Михалика, «Прип'ять» перемогла з рахунком 3:1, а в фіналі без дискваліфікованого Михалика обіграла «Духче» і стала переможцем турніру вдруге поспіль.
 
 

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(57 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    Лукоморье Футбол
      Лукоморье Футбол, 10.01.2020 23:14
    -1
    Судьи - соплежуи виноваты.
    hater of haters
      hater of haters, 09.01.2020 19:09
    +11
    Нахуа вообще на паркете лететь в подкаты, и, тем более, в такие Один баран спровоцировал, и куча овечек подхватила...
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 09.01.2020 17:16
    +5
    vityavitya_, 09.01.2020 15:37
    А тебе лишь что-то высрать.... Та какая разница где он играл? Ты на 0:24 сек посмотри, игроку с его команды сзади по ногам прыгает недоумок, с умыслом нанесения травмы, а Т. М. просто вступился за товарища. Футбол, эмоции, а у тебя маразматика одна политика в голове
    Давайте тогда скажем ВСЮ ПРАВДУ, номер № 15 "красных" на 18 сек. идет в очень опасный и грубый подкат - именно он является главным виновником, а на 24 сек. идет уже "ответка". А вообще, суровый конечно футзал в Луцке...
    vityavitya_
      vityavitya_, 09.01.2020 15:37
    +6
    REALIST, 09.01.2020 14:24
    командировка НА дикую рассею зря не прошла....
    А тебе лишь что-то высрать.... Та какая разница где он играл? Ты на 0:24 сек посмотри, игроку с его команды сзади по ногам прыгает недоумок, с умыслом нанесения травмы, а Т. М. просто вступился за товарища. Футбол, эмоции, а у тебя маразматика одна политика в голове
    Андрей Ворскла
      Андрей Ворскла, 09.01.2020 15:14
    +1
    Rumata Kastorsky, 09.01.2020 13:56
    вставлю свої 5 копійок "в підртримку команди суперника" - команда михалика грала в футболках локомотива з емблемою ржд. я би також ногі відривав починаючи від тазостегнового суглобу, якби переді мною бігала така футболка. невже комплект футболок такий дорогий шо ви так позоритеся??
    просто поц
    Андрей Ворскла
      Андрей Ворскла, 09.01.2020 15:13
    -1
    тарик красава все пацаны в ржд
    REALIST
    online
      REALIST, 09.01.2020 14:24
    +2
    командировка НА дикую рассею зря не прошла....
    source02
      source02, 09.01.2020 14:12
    +12
    что это за дичь? подкаты на паркете, лол. сброд идиотов
    dadaali177188
    online
      dadaali177188, 09.01.2020 14:07
    +4
    Rumata Kastorsky, 09.01.2020 13:56
    вставлю свої 5 копійок "в підртримку команди суперника" - команда михалика грала в футболках локомотива з емблемою ржд. я би також ногі відривав починаючи від тазостегнового суглобу, якби переді мною бігала така футболка. невже комплект футболок такий дорогий шо ви так позоритеся??
    кстати да, не обратил внимание, и какого им носится этого шмотья, уже б сразу форму пердостана одевали
    Rumata Kastorsky
      Rumata Kastorsky, 09.01.2020 13:56
    +1
    вставлю свої 5 копійок "в підртримку команди суперника" - команда михалика грала в футболках локомотива з емблемою ржд. я би також ногі відривав починаючи від тазостегнового суглобу, якби переді мною бігала така футболка. невже комплект футболок такий дорогий шо ви так позоритеся??
    dadaali177188
    online
      dadaali177188, 09.01.2020 13:00
    +18
    ihor7003, 09.01.2020 11:04
    Такие жесткие подкаты до этого! Где были судьи??????????
    реально, неужели в футзале разрешён подкат? я что то пропустил? там реально заруба с обоих сторон, причём в наглую - а судьям пофиг
    Pro100ecspert
      Pro100ecspert, 09.01.2020 12:45
    -1
    московське бидло
    Nikolay Pidlubniy
      Nikolay Pidlubniy, 09.01.2020 12:11
    +2
    ПОЦ
    Футбол в квадрате
    online
      Футбол в квадрате, 09.01.2020 12:03
    +2
    Походу Михалик пропитался футболкой Локо и вата начала вылазить наружу
    T1bo
      T1bo, 09.01.2020 11:59
    +1
    Попал в не свою тарелку....
    Олег Стець
      Олег Стець, 09.01.2020 11:46
    +12
    "ржд" головного мозга михалика ...
    moris24
      moris24, 09.01.2020 11:31
    +16
    ihor7003, 09.01.2020 11:04
    Такие жесткие подкаты до этого! Где были судьи??????????
    Тут полностью согласен!!! Игру раньше нужно было остановить!!! И тот тип который Михалика зацепил тоже должен был красную получить!
    Leo Leo
    online
      Leo Leo, 09.01.2020 11:23
    -4
    Капитан Динамо из Москвы? Слышал...
    Bogdan Plisyuk
      Bogdan Plisyuk, 09.01.2020 11:12
    +14
    Хороший тамада и конкурсы интересные ))
    Михалик Футболок с Локо пацанам привёз, РЖД ..
    Отличный матч
    ihor7003
    online
      ihor7003, 09.01.2020 11:04
    +28
    Такие жесткие подкаты до этого! Где были судьи??????????
    ihor7003
    online
      ihor7003, 09.01.2020 11:04
    +28
    Такие жесткие подкаты до этого! Где были судьи??????????
    dadaali177188
    online
      dadaali177188, 09.01.2020 13:00
    +18
    ihor7003, 09.01.2020 11:04
    Такие жесткие подкаты до этого! Где были судьи??????????
    реально, неужели в футзале разрешён подкат? я что то пропустил? там реально заруба с обоих сторон, причём в наглую - а судьям пофиг
    moris24
      moris24, 09.01.2020 11:31
    +16
    ihor7003, 09.01.2020 11:04
    Такие жесткие подкаты до этого! Где были судьи??????????
    Тут полностью согласен!!! Игру раньше нужно было остановить!!! И тот тип который Михалика зацепил тоже должен был красную получить!
    Bogdan Plisyuk
      Bogdan Plisyuk, 09.01.2020 11:12
    +14
    Хороший тамада и конкурсы интересные ))
    Михалик Футболок с Локо пацанам привёз, РЖД ..
    Отличный матч
    source02
      source02, 09.01.2020 14:12
    +12
    что это за дичь? подкаты на паркете, лол. сброд идиотов
    Олег Стець
      Олег Стець, 09.01.2020 11:46
    +12
    "ржд" головного мозга михалика ...
    hater of haters
      hater of haters, 09.01.2020 19:09
    +11
    Нахуа вообще на паркете лететь в подкаты, и, тем более, в такие Один баран спровоцировал, и куча овечек подхватила...
    vityavitya_
      vityavitya_, 09.01.2020 15:37
    +6
    REALIST, 09.01.2020 14:24
    командировка НА дикую рассею зря не прошла....
    А тебе лишь что-то высрать.... Та какая разница где он играл? Ты на 0:24 сек посмотри, игроку с его команды сзади по ногам прыгает недоумок, с умыслом нанесения травмы, а Т. М. просто вступился за товарища. Футбол, эмоции, а у тебя маразматика одна политика в голове
    Limb-Ur
    online
      Limb-Ur, 09.01.2020 17:16
    +5
    vityavitya_, 09.01.2020 15:37
    А тебе лишь что-то высрать.... Та какая разница где он играл? Ты на 0:24 сек посмотри, игроку с его команды сзади по ногам прыгает недоумок, с умыслом нанесения травмы, а Т. М. просто вступился за товарища. Футбол, эмоции, а у тебя маразматика одна политика в голове
    Давайте тогда скажем ВСЮ ПРАВДУ, номер № 15 "красных" на 18 сек. идет в очень опасный и грубый подкат - именно он является главным виновником, а на 24 сек. идет уже "ответка". А вообще, суровый конечно футзал в Луцке...
    dadaali177188
    online
      dadaali177188, 09.01.2020 14:07
    +4
    Rumata Kastorsky, 09.01.2020 13:56
    вставлю свої 5 копійок "в підртримку команди суперника" - команда михалика грала в футболках локомотива з емблемою ржд. я би також ногі відривав починаючи від тазостегнового суглобу, якби переді мною бігала така футболка. невже комплект футболок такий дорогий шо ви так позоритеся??
    кстати да, не обратил внимание, и какого им носится этого шмотья, уже б сразу форму пердостана одевали
    REALIST
    online
      REALIST, 09.01.2020 14:24
    +2
    командировка НА дикую рассею зря не прошла....
    Nikolay Pidlubniy
      Nikolay Pidlubniy, 09.01.2020 12:11
    +2
    ПОЦ
    Футбол в квадрате
    online
      Футбол в квадрате, 09.01.2020 12:03
    +2
    Походу Михалик пропитался футболкой Локо и вата начала вылазить наружу
    Андрей Ворскла
      Андрей Ворскла, 09.01.2020 15:14
    +1
    Rumata Kastorsky, 09.01.2020 13:56
    вставлю свої 5 копійок "в підртримку команди суперника" - команда михалика грала в футболках локомотива з емблемою ржд. я би також ногі відривав починаючи від тазостегнового суглобу, якби переді мною бігала така футболка. невже комплект футболок такий дорогий шо ви так позоритеся??
    просто поц
    Rumata Kastorsky
      Rumata Kastorsky, 09.01.2020 13:56
    +1
    вставлю свої 5 копійок "в підртримку команди суперника" - команда михалика грала в футболках локомотива з емблемою ржд. я би також ногі відривав починаючи від тазостегнового суглобу, якби переді мною бігала така футболка. невже комплект футболок такий дорогий шо ви так позоритеся??
    T1bo
      T1bo, 09.01.2020 11:59
    +1
    Попал в не свою тарелку....