Дмитро МИХАЙЛЕНКО: «Проблема Русина і Супряги, що не заграли в Динамо»

Тренер вважає, що Хацкевич був правий

Дмитро МИХАЙЛЕНКО: «Проблема Русина і Супряги, що не заграли в Динамо»
© upl.ua

Наставник «Дніпра-1» Дмитро Михайленко вважає, що форварди Назарій Русин і Владислав Супряга в тому числі самі винні, що їм не вдалося заграти в «Динамо» за тренера Олександра Хацкевича, якого нещодавно звільнили.

Русин на правах оренди грає в «Зорі», а Супряга - за «Дніпро-1».

«Не потрібно порівнювати завдання, які стоять перед нами і завдання, які були у Хацкевича в «Динамо». Якщо у нас є час розвивати Супрягу, чекати його прогресу після навіть невдалих матчів, то у Хацкевича такої можливості не було. Те, що Владу не вдалося в «Динамо», на це є причини. Я був у схожій ситуації. Мені було 20 років, я не грав і звинувачував тренера. Я в іншій ситуації зараз, і ставав на бік Хацкевича».

«Те, що не вийшло у Супряга або Русина в «Динамо», це проблема хлопців. Тренери не вороги собі, не будуть ставити гравця, який не готовий. І часу розвивати хлопців, коли у тебе завдання - груповий етап Ліги чемпіонів, немає», - вважає Михайленко.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — ПроФутбол

(6 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Ukraine_Kiev_Fan
    online
      Ukraine_Kiev_Fan, 03.09.2019 14:14
    0
    Та ну ладно. Можно было бы говорить о том, что у тренера были задачи, нужен был результат и т.д., но ведь ни одна из задач не выполнена за все два года и хвостик третьего сезона, да еще и ребята год потеряли. Это называется ни вам ни нам
    Kevko
      Kevko, 03.09.2019 14:05
    0
    Если объективно, Супряга показал всем, что у него хорошие скоростные качества.
    Может иногда забить гол. Но он еще не показал, умеет ли он обводить, наносить опасные удары по воротам хотя бы со средней дистанции, играть головой... Т.е. фактически еще не о чем говорить. Наши представления о Супряге как "таланте" строятся только на скороспелом его приобретении Суркисом
    Леха Аксютенко
      Леха Аксютенко, 03.09.2019 12:03
    +1
    Oleksandr Kelym, 03.09.2019 11:43
    Ми бачили, як грали ці хлопці на чемпіонаті світу Ю-20, де вони і стали чемпіонами світу! І всі балачки, що вони "не готові" - викликають сумнів у порядність та принциповість Михайленка, це, скоріше, просто кланова солідарність із Хацкевичем. Болільники зараз бачать, як в провідних європейських чемпіоната виходять в основі навіть 16-річні футболісти і казати, що вони краще готові за Супрягу, Булєцу чи Цитаішвілі аж ніяк не виходить! - просто тренер їм довіряє. Збірна Ю-20 грає в інший, сучасний футбол - інтенсивний і атакувальний і тому ці молоді футболісти не вписувалися у систему човгання по полю, яку сповідував Хацкевич. У молодих менше прагматизму, але більше завзятости, енергійности і це якраз і відповідає сучасному європейському футболу!
    Игра в 5 защитников и 2 опорников - современная?
    И кто же так играет? Примеры пожалуйста?
    Oleksandr Kelym
      Oleksandr Kelym, 03.09.2019 11:43
    -1
    Ми бачили, як грали ці хлопці на чемпіонаті світу Ю-20, де вони і стали чемпіонами світу! І всі балачки, що вони "не готові" - викликають сумнів у порядність та принциповість Михайленка, це, скоріше, просто кланова солідарність із Хацкевичем. Болільники зараз бачать, як в провідних європейських чемпіоната виходять в основі навіть 16-річні футболісти і казати, що вони краще готові за Супрягу, Булєцу чи Цитаішвілі аж ніяк не виходить! - просто тренер їм довіряє. Збірна Ю-20 грає в інший, сучасний футбол - інтенсивний і атакувальний і тому ці молоді футболісти не вписувалися у систему човгання по полю, яку сповідував Хацкевич. У молодих менше прагматизму, але більше завзятости, енергійности і це якраз і відповідає сучасному європейському футболу!
    Lucky Lucky
      Lucky Lucky, 03.09.2019 11:26
    -1
    Владислав Ткаченко, 03.09.2019 09:24
    Дмитрий ,то что ребята не раскрылись как раз вина тренера,у Петракова человек вышел в финале и забил,а у Хацкевича не бежит.
    Он и в Днепре не бежит...человек перед этим тоже выходил и не забивал, но ты и про уровень не забывай - бегать с одногодками-пацанами, и в ЧУкре бегать с мужиками, которые деньги получают за это и играют намного жестче, чем в юношеском футболе.
    MaxUa
      MaxUa, 03.09.2019 11:22
    +2
    Он хочет сказать, что молодого футболиста должен мотивировать сам уклад жизни. Если ты не из бандитов или у тебя нет выдающихся интеллектуальных способностей, позволяющих стать либо математиком, либо мошенником, то футбол - это самый простой путь в обеспеченную жизнь.
    Простой, потому что от тебя не требуется ни выдающихся интеллектуальных способностей, ни эффектной внешности и ответственность за результат не абсолютная, потому что игра командная. И во всем мире это понимание является прекрасным стимулом для молодых игроков. Потому что во всем мире построена вот такая конченая экономическая система. Но все-таки нужно сделать скидку на то, что мы в эту конченую систему влились меньше 30 лет назад, поэтому надо просто дать время. Когда здесь точно также как на западе у большинства не будет никак социальных лифтов, молодые футболисты будут гораздо ответственнее и строже относиться к себе.
    Владислав Ткаченко
      Владислав Ткаченко, 03.09.2019 09:24
    +1
    Дмитрий ,то что ребята не раскрылись как раз вина тренера,у Петракова человек вышел в финале и забил,а у Хацкевича не бежит.
    solart1964
      solart1964, 03.09.2019 09:21
    +5
    Тоже во многом согласен. Хотя по РУсину вопрос очень щекотливый. Когда его ставили, он играл и забивал. Но ставили редко. А учитывая напряг у Динамо с нападающими, ему вполне могли давать время, но ставили на место форварда все, кого ни поподя, но не его..
    fedd1979
    online
      fedd1979, 03.09.2019 09:16
    -1
    Однозначно погоджуюсь. І ніде в світі ніхто з такими теж би не сюсюкався. Не треба казати, що там довіряють. а тут - ні. Завжади так вважав. Якщо Шевченко показував гру - довіряли, Циганкову теж довірили. Миколенку довірили. А ті? І хто взагалі їх назвав талантами? Ми самі. От в "Аякса" були таланти - то вони й грали з юності. А якби вони грали як Супряги з Русиними, то навряд чи хто їх би там ставив. Заради чого? Русин коли перші голи за "Динамо" забив? У 2016 році. За три роки він надто кращим став? А про Супрягу й мови нема. Вже у "Дніпрі" його не надто ставлять. Такі у нас перспективні. Думаєте, даремно за нашими юнацькими чемпіонами світу черга не стоїть? Подивіться на сербів, які теж були чемпіонами, які там імена і де грає більшість із них. А в нас до першої збірної які двоє-троє може доростуть.
    solart1964
      solart1964, 03.09.2019 09:21
    +5
    Тоже во многом согласен. Хотя по РУсину вопрос очень щекотливый. Когда его ставили, он играл и забивал. Но ставили редко. А учитывая напряг у Динамо с нападающими, ему вполне могли давать время, но ставили на место форварда все, кого ни поподя, но не его..
    MaxUa
      MaxUa, 03.09.2019 11:22
    +2
    Он хочет сказать, что молодого футболиста должен мотивировать сам уклад жизни. Если ты не из бандитов или у тебя нет выдающихся интеллектуальных способностей, позволяющих стать либо математиком, либо мошенником, то футбол - это самый простой путь в обеспеченную жизнь.
    Простой, потому что от тебя не требуется ни выдающихся интеллектуальных способностей, ни эффектной внешности и ответственность за результат не абсолютная, потому что игра командная. И во всем мире это понимание является прекрасным стимулом для молодых игроков. Потому что во всем мире построена вот такая конченая экономическая система. Но все-таки нужно сделать скидку на то, что мы в эту конченую систему влились меньше 30 лет назад, поэтому надо просто дать время. Когда здесь точно также как на западе у большинства не будет никак социальных лифтов, молодые футболисты будут гораздо ответственнее и строже относиться к себе.
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 03.09.2019 12:03
    +1
    Oleksandr Kelym, 03.09.2019 11:43
    Ми бачили, як грали ці хлопці на чемпіонаті світу Ю-20, де вони і стали чемпіонами світу! І всі балачки, що вони "не готові" - викликають сумнів у порядність та принциповість Михайленка, це, скоріше, просто кланова солідарність із Хацкевичем. Болільники зараз бачать, як в провідних європейських чемпіоната виходять в основі навіть 16-річні футболісти і казати, що вони краще готові за Супрягу, Булєцу чи Цитаішвілі аж ніяк не виходить! - просто тренер їм довіряє. Збірна Ю-20 грає в інший, сучасний футбол - інтенсивний і атакувальний і тому ці молоді футболісти не вписувалися у систему човгання по полю, яку сповідував Хацкевич. У молодих менше прагматизму, але більше завзятости, енергійности і це якраз і відповідає сучасному європейському футболу!
    Игра в 5 защитников и 2 опорников - современная?
    И кто же так играет? Примеры пожалуйста?
    Владислав Ткаченко
      Владислав Ткаченко, 03.09.2019 09:24
    +1
    Дмитрий ,то что ребята не раскрылись как раз вина тренера,у Петракова человек вышел в финале и забил,а у Хацкевича не бежит.
    Ukraine_Kiev_Fan
    online
      Ukraine_Kiev_Fan, 03.09.2019 14:14
    0
    Та ну ладно. Можно было бы говорить о том, что у тренера были задачи, нужен был результат и т.д., но ведь ни одна из задач не выполнена за все два года и хвостик третьего сезона, да еще и ребята год потеряли. Это называется ни вам ни нам
    Kevko
    online
      Kevko, 03.09.2019 14:05
    0
    Если объективно, Супряга показал всем, что у него хорошие скоростные качества.
    Может иногда забить гол. Но он еще не показал, умеет ли он обводить, наносить опасные удары по воротам хотя бы со средней дистанции, играть головой... Т.е. фактически еще не о чем говорить. Наши представления о Супряге как "таланте" строятся только на скороспелом его приобретении Суркисом
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності