Ред Булл - найсуворіша команда Формули-1. Бики знову це довели
Команда Ф-1 Ред Булл знову наважилася міняти пілотів в середині сезону
Ред Булл давно довів, що нянчитися зі своїми пілотами не збирається, а результат вони повинні давати тут і зараз, незалежно від досвіду чи віку. І якщо Мерседес і Феррарі завжди досить обережні у своїх висловлюваннях і намагаються не зачепити гонщиків, то Бики зазвичай не церемоняться.
Головним злим поліцейським в команді є керівник молодіжної програми Ред Булла Гельмут Марко. Він ніколи не соромиться критикувати будь-якого пілота, крім Макса Ферстаппена.
«П'єр Гаслі повинен бути швидшим на трасі. Його темп непоганий, але він занадто слабкий пілот, коли справа доходить до обгонів і боротьби на трасі», - заявив недавно Марко.
Доброго поліцейського грає бос Крістіан Хорнер, який після Гран-прі Угорщини заявив, мовляв, П'єру потрібно відпочити, щоб показати себе у другій половині чемпіонату. Хорнер прямо сказав, що планів міняти Гаслі під час літньої паузи немає. Як виявилося, плани є.
У понеділок Ред Булл оголосив про те, що П'єр Гаслі повертається в Торо Россо, де він виступав в минулому сезоні, а замість нього підвищення заслужив Алекс Альбон. Жорсткий хід Ред Булла. Минув тиждень після гонки в Угорщині, коли Гаслі пообіцяли дати шанс, і все одно французу вказали на двері. Можна порівнювати з тим, як Мерседес все ще не наважується попрощатися з Валттері Боттасом і ходить навкруги, натякаючи йому, що допоможе підшукати місце в іншій команді.
Що стосується Гаслі, то він міг очікувати такого результату. Ми пам'ятаємо, як Бики нічого не чекали і прибрали з команди Данила Квята, замінивши його Ферстаппеном. Тоді Квята вигнали після 4 етапів сезону-2016. У Гаслі ситуація була ще гірша. Сам пілот перед сезоном дав зрозуміти, що не ставить за мету боротися з Ферстаппеном, розуміючи, що голландець є лідером команди і просто топ-пілотом. Ред Булл це влаштовувало, проте П'єр не привозив достатню кількість очок в Кубок конструкторів, а це дуже важливо.
formula1.com
Ферстаппен приніс в командний залік 181 пункт, тоді як Гаслі тільки 63. При цьому Макс встиг виграти дві гонки і ще тричі був на подіумі, тоді як П'єр один раз фінішував 4-м. І справа не тільки в очках, а в наочній різниці. На Гран-прі Австрії Ферстаппен провалив старт, а Гаслі його випередив, але за підсумком Макс виграв гонку, а його напарник закінчив етап 7-м. Або Угорщина. Голландець до кінця боровся за перемогу з Хемілтоном, а француз фінішував 6-м, ставши круговим для партнера по команді. Це не кажучи вже про кваліфікації, де у Ферстаппена беззаперечна перевага.
Не можна говорити, що Гаслі просто поганий пілот і йому немає місця у Формулі-1. Експерти вважають, що болід за своїми характеристиками абсолютно не підходить стилю П'єра, так як заточений на Ферстаппена. Звикнути до цього, а також життя в топ-команді пілот не зумів. Ред Булл дійсно міг би дати шанс Гаслі у другій частині чемпіонату, якби не Феррарі.
Італійська команда провалює сезон, але утримує 2-е місце в Кубку конструкторів. Ред Булл відстає тільки на 44 очка, і якби замість Гаслі, наприклад, був Даніель Ріккардо, то можна не сумніватися, що Феррарі вже відкотилася б на третє місце. Мерседес не наздогнати, але для Ред Булла надзвичайно важливо обійти Феррарі в командному заліку. По-перше, просто за спортивним принципом приємно бути швидшим за того, у кого більше бюджет, а по-друге, чим вище команда в заліку, то більше грошей отримає за підсумками сезону.
Все просто, і П'єр Гаслі ніяк не допомагає Бикам в гонитві за Феррарі. І Ферстаппену не допомагає. Француз постійно відстає настільки сильно, що ніяк не може вплинути на боротьбу за подіум, тому Макс регулярно сам боровся проти болідів Мерседеса і Феррарі. Так що рішення Ред Булла цілком зрозуміле. Інше питання, чи потягне Алекс Альбон, який став новим напарником Ферстаппена?
formula1.com
Очікувалося, що Гаслі замінить Данило Квят, але, мабуть, Ред Булл не готовий зараз визнавати свою помилки і повертати гонщика, якого тільки недавно вигнали. Квят після відходу з Ред Булла, а потім і Торо Россо, провів рік в структурі Феррарі, змінив підхід до справи і тепер демонструє непоганий пілотаж. Можливо, Квята залишили про запас на 2020 рік: якщо і Альбон не впорається, то спробують Данила.
Цікаво, що Альбон кілька років тому був виключений зі знаменитої програми Ред Булла, але впевнені виступи у Формулі-2 повернули йому добре ставлення австрійської команди, хоча, підозрюю, ще рік тому мало хто взагалі чув про цього пілота. У цьому сезоні Альбон відзначився кількома яскравими гонками, не був помічений в грубих помилках і набрав 16 очок. У Квята 27 балів, але поки Ред Буллу простіше спробувати Альбона.
Ред Булл особливо не ризикує своїми позиціями, однак ризикує кар'єрами гонщиків. Навряд чи Альбон виступить гірше ніж Гаслі, а ось якщо краще - у Биків є всі шанси потіснити Феррарі. Для самого Алекса це відмінний шанс всього за 1,5 роки пройти шлях від мало кому відомого пілота до володаря місця в боліді, здатному перемагати в Ф-1. Якщо ж Алекс не вразить, то його завжди можна буде повернути в Торо Россо або взагалі попрощатися. Для Биків це нормальна практика.
Що стосується Гаслі, то він йому належить бій за свою кар'єру в Ф-1. У другій частині сезону П'єру потрібно бути максимально переконливим на тлі Квята. Інакше Ред Булл швидко від нього позбавиться і забуде. Багато керівників команд Ф-1 люблять повторювати, мовляв, все пілоти знаходяться в дуже напруженому режимі і кожну гонку борються за своє майбутнє. Ти або зараз же дай результат, або вирушай в якусь нижчу серію.
Але тільки Ред Булл не боїться показати, що таке дійсно жорсткий спорт.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Хорхе Мартін встановив унікальне досягнення
Олександром зацікавився міланський «Інтер»