Зоря і Маріуполь дізналися суперників в 3-му відбірковому раунді ЛЄ

Луганчани були сіяним клубом, а «Маріуполь» вибирали серед несіяних команд

Зоря і Маріуполь дізналися суперників в 3-му відбірковому раунді ЛЄ
© UEFA
У понеділок, 22 липня, в Ньоні відбулося жеребкування третього відбіркового раунду Ліги Європи УЄФА.
 
Україну на цьому жеребкуванні представляли «Маріуполь», який посів 4-те місце в УПЛ, а також луганська «Зоря», якій до того належить у другому раунді кваліфікації зіграти проти чорногорської «Будучності» (25 липня і 1 серпня). При жеребкуванні Q3 луганчани були сіяними, а «Маріуполь» потрапив в число несіяних команд.
 
В результаті жеребкування утворилися наступні пари команд в Q3 Ліги Європи:
 
«Маріуполь» зіграє проти переможця пари «АЗ Алкмаар» (Нідерланди) / «Хеккен» (Швеція).
 
Луганська «Зоря», якщо пройде в Q2 чорногорську «Будучность», буде грати з переможцем пари ЦСКА (Болгарія) / «Осієк» (Хорватія).
 
Матчі третього відбіркового раунду Ліги Європи відбудуться 8 і 15 серпня 2019 року.

Повні результати жеребкування
 

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(4 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    y-grec
    y-grec, 23.07.2019 17:27
    0
    У Зари есть все шансы до раунда плей-офф пробиться, у Мариуполя, если он срочно не усилится, шансов мало и дело даже не в соперниках -- они слабые, а в том, что у Мариуполя состав, мягко говоря, не для Еврокубков
    REALIST
    online
      REALIST, 23.07.2019 15:42
    0
    Марік схоже приїхав, а Зоря може пободатися !
    Istm
    online
      Istm, 23.07.2019 10:22
    0
    Леха Аксютенко, 22.07.2019 16:24
    Не сливайте раньше времени. АЗ сейчас не настолько силен, как вы думаете.
    Буду только за, если Мариуполь пройдет - но очень сомневаюсь.
    Brian
    online
      Brian, 22.07.2019 23:26
    -1
    К сожалению шансов 0 у обеих команд. И проблемма не в том что попались сильные клубы, а в том что и у Мариуполя, и у ЗАри игры нет.
    zvalenok03
      zvalenok03, 22.07.2019 21:04
    +4
    Можно только повторить классика-
    мяч круглый, поле ровное, игра покажет.
    Покажет кто на выход.
    alex55
      alex55, 22.07.2019 21:02
    -1
    мариуполь до свидания.
    Ваня
    online
      Ваня, 22.07.2019 20:27
    -3
    movkli, 22.07.2019 19:32
    и сразу с половиной окончания)))
    Мінус один клуб згідний, а хто ще на твою думку?
    movkli
    online
      movkli, 22.07.2019 19:32
    -2
    zvalenok02, 22.07.2019 19:15
    Всех с началом евросезона поздравляю.
    и сразу с половиной окончания)))
    zvalenok02
      zvalenok02, 22.07.2019 19:15
    0
    Всех с началом евросезона поздравляю.
    Микола Унгурян
      Микола Унгурян, 22.07.2019 18:36
    +3
    Маріуполь все, якщо хоча б зіграють раз внчию то вже буде плюс.
    Зоря - має непогані шанси боротись в 4-му раунді
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 22.07.2019 18:13
    -1

    Якщо все ж Az_alkmaar, то Маріуполю практично хана. Краще б вони посіли 5-місце, а не Зоря, де зіграли б на раунд раніше, де хоча б якісь бали принесли до рейтингу.
    Александр Сидорчук
      Александр Сидорчук, 22.07.2019 17:36
    -12
    Для мариуполя АЗ-красавы,СМЕРТЬ ЛУГАНДОНАМ!!!
    FFY_MRAZ_
      FFY_MRAZ_, 22.07.2019 17:25
    -1
    Ваня, 22.07.2019 17:24
    Іди бухай, не буду більше тебе відволікати.
    идиот, зашоренный....
    Ваня
    online
      Ваня, 22.07.2019 17:24
    -1
    FFY_MRAZ_, 22.07.2019 17:22
    делать мне нечего, твои полудурочные тексты выискивать... этот твой бред "про смыв" попался на глаза - ответил, что ты обиженка
    Іди бухай, не буду більше тебе відволікати.
    FFY_MRAZ_
      FFY_MRAZ_, 22.07.2019 17:22
    -2
    Ваня, 22.07.2019 17:17
    І до речі чмо прочитав в новині про ЛЧ що я писав за кого вболіваю?
    делать мне нечего, твои полудурочные тексты выискивать... этот твой бред "про смыв" попался на глаза - ответил, что ты обиженка
    FFY_MRAZ_
      FFY_MRAZ_, 22.07.2019 17:21
    -1
    Ваня, 22.07.2019 17:16
    Да мені п...й за кого ти вболіваєш, Тай на тебе теж п...й
    я за украинские клубы болея в "Европе" всегда... а ты, обиженка ... вот и все
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 22.07.2019 17:19
    +3
    Istm, 22.07.2019 15:49
    Мариуполь не пройдет голландцев. Шансы практически нулевые.
    Заря черногорцев должна пройти - дальше маловероятно.
    С нынешней ситуацией в Заре и Мариуполе прогноз весьма жизненный.
    Правда, у Мариуполя есть шансы, что шведы выстрелят.
    Но вот не факт, что они таких крепких шведов смогут выбить.
    Ваня
    online
      Ваня, 22.07.2019 17:17
    -2
    FFY_MRAZ_, 22.07.2019 17:11
    и не ной потом, что кто то будет за брюгге болеть
    І до речі чмо прочитав в новині про ЛЧ що я писав за кого вболіваю?
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 22.07.2019 17:17
    +2
    По правде говоря, ни Заря, ни тем более Мариуполь в следующем раунде фаворитами в своих парах не будут (последний и вовсе скорее явный аутсайдер). А если ещё вспомнить, что у соперников с игровой практикой получше... Одним словом, Заре очень бы пригодился Русин (и не только) прямо сейчас.
    Ваня
    online
      Ваня, 22.07.2019 17:16
    -3
    FFY_MRAZ_, 22.07.2019 17:11
    и не ной потом, что кто то будет за брюгге болеть
    Да мені п...й за кого ти вболіваєш, Тай на тебе теж п...й
    Ukraine_Kiev_Fan
      Ukraine_Kiev_Fan, 22.07.2019 16:42
    +17
    Коментар згорнуто. Показати
    Насрать на все ваши мнения. Я буду болеть за все украинские клубы и их попадание в Еврокубки, нам нужны очки в рейтинг, а шансы есть у всех всегда!
    Вячеслав Самойлов
    online
      Вячеслав Самойлов, 22.07.2019 15:59
    +14
    Будем поддерживать всех наших в ЕК. Как говорится - пока не прозвучал финальный свисток - шансы есть у всех...
    Успехов им!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 22.07.2019 16:16
    +13
    Скажу банально - потрібно виходити і грати з усіма, якщо не перемагати на такій стадії - то в групі нема що робити.
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 22.07.2019 15:29
    +12
    Ну с Мариуполем все ясно . а Заря поборется хотя опять же не понятно в каком состоянии Заря с приходом нового тренера!
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 22.07.2019 15:43
    +9
    UKRAINE FAN, 22.07.2019 15:29
    Ну с Мариуполем все ясно . а Заря поборется хотя опять же не понятно в каком состоянии Заря с приходом нового тренера!
    Про Зорю зараз взагалі важко щось казати. Перші тури УПЛ дадуть певну ясність, на що можна розраховувати в ЛЄ.
    UAZAK
      UAZAK, 22.07.2019 16:46
    +5
    Ukraine_Kiev_Fan, 22.07.2019 16:42
    Насрать на все ваши мнения. Я буду болеть за все украинские клубы и их попадание в Еврокубки, нам нужны очки в рейтинг, а шансы есть у всех всегда!
    Дуже правільно я теж так думаю
    zvalenok03
      zvalenok03, 22.07.2019 21:04
    +4
    Можно только повторить классика-
    мяч круглый, поле ровное, игра покажет.
    Покажет кто на выход.
    Chester_787
      Chester_787, 22.07.2019 16:52
    +4
    Ваня, 22.07.2019 15:36
    А його ніхто не зливає, він сам потече, як гімно по трубах
    Єєє ванья, ти небудь таким знервованим... Щирий фан ДК а таке мелеш, ви всі там такі? В єврокубках треба всіх підтримувати...
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 22.07.2019 16:24
    +4
    Istm, 22.07.2019 15:49
    Мариуполь не пройдет голландцев. Шансы практически нулевые.
    Заря черногорцев должна пройти - дальше маловероятно.
    Не сливайте раньше времени. АЗ сейчас не настолько силен, как вы думаете.
    Микола Унгурян
      Микола Унгурян, 22.07.2019 18:36
    +3
    Маріуполь все, якщо хоча б зіграють раз внчию то вже буде плюс.
    Зоря - має непогані шанси боротись в 4-му раунді
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 22.07.2019 17:19
    +3
    Istm, 22.07.2019 15:49
    Мариуполь не пройдет голландцев. Шансы практически нулевые.
    Заря черногорцев должна пройти - дальше маловероятно.
    С нынешней ситуацией в Заре и Мариуполе прогноз весьма жизненный.
    Правда, у Мариуполя есть шансы, что шведы выстрелят.
    Но вот не факт, что они таких крепких шведов смогут выбить.
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 22.07.2019 16:53
    +3
    UAZAK, 22.07.2019 16:43
    А наскільки сильний Маріуполь??????????????????????????????????????????
    Ну не безнадежен
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 22.07.2019 17:17
    +2
    По правде говоря, ни Заря, ни тем более Мариуполь в следующем раунде фаворитами в своих парах не будут (последний и вовсе скорее явный аутсайдер). А если ещё вспомнить, что у соперников с игровой практикой получше... Одним словом, Заре очень бы пригодился Русин (и не только) прямо сейчас.
    Ваня
    online
      Ваня, 22.07.2019 15:25
    +2
    Скажу так, Зоря повинна проходити, а Маріуполь - мабуть ні
    pavelko01
      pavelko01, 22.07.2019 15:21
    +2
    норм... для зори
    y-grec
    y-grec, 23.07.2019 17:27
    0
    У Зари есть все шансы до раунда плей-офф пробиться, у Мариуполя, если он срочно не усилится, шансов мало и дело даже не в соперниках -- они слабые, а в том, что у Мариуполя состав, мягко говоря, не для Еврокубков
    REALIST
    online
      REALIST, 23.07.2019 15:42
    0
    Марік схоже приїхав, а Зоря може пободатися !
    Istm
    online
      Istm, 23.07.2019 10:22
    0
    Леха Аксютенко, 22.07.2019 16:24
    Не сливайте раньше времени. АЗ сейчас не настолько силен, как вы думаете.
    Буду только за, если Мариуполь пройдет - но очень сомневаюсь.
    zvalenok02
      zvalenok02, 22.07.2019 19:15
    0
    Всех с началом евросезона поздравляю.
    FFY_MRAZ_
      FFY_MRAZ_, 22.07.2019 17:05
    0