ДАНЧЕНКО: «Сподіваюся в майбутньому з Рубіна пробитися в збірну»

Українського захисника надихнув заразливий приклад Ярослава Ракицького

ДАНЧЕНКО: «Сподіваюся в майбутньому з Рубіна пробитися в збірну»
© Советский Спорт. Олег Данченко
Захисник казанського «Рубіна» Олег Данченко розповів про мотиви свого переїзду в чемпіонат Росії і бажання грати за збірну України:
 
«Звичайно, я розумів, яку реакцію викличе мій переїзд до Росії. Проте громадська думка мене не особливо цікавила. Російський чемпіонат сильніший за український, значить, якщо хочеш прогресувати, краще грати тут. Якщо такий відомий футболіст як Ярослав Ракицький на таке зважився, чому я повинен був відмовлятися?
 
Ракицький не викликається в збірну? І для мене дорога туди тепер закрита. Але, знаєте, ніколи не знаєш, що чекає тебе попереду. Не здивуюся, якщо через рік або навіть раніше Росія і Україна примиряться.
 
Я не полишаю надії, що в майбутньому можна буде пробитися в збірну і з російського чемпіонату. Ну як, наприклад, можна не викликати Ярослава Ракицького? Це все політика. Такий футболіст точно став би в нагоді національній команді».
 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Советский спорт

(7 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    Виктор Гапонов
    Виктор Гапонов, 05.09.2019 04:40
    0
    Олег что можно сказать сколько людей сколько и мнений не легкий труд футболиста но ты умница как показывает время
    трудяга и пахарь ты достойно представляешь школу Запорожского и Украинского футбола в футбольном мире и я уверен в том что дедушке твоему Григорию Наконечному так горячо любившему тебя ушедшему в мир иной царства ему небесного не стыдно за тебя ты мелкими но уверенными шагами идешь к достижения своей цели и наступит время мира между Украиной и Россией и будут перемены в наших отношениях и врата сборной Украины не закрыты для тебя спорт вне политики здоровья и мира тебе с уважением В Гапонов !!!!!!!!!
    Leonid Frantseskevich
    Leonid Frantseskevich, 05.07.2019 21:29
    +2
    Забудь, дурачок. Теперь забудь.
    Володимир Олійник
      Володимир Олійник, 05.07.2019 18:27
    +6
    шо воно меле?
    PUTINHUILO
      PUTINHUILO, 05.07.2019 17:45
    +8
    Еще один юзовский дебил
    "... общественное мнение меня не особо интересовало."
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 05.07.2019 17:23
    +7
    Кому ты в сборной Украины нужен?
    Пробивайся в сбродную Кацапстана теперь.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 05.07.2019 17:21
    +9
    Да и народ слишком мягкий - тех же маршрутчиков, которые отказываются участников боевых действий везти, на утро не находят с кочергой в жопе и триколором в пасти.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 05.07.2019 17:16
    +6
    У нас слишком мягкое правительство. Не прогнало через окопы посидеть под минами братушек хотя бы месяцок все мужское население, а позволило жить как будто на востоке ничего не происходит, пока за всех отдувались герои. В Израиле, например, почему-то никто с врагами лобызаться не рвется.
    B0N1K
    B0N1K, 05.07.2019 17:13
    +7
    ВВВ, 05.07.2019 15:06
    Цікаво і хто ж тут слідкує за історією футболу?А такого зашквара не помітив!!! Чи може краще сміятися над гравцями Шахти,ніж визнавати що гравці твоєю команди теж замасковані сепари?
    я б не стверджував, що вони прям ідейні сепари, 90% з них просто безідейні й їхній інтелектуальний і суспільний розвиток нижче середнього по країні. обираючи в підлітковому віці спорт, вони забивають на школу, в універах майже ніхто не вчиться, соціальними, суспільними, політичними чи бізнесовими проектами не займаються, живуть в замкнутому середовіщі таких самих не високоінтелектуальних людей. Звідки у них взятись якомусь усвідомленню себе, як частини держави, якщо вони за рідкисними випадками потенційні гопники, таксисти, бариги, торгаші чи просто "тітушки", якби в футболі не поперло. Чогось іншого робити вони не вміють, тому хтось і ведеться на бабло й несе фігню журналістам потім. Кар'єра коротка, як не як. Та й по тих же інтерв'ю видно, коли вони їх на камеру дають, що вони безграмотні й не можуть нормально сформулювати якусь думку. Дійсно розумного серед футболістів я бачив лише одного, Шовковського.
    MaxUa
    online
    MaxUa, 05.07.2019 16:44
    +4
    crudolf, 05.07.2019 15:27
    Это твоя то думка громадська? Похоже здесь на сайте пишут одни зомбированные нацики. Много вас развелось!
    Нацистские системы работают там, где основная масса населения особо не рассуждает и с готовностью принимает любые идеи лидеров, даже самые неадекватные, типа расизма. И в результате такого покорного соглашательства, когда практически весь народ не задавая лишних вопросов каждый день плечом к плечу делает то, что приказано свыше, можно натворить много бед, типа Освенцима.
    А в Украине всего лишь спустя год или два народ неизменно начинает поливать г любого выбранного президента. В Украине не может быть нацизма. Менталитет не тот.
    ua-goahead
      ua-goahead, 05.07.2019 15:54
    +6
    кретин, я ввжаю, що сайт повинен припинити згадувати подібних запроданців
    crudolf
      crudolf, 05.07.2019 15:27
    -13
    Это твоя то думка громадська? Похоже здесь на сайте пишут одни зомбированные нацики. Много вас развелось!
    ВВВ
      ВВВ, 05.07.2019 15:06
    0
    jekаfunny, 05.07.2019 13:53
    Это тебе лично Беседин сказал ?
    Цікаво і хто ж тут слідкує за історією футболу?А такого зашквара не помітив!!! Чи може краще сміятися над гравцями Шахти,ніж визнавати що гравці твоєю команди теж замасковані сепари?
    iskender
      iskender, 05.07.2019 14:30
    +2
    Мерзко, но по тому как развиваются события, вполне возможно, что его расчёт не лишён логики и Украина и параша "примирятся". То есть Богдан, Коломойский и Разумков сдадут страну кацапам.
    Vipfishman2
      Vipfishman2, 05.07.2019 14:24
    +11
    Обычная ахметовская мразь... и удивляться тут не чему...
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 05.07.2019 14:12
    +20
    Так хотів грати за збірну, що пішов туди, звідки у збірну не викличуть 100%.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 05.07.2019 14:05
    +10
    Шахтар,якась плантація для вирощування таких дебілів.Може Ахметову заявить команду в "более сильный чемпионат",щоб не тріпати нерви украінцям.
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 05.07.2019 13:53
    +4
    ВВВ, 05.07.2019 13:50
    Є ще типовий гравець Динамо Беседін,якому Путін дуже подобається!!! Але винен в усьому звичайно ж Шахтар!!! У нього і гравці туі і гроші нечесно зароблені.Не те що Динамо-всі як на підбір патріоти а через одного ще й святі!!!
    Это тебе лично Беседин сказал ?
    ВВВ
      ВВВ, 05.07.2019 13:50
    -3
    UKRAINE FAN, 05.07.2019 12:54
    Ну хотя бы не как типичный игрок динамо Алиев: «Порошенко виноват в конфликте между Украиной и Россией»
    Є ще типовий гравець Динамо Беседін,якому Путін дуже подобається!!! Але винен в усьому звичайно ж Шахтар!!! У нього і гравці туі і гроші нечесно зароблені.Не те що Динамо-всі як на підбір патріоти а через одного ще й святі!!!
    Вадим Максимов
      Вадим Максимов, 05.07.2019 13:17
    -5
    ЛЧ або хоча б ЛЕ з рубіном виграй, тоді може, і попадаєш в збірну)
    WREEN
      WREEN, 05.07.2019 13:14
    +6
    Чем их там колют? Политика с оружием в руках.
    Anatolii Savchenko
      Anatolii Savchenko, 05.07.2019 12:20
    +27
    Помиряться? дійсно маленький казус відбувся, сотня тисяч загинула, мільйони втратили домівки, або не можуть повернутися, 3 регіона(разом з кримом) будуть не придатні для життя! за руки візмемося як сказала білик та станцюємоє та мир! дебіл і не зрозумів, що в збірну він може пробитися лише росії або ссср2.0, хоча рівень його це ростовська область!!!
    Влад Тараненко
      Влад Тараненко, 05.07.2019 12:20
    +26
    Ужас, какое оно ватное(
    Пускай с рпл и не возвращается
    pike1
    online
      pike1, 05.07.2019 12:35
    +24
    ужас, что он несет...как же долго идет процесс перезагрузки, смены поколений, думаешь.. ну вот новое поколение мыслит иначе, совок позади, но нет блин и среди молодежи хватает недоумков типо Данченко
    antnsmsn
      antnsmsn, 05.07.2019 12:35
    +22
    Anatolii Savchenko, 05.07.2019 12:20
    Помиряться? дійсно маленький казус відбувся, сотня тисяч загинула, мільйони втратили домівки, або не можуть повернутися, 3 регіона(разом з кримом) будуть не придатні для життя! за руки візмемося як сказала білик та станцюємоє та мир! дебіл і не зрозумів, що в збірну він може пробитися лише росії або ссср2.0, хоча рівень його це ростовська область!!!
    Ну для Данченко, примирятся - это "Украина снова станет подстилкой кремля".
    А если серьезно, то футборлисты в 99 случаях из 100 - очень тупые. Они, фактически останавливаются в развитии в 13, особенно, если в интернате. Непонятно зачем в принципе обращать внимание на их треп. Жаль, что они такое транслируют, но на чудой роток - не накинешь платок.
    И, dudigo78, сепаров там не растят, сам был в структуре и там никакой полит.работы, если что, не проводят. Просто, сепаров у нас в стране - большая часть. Кто-то латентный (адиннарод, лижбынебылавайны, самыйлучшийпломбир и колбасапо2.20, праваславие), а кто активный - ждет Путина. Вон, даже в Киеве, периодически вылазят со Сталиным, и там не только старые пердуны с деменцией.
    ВВВ
      ВВВ, 05.07.2019 12:32
    +21
    Такої муйні я не очікував прочитати!!! Примиряться через рік-два???? Хто?Вдови,сироти,інваліди та просто поранені?Чи може ті примиряться які повернулися з фронтів живими та цілими але з порушеною психікою і які через роки реабілітації так і не змогли повернутися до нормального мирного життя? Приклоад Ракицького в тебе?Так він догравати туди поїхав,бо лінтяй по натурі і не захотів вчити мову та змінити свій менталітет,оточення,рівень життя.А тобі ідіоту тільки 24 роки.Я би ще зрозумів би якось коли б цей Данченко написав що через сильний чемп в Рашке я мрію опинитися в европейському клубі а вже звідти вже і в збірну.Але за такі слова стань ти хоч Мессі чи Роналду я би тебе в збірну не покликав би ніколи!!!
    Vladislav Pohily
    Vladislav Pohily, 05.07.2019 14:12
    +20
    Так хотів грати за збірну, що пішов туди, звідки у збірну не викличуть 100%.
    Сергій Лавренюк
      Сергій Лавренюк, 05.07.2019 12:39
    +19
    Якщо тобі громадська думка до спини, то й ти українській громаді трохи нижче спини
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 05.07.2019 12:34
    +17
    если через год или даже раньше Возможно через десятилетия и то только из за того что Украинцы добрые и наивные. Но надеюсь дружбы с этом страной больше не будет! Проверенно на себе дружба с рассеей к добру не приведет!
    dudigo78
    online
      dudigo78, 05.07.2019 12:22
    +14
    В мене таке відчуття, що в цьому клубі спецом набирають сепарів. Зі всіх українських клубів разом взятих стільки гравців не поїхало за поребрик, як з Шахтаря
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 05.07.2019 13:09
    +12
    UKRAINE FAN, 05.07.2019 12:54
    Ну хотя бы не как типичный игрок динамо Алиев: «Порошенко виноват в конфликте между Украиной и Россией»
    Не, Алиев как раз исключение такого дурачка...
    А вот Данченко - как раз уже привычный ватник из ШД
    REALIST
    online
      REALIST, 05.07.2019 12:50
    +12
    pike1, 05.07.2019 12:35
    ужас, что он несет...как же долго идет процесс перезагрузки, смены поколений, думаешь.. ну вот новое поколение мыслит иначе, совок позади, но нет блин и среди молодежи хватает недоумков типо Данченко
    Ну, спортсмены в большинстве своем не особо умные... тем более, если оно росло на руссифицированной територии, впитывало совковые басни о "братьях" и "великом-могучем"... Что вы от него хотите? Свалил и свалил... это недоразумение не стоит нашего внимания!
    Vipfishman2
      Vipfishman2, 05.07.2019 14:24
    +11
    Обычная ахметовская мразь... и удивляться тут не чему...
    Maxfemix
      Maxfemix, 05.07.2019 12:38
    +11
    курва
    tima fialko
    online
      tima fialko, 05.07.2019 14:05
    +10
    Шахтар,якась плантація для вирощування таких дебілів.Може Ахметову заявить команду в "более сильный чемпионат",щоб не тріпати нерви украінцям.
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 05.07.2019 17:21
    +9
    Да и народ слишком мягкий - тех же маршрутчиков, которые отказываются участников боевых действий везти, на утро не находят с кочергой в жопе и триколором в пасти.
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 05.07.2019 12:43
    +9
    Типичный игрок ШД
    PUTINHUILO
    online
      PUTINHUILO, 05.07.2019 17:45
    +8
    Еще один юзовский дебил
    "... общественное мнение меня не особо интересовало."
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 05.07.2019 17:23
    +7
    Кому ты в сборной Украины нужен?
    Пробивайся в сбродную Кацапстана теперь.
    B0N1K
    B0N1K, 05.07.2019 17:13
    +7
    ВВВ, 05.07.2019 15:06
    Цікаво і хто ж тут слідкує за історією футболу?А такого зашквара не помітив!!! Чи може краще сміятися над гравцями Шахти,ніж визнавати що гравці твоєю команди теж замасковані сепари?
    я б не стверджував, що вони прям ідейні сепари, 90% з них просто безідейні й їхній інтелектуальний і суспільний розвиток нижче середнього по країні. обираючи в підлітковому віці спорт, вони забивають на школу, в універах майже ніхто не вчиться, соціальними, суспільними, політичними чи бізнесовими проектами не займаються, живуть в замкнутому середовіщі таких самих не високоінтелектуальних людей. Звідки у них взятись якомусь усвідомленню себе, як частини держави, якщо вони за рідкисними випадками потенційні гопники, таксисти, бариги, торгаші чи просто "тітушки", якби в футболі не поперло. Чогось іншого робити вони не вміють, тому хтось і ведеться на бабло й несе фігню журналістам потім. Кар'єра коротка, як не як. Та й по тих же інтерв'ю видно, коли вони їх на камеру дають, що вони безграмотні й не можуть нормально сформулювати якусь думку. Дійсно розумного серед футболістів я бачив лише одного, Шовковського.
    DKTheBest2
    DKTheBest2, 05.07.2019 13:11
    +7
    Какая сборная? Лынырыдыныры?