Шевченко прийняв рішення відрахувати 5 гравців зі збірної України

Кравець, Петряк, Сидорчук, Шабанов та Болбат не допоможуть збірній України

Шевченко прийняв рішення відрахувати 5 гравців зі збірної України
© ФФУ. Андрій Шевченко
Головний тренер національної збірної України Андрій Шевченко прийняв рішення відрахувати з команди 5 чоловік. Керманич збірної почав процес оптимізації складу для підготовки до відбіркових матчів Євро-2020.
 
Завтра вранці збір залишають Василь Кравець та Іван Петряк. У той же час список раніше викликаних гравців з національного чемпіонату скорочений тренерським штабом на три виконавця – Сергій Сидорчук, Артем Шабанов і Сергій Болбат не допоможуть команді в цей раз.
 
З огляду на зміни в складі команди, завтра до Харкова прибудуть 17 гравців. Тим часом, також прийнято рішення, що голкіпер Андрій Лунін зіграє за команду U-20 в 1/8 фіналу ЧС-2019.
 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Українська асоціація футболу

(21 голос)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    unforgiven Den
      unforgiven Den, 02.06.2019 00:22
    0
    odiniznashih, 01.06.2019 15:55
    Ты что? Петряк же предатель - он Ференцварош предал и Реброва, друга Шевы))
    Ну разве что так)))хотя...сам то Шева за свою карьеру неужели никого и никогда не предавал?Или же своё дерьмо не воняет???
    odiniznashih
      odiniznashih, 01.06.2019 15:55
    +5
    unforgiven Den, 01.06.2019 09:43
    Идиот какой-то...Петряка нужно было оставлять,у него стопроцентная практика.И сильно сомневаюсь что чемпион Венгрии имеет более слабый уровень по игрокам чем аутсайдер Германии,где к тому же Коноплянка полноценно просиживает свою карьеру.Так кто на фланге играть будет,Адриано,снова инстаграмный супермен????
    Ты что? Петряк же предатель - он Ференцварош предал и Реброва, друга Шевы))
    Александр Жаирс
    online
      Александр Жаирс, 01.06.2019 14:05
    +2
    Леха Аксютенко, 01.06.2019 10:54
    Мне интересно, из местных ораторов есть хотя бы один с тренерской лицензией,или хотя бы опытом на аматорском уровне?
    Думаю,что кого-то с тренерской лицензией здесь,вероятнее всего,нет. Может быть по этой причине закрыть сайт?
    Andy_P
    online
      Andy_P, 01.06.2019 13:05
    0
    Болбат, Петряк - "всадники без головы", быстрые но бестолковые, правда Петряка давненько не видал, но сомневаюсь, что он сильно изменился. Шабанов и Сидорчук тоже не гении креатива. Могли-бы "бойцы" пригодиться с Сербами, но с Люксембургом нужно будет что-то сочинять и изобретать, а это не про них.
    Олег Кулініч
    online
      Олег Кулініч, 01.06.2019 12:50
    +3
    Согласен с некоторыми вышеотписавшимся - Петряка надо было оставлять. Да, и шо Сережа Ребров замешан в этом решении типа Шевы - тоже 100%.
    barca_messi
      barca_messi, 01.06.2019 12:34
    +3
    Леха Аксютенко, 01.06.2019 10:54
    Мне интересно, из местных ораторов есть хотя бы один с тренерской лицензией,или хотя бы опытом на аматорском уровне?
    Шева, ты что ли?
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 01.06.2019 10:54
    -3
    Мне интересно, из местных ораторов есть хотя бы один с тренерской лицензией,или хотя бы опытом на аматорском уровне?
    Ukraine_Kiev_Fan
      Ukraine_Kiev_Fan, 01.06.2019 10:05
    +2
    Kovalenkobrevno, 31.05.2019 23:16
    Бред какой-то. Может нужно было тренировки провести в расширеном составе, а потом отчислять лишних? До матча с сербами еще неделя. Вдруг кто-то травму получит. А кого дозаявлять? Все уже на морях будут
    Давайте дождемся результатов и будем комментировать. Я сомневаюсь, что именно этих игроков отчислили просто так
    unforgiven Den
      unforgiven Den, 01.06.2019 09:43
    +8
    Идиот какой-то...Петряка нужно было оставлять,у него стопроцентная практика.И сильно сомневаюсь что чемпион Венгрии имеет более слабый уровень по игрокам чем аутсайдер Германии,где к тому же Коноплянка полноценно просиживает свою карьеру.Так кто на фланге играть будет,Адриано,снова инстаграмный супермен????
    kvlad200760
      kvlad200760, 01.06.2019 09:13
    +5
    А в мене питання -навіщо в збірній 3 правих захисника??? Адже в збірній на цю позицію є ще й Караваєв крім Бутка і БолбатаюЄ ще й універсал Матвієнко який може зіграти як в центрі захисту,так і на флангах!А на рахунок нападників то в мене питання-скільки треба мати в збірній нападників,коли збірна грає з одним,а кваліфікованих і нас можна на пальцях однієї руки перерахувати?Як на мене то двох на два матчі цілком достатньо.Чи може знову хтось буде тут кричати на рахунок Зозулі???Він класний хлопець,патріот,але це ж не показник для складу збірної!!!Виключити зі складу збірної за не патріотизм можна,як це зроблено у випадку з Ракицьким (і це при тому що він найкращій центрбек України(принаймі по сукупності усіх даних)!Але брати у збірну за патріотизм то перебір.Це має бути складовим чинником,але не вирішальним!
    Муґунот
    online
      Муґунот, 01.06.2019 08:50
    -15
    Из всех тренеров сборной этот, похоже, самый тупой
    Муґунот
    online
      Муґунот, 01.06.2019 08:50
    -15
    Из всех тренеров сборной этот, похоже, самый тупой
    Муґунот
    online
      Муґунот, 01.06.2019 08:49
    -14
    Из всех тренеров сборной этот, похоже, самый тупой
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 01.06.2019 08:33
    -4
    По всей вероятности, не потянули вступительный взнос... В свое время Юран рассказывал, как и за сколько ему предлагали играть за сборную Украину, он тогда послал подальше главного тренера и выбрал другую страну, которая ему отвалила за это решение гораздо больше....
    zvalenok02
      zvalenok02, 01.06.2019 08:33
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    dgurkis, 01.06.2019 08:26
    Нема диму без вогню! Мабуть сепарами виявилися, як Рак з Тимохою!
    Шабанов с сидорчуком - да.
    А остальные разве?
    dgurkis
    online
      dgurkis, 01.06.2019 08:26
    -4
    Нема диму без вогню! Мабуть сепарами виявилися, як Рак з Тимохою!
    zvalenok02
      zvalenok02, 01.06.2019 08:18
    +10
    Коментар згорнуто. Показати
    Глупо звучит - отчислил. Отчисляют обычно за грехи. А тут просто решил не использовать этих игроков.
    Surkisfuilo
    online
      Surkisfuilo, 01.06.2019 07:10
    +2
    Бухали, мабуть - того й відчислили.
    azl
      azl, 01.06.2019 00:28
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Петряка, наверное, Ребров попросил отчислить? )))
    А Караваева почему не отчислил? Всю весну дурака провалял на поле. Чем он заслужил вызов в сборную?
    Kovalenkobrevno
      Kovalenkobrevno, 31.05.2019 23:16
    +8
    Бред какой-то. Может нужно было тренировки провести в расширеном составе, а потом отчислять лишних? До матча с сербами еще неделя. Вдруг кто-то травму получит. А кого дозаявлять? Все уже на морях будут
    zvalenok02
      zvalenok02, 01.06.2019 08:18
    +10
    Коментар згорнуто. Показати
    Глупо звучит - отчислил. Отчисляют обычно за грехи. А тут просто решил не использовать этих игроков.
    unforgiven Den
      unforgiven Den, 01.06.2019 09:43
    +8
    Идиот какой-то...Петряка нужно было оставлять,у него стопроцентная практика.И сильно сомневаюсь что чемпион Венгрии имеет более слабый уровень по игрокам чем аутсайдер Германии,где к тому же Коноплянка полноценно просиживает свою карьеру.Так кто на фланге играть будет,Адриано,снова инстаграмный супермен????
    Kovalenkobrevno
      Kovalenkobrevno, 31.05.2019 23:16
    +8
    Бред какой-то. Может нужно было тренировки провести в расширеном составе, а потом отчислять лишних? До матча с сербами еще неделя. Вдруг кто-то травму получит. А кого дозаявлять? Все уже на морях будут
    odiniznashih
      odiniznashih, 01.06.2019 15:55
    +5
    unforgiven Den, 01.06.2019 09:43
    Идиот какой-то...Петряка нужно было оставлять,у него стопроцентная практика.И сильно сомневаюсь что чемпион Венгрии имеет более слабый уровень по игрокам чем аутсайдер Германии,где к тому же Коноплянка полноценно просиживает свою карьеру.Так кто на фланге играть будет,Адриано,снова инстаграмный супермен????
    Ты что? Петряк же предатель - он Ференцварош предал и Реброва, друга Шевы))
    kvlad200760
      kvlad200760, 01.06.2019 09:13
    +5
    А в мене питання -навіщо в збірній 3 правих захисника??? Адже в збірній на цю позицію є ще й Караваєв крім Бутка і БолбатаюЄ ще й універсал Матвієнко який може зіграти як в центрі захисту,так і на флангах!А на рахунок нападників то в мене питання-скільки треба мати в збірній нападників,коли збірна грає з одним,а кваліфікованих і нас можна на пальцях однієї руки перерахувати?Як на мене то двох на два матчі цілком достатньо.Чи може знову хтось буде тут кричати на рахунок Зозулі???Він класний хлопець,патріот,але це ж не показник для складу збірної!!!Виключити зі складу збірної за не патріотизм можна,як це зроблено у випадку з Ракицьким (і це при тому що він найкращій центрбек України(принаймі по сукупності усіх даних)!Але брати у збірну за патріотизм то перебір.Це має бути складовим чинником,але не вирішальним!
    azl
      azl, 01.06.2019 00:28
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Петряка, наверное, Ребров попросил отчислить? )))
    А Караваева почему не отчислил? Всю весну дурака провалял на поле. Чем он заслужил вызов в сборную?
    Олег Кулініч
    online
      Олег Кулініч, 01.06.2019 12:50
    +3
    Согласен с некоторыми вышеотписавшимся - Петряка надо было оставлять. Да, и шо Сережа Ребров замешан в этом решении типа Шевы - тоже 100%.
    barca_messi
      barca_messi, 01.06.2019 12:34
    +3
    Леха Аксютенко, 01.06.2019 10:54
    Мне интересно, из местных ораторов есть хотя бы один с тренерской лицензией,или хотя бы опытом на аматорском уровне?
    Шева, ты что ли?
    Александр Жаирс
    online
      Александр Жаирс, 01.06.2019 14:05
    +2
    Леха Аксютенко, 01.06.2019 10:54
    Мне интересно, из местных ораторов есть хотя бы один с тренерской лицензией,или хотя бы опытом на аматорском уровне?
    Думаю,что кого-то с тренерской лицензией здесь,вероятнее всего,нет. Может быть по этой причине закрыть сайт?
    Ukraine_Kiev_Fan
    online
      Ukraine_Kiev_Fan, 01.06.2019 10:05
    +2
    Kovalenkobrevno, 31.05.2019 23:16
    Бред какой-то. Может нужно было тренировки провести в расширеном составе, а потом отчислять лишних? До матча с сербами еще неделя. Вдруг кто-то травму получит. А кого дозаявлять? Все уже на морях будут
    Давайте дождемся результатов и будем комментировать. Я сомневаюсь, что именно этих игроков отчислили просто так
    Surkisfuilo
    online
      Surkisfuilo, 01.06.2019 07:10
    +2
    Бухали, мабуть - того й відчислили.
    narodich 42
      narodich 42, 31.05.2019 23:00
    +2
    Ну и правильно, есть кому играть
    unforgiven Den
      unforgiven Den, 02.06.2019 00:22
    0
    odiniznashih, 01.06.2019 15:55
    Ты что? Петряк же предатель - он Ференцварош предал и Реброва, друга Шевы))
    Ну разве что так)))хотя...сам то Шева за свою карьеру неужели никого и никогда не предавал?Или же своё дерьмо не воняет???
    Andy_P
    online
      Andy_P, 01.06.2019 13:05
    0
    Болбат, Петряк - "всадники без головы", быстрые но бестолковые, правда Петряка давненько не видал, но сомневаюсь, что он сильно изменился. Шабанов и Сидорчук тоже не гении креатива. Могли-бы "бойцы" пригодиться с Сербами, но с Люксембургом нужно будет что-то сочинять и изобретать, а это не про них.
    zvalenok02
      zvalenok02, 01.06.2019 08:33
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    dgurkis, 01.06.2019 08:26
    Нема диму без вогню! Мабуть сепарами виявилися, як Рак з Тимохою!
    Шабанов с сидорчуком - да.
    А остальные разве?