Агент: «Супряга отримає шанс в Динамо тільки після Бойка»

Іван Пироженко поділився думкою щодо перспектив молодого форварда в київському клубі

Агент: «Супряга отримає шанс в Динамо тільки після Бойка»
© ФК Динамо Київ. Владислав Супряга
Іван Піроженко, агент 19-річного нападника «Динамо» Владислава Супряги, поділився думкою щодо того, коли його підопічний отримає шанс в київському клубі.
 
«Що таке« ШАНС »в« Динамо »Київ, і як його звуть??? Один з кращих гравців чемпіонату Європи U-19... Людина, за якою ганялися «Манчестер Сіті» і «Аякс».
 
Напевно, Владислав Супряга його отримає тільки після того, коли головний тренер «Динамо» Київ спробує в ролі нападника голкіпера Дениса Бойка... Що не так з розвитком молодих талантів в Україні????».
 
Саме такими заголовками усипана європейська преса напередодні чемпіонату світу U-20 в Польщі, який починається вже цього місяця», — написав Піроженко на своїй сторінці в Facebook.
 
Супряга перейшов в «Динамо» з «Дніпра-1» у серпні 2018-го року. Поточного сезону Супряга взяв участь у 10-ти матчах за першу команду «Динамо» у всіх турнірах, провів на полі 393 хвилини і віддав одну результативну передачу.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Facebook

(2 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Shara
      Shara, 02.05.2019 17:14
    0
    Динамо портит молодняк. Все становятся никакими, а потом через пару лет в Европе не смогут заиграть. Бежать ему надо оттуда.
    Geniyfootball1985
      Geniyfootball1985, 02.05.2019 15:04
    0
    Очень сыроват ещё для взрослого футбола, такое впечатление что он не хочет развиваться, подписал контракт с Динамо и на этом всё!
    Т. Артём
      Т. Артём, 02.05.2019 13:55
    +5
    Решили сгноить парня! Человек играл на нормальном уровне во второй лиге! В каждой 3й игре забивал. На молодёжном уровне 4 гола в 19 матчах судя по википедии. Разве это не уровень Премьер лиги, Лиги Европы или Динамо? Сразу ясно что-то здесь не чисто что не в основе. Даже в Мансити это понимают и ценят уровень нашей второй лиги (как Премьер у них)
    turist86
    online
      turist86, 02.05.2019 13:40
    +8
    "Людина, за якою ганялися «Манчестер Сіті» і «Аякс»"
    Барон Піроженко-Мюнхаузен
    zhyr
      zhyr, 02.05.2019 13:23
    +3
    Краще Ісаєнко до основи підтягувати
    FFY_MRAZ
      FFY_MRAZ, 02.05.2019 13:10
    -2
    Отлично потролил физрука
    UKRAINE FAN
      UKRAINE FAN, 02.05.2019 12:27
    +10
    fedd1979, 02.05.2019 12:05
    Блін, нафіга таке плести!!! По-перше, якби за ним хтось "ганявся", то фігушки він би в "Динамо" пішов. По-друге, а може й по-перше, шанси він мав. Що він тоді "показав". мабуть, не памятає тільки цей агент. І будемо відвертими - навіть у молодіжній команді він не найкращий. Роздулу бульбашку на чистому місці. Йому ще пахати й пахати, щоб стати нормальним нападаючим
    Это же Украинский футболист а значит в 99 случаях из 100 он выберет деньги динамо или шехтера чем путь в европу! Да и в динамо есть игроки которые также играют мягко говоря не очень Но это им не мешает регулярно появляться на поле ! А если учесть что таким игрокам как Че че и Буено не дали шанса но при этом какого то Де Пена пол года без игровой практики сразу в старт. Так что там в динамо происходят какие то мутки!
    Hasan Kurmangaliev
      Hasan Kurmangaliev, 02.05.2019 12:24
    +8
    fedd1979, 02.05.2019 12:05
    Блін, нафіга таке плести!!! По-перше, якби за ним хтось "ганявся", то фігушки він би в "Динамо" пішов. По-друге, а може й по-перше, шанси він мав. Що він тоді "показав". мабуть, не памятає тільки цей агент. І будемо відвертими - навіть у молодіжній команді він не найкращий. Роздулу бульбашку на чистому місці. Йому ще пахати й пахати, щоб стати нормальним нападаючим
    Согласен. Даже во время выступления молодежки было как минимум 2-3 игрока интереснее, чем Супряга. Мне вообще кажется, что покупка его за 6(шесть же?) миллионов - это просто перевод бабла от одного миллионера другому под прикрытием покупки игрока. Такими темпами через пару лет о нем вообще никто не вспомнит.
    Андрей Деко
      Андрей Деко, 02.05.2019 12:21
    +11
    Супряга оказался обычным мыльным пузырем, если этот агент сможет договорится с Ман Сити или Аяксом, нужно продавать не задумываясь!
    fedd1979
    online
      fedd1979, 02.05.2019 12:05
    +13
    Блін, нафіга таке плести!!! По-перше, якби за ним хтось "ганявся", то фігушки він би в "Динамо" пішов. По-друге, а може й по-перше, шанси він мав. Що він тоді "показав". мабуть, не памятає тільки цей агент. І будемо відвертими - навіть у молодіжній команді він не найкращий. Роздулу бульбашку на чистому місці. Йому ще пахати й пахати, щоб стати нормальним нападаючим
    fedd1979
    online
      fedd1979, 02.05.2019 12:05
    +13
    Блін, нафіга таке плести!!! По-перше, якби за ним хтось "ганявся", то фігушки він би в "Динамо" пішов. По-друге, а може й по-перше, шанси він мав. Що він тоді "показав". мабуть, не памятає тільки цей агент. І будемо відвертими - навіть у молодіжній команді він не найкращий. Роздулу бульбашку на чистому місці. Йому ще пахати й пахати, щоб стати нормальним нападаючим
    Андрей Деко
      Андрей Деко, 02.05.2019 12:21
    +11
    Супряга оказался обычным мыльным пузырем, если этот агент сможет договорится с Ман Сити или Аяксом, нужно продавать не задумываясь!
    UKRAINE FAN
      UKRAINE FAN, 02.05.2019 12:27
    +10
    fedd1979, 02.05.2019 12:05
    Блін, нафіга таке плести!!! По-перше, якби за ним хтось "ганявся", то фігушки він би в "Динамо" пішов. По-друге, а може й по-перше, шанси він мав. Що він тоді "показав". мабуть, не памятає тільки цей агент. І будемо відвертими - навіть у молодіжній команді він не найкращий. Роздулу бульбашку на чистому місці. Йому ще пахати й пахати, щоб стати нормальним нападаючим
    Это же Украинский футболист а значит в 99 случаях из 100 он выберет деньги динамо или шехтера чем путь в европу! Да и в динамо есть игроки которые также играют мягко говоря не очень Но это им не мешает регулярно появляться на поле ! А если учесть что таким игрокам как Че че и Буено не дали шанса но при этом какого то Де Пена пол года без игровой практики сразу в старт. Так что там в динамо происходят какие то мутки!
    turist86
    online
      turist86, 02.05.2019 13:40
    +8
    "Людина, за якою ганялися «Манчестер Сіті» і «Аякс»"
    Барон Піроженко-Мюнхаузен
    Hasan Kurmangaliev
      Hasan Kurmangaliev, 02.05.2019 12:24
    +8
    fedd1979, 02.05.2019 12:05
    Блін, нафіга таке плести!!! По-перше, якби за ним хтось "ганявся", то фігушки він би в "Динамо" пішов. По-друге, а може й по-перше, шанси він мав. Що він тоді "показав". мабуть, не памятає тільки цей агент. І будемо відвертими - навіть у молодіжній команді він не найкращий. Роздулу бульбашку на чистому місці. Йому ще пахати й пахати, щоб стати нормальним нападаючим
    Согласен. Даже во время выступления молодежки было как минимум 2-3 игрока интереснее, чем Супряга. Мне вообще кажется, что покупка его за 6(шесть же?) миллионов - это просто перевод бабла от одного миллионера другому под прикрытием покупки игрока. Такими темпами через пару лет о нем вообще никто не вспомнит.
    Т. Артём
    online
      Т. Артём, 02.05.2019 13:55
    +5
    Решили сгноить парня! Человек играл на нормальном уровне во второй лиге! В каждой 3й игре забивал. На молодёжном уровне 4 гола в 19 матчах судя по википедии. Разве это не уровень Премьер лиги, Лиги Европы или Динамо? Сразу ясно что-то здесь не чисто что не в основе. Даже в Мансити это понимают и ценят уровень нашей второй лиги (как Премьер у них)
    zhyr
      zhyr, 02.05.2019 13:23
    +3
    Краще Ісаєнко до основи підтягувати
    Shara
      Shara, 02.05.2019 17:14
    0
    Динамо портит молодняк. Все становятся никакими, а потом через пару лет в Европе не смогут заиграть. Бежать ему надо оттуда.
    Geniyfootball1985
      Geniyfootball1985, 02.05.2019 15:04
    0
    Очень сыроват ещё для взрослого футбола, такое впечатление что он не хочет развиваться, подписал контракт с Динамо и на этом всё!