Гран-прі Китаю. Хемілтон знову попереду, чому «не їде» Феррарі

Підсумки третього етапу сезону Формули-1 в Китаї

Гран-прі Китаю. Хемілтон знову попереду, чому «не їде» Феррарі
© formula1.com

Мерседес домінує. Але не без везіння

Парадокс старту цього сезону. Мерседес абсолютно не виглядав фаворитом у всіх трьох перших гран-прі, проте пілотам команди вдалося зайняти 1-2 місця в Австралії, Бахрейні та Китаї. І якщо на Гран-прі Бахрейну Мерседесу відверто пощастило, то на трасі в Шанхаї Льюїс Хемілтон і Валттері Боттас взагалі не зазнали опору з боку Феррарі, оформивши третій дубль поспіль.

При цьому Хемілтон, мабуть, як і обіцяв, дійсно попрацював над своїми стартами і після двох поразок (в Австралії та Бахрейні Боттас на старті випереджав напарника) зумів відповісти фіну своїм відмінним стартом. Це і визначило переможця, а також нового лідера загального заліку.

Хемілтон на 6 очок випереджає Боттаса, а обидва гонщики Мерседеса мають комфортну перевагу над Максом Ферстаппеном і парою з Феррарі.

Що з Феррарі?

Схоже, цього не знають і в самій команді. Та й конкуренти з Мерседеса закликають не розслаблятися і не думати, що вже все закінчено. Феррарі не може знайти якісь стабільні налаштування боліда: машина їде швидше за всіх і не дає конкурентам шансів, як це було в Бахрейні, то немов знаходиться в нижчій від Мерседеса лізі, як в Австралії та Китаї. При цьому всі відзначають потужність двигуна Скудерії.

Бос Ред Булла Крістіан Хорнер зазначив, що топ-швидкість Феррарі - це «золотий стандарт» Формули-1. Але, наприклад, Себастьян Феттель назвав Мерседес «надзвичайно швидким» болідом в поворотах. У Феррарі помилилися з розробкою шасі? З аеродинамікою? Багато питань, але старт чемпіонату залишає від Скудерії тільки негативні враження.



І якщо червоні машини будуть і далі так відставати від головного конкурента, то вся командна тактика, всі питання пріоритетів Феттель - Леклер втратять будь-який сенс. Після чудових тестів і високих передсезонних очікувань два третіх місця в трьох гонках - цього недостатньо.

У Феррарі дійсно є перевага в чистій швидкості? Тоді траса в Баку, де пройде наступний етап, якомога краще підходить, щоб це довести.

Ферстаппен і Гаслі не дивують

Макс Ферстаппен не дивує в тому плані, що показує свої лідерські якості і веде команду за собою. Стабільна їзда і проблеми Феррарі поки дають йому можливість утримуватися в топ-3 загального заліку і постійно претендувати на подіум. Молодий пілот поки не робить помилок, які були характерні для нього ще в минулому році, і показує себе сформованим і готовим гонщиком. Після переходу Ріккардо до Рено голландцеві потрібно самому вести Ред Булл за собою, і поки Ферстаппен справляється.



П'єр Гаслі очікувано відстає. Звичайно, пілотові ще потрібно звикнути до нової обстановки і нового боліду, але вже видно, що француз не буде конкурентом для Ферстаппена. Добре це чи погано для Ред Булла? З одного боку, Ріккардо напевно міг би принести більше очок в Кубок конструкторів, а з іншого - тепер в всередині команди не буде конфліктів через статус першого номера.

Керівництво визнає, що болід все ще не дотягує до рівня Мерседеса і Феррарі, тому про чемпіонську боротьбу, напевно, говорити не варто. А третє місце в Кубку конструкторів у Биків все одно ніхто не відбере.

Загальний залік

Мерседес трьома дублями виграв 3 гонки, тому в загальному заліку перші два місця залишаються за пілотами німецької команди. З вершини Валттері Боттаса потіснив Льюїс Хемілтон, який має перевагу в 6 очок. У топ-3 все ще тримається Макс Ферстаппен, а топ-5 замикають Себастьян Феттель і Шарль Леклер.

 



У Кубку конструкторів у Мерседеса ще більш переконлива перевага: 130 очок проти 73-х у Феррарі. Ред Булл набагато ближче до Скудерії, ніж вона до лідера, і італійській команді терміново потрібно відповідати Мерседесу.

Що далі

Через два тижні відбудеться Гран-прі Азербайджану.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Іван Зінченко, Sport.ua

(2 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Коментарі відсутні. Ви можете стати першим.
    Коментарі відсутні. Ви можете стати першим.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності