Марта Костюк – Вероника Кудерметова. Прогноз и анонс полуфинала в Абу-Даби

Крупнейший полуфинал в карьере обеих теннисисток

Марта Костюк – Вероника Кудерметова. Прогноз и анонс полуфинала в Абу-Даби
© Jimmie48 Photography. Марта Костюк

Во вторник, 12 января украинка Марта Костюк (№99 WTA) проведет полуфинальный матч на турнире WTA 500 в Абу-Даби. Соперницей третьей ракетки Украины станет четвертая ракетка России Вероника Кудерметова (№46 WTA). Ориентировочное время начала матча в 11:30 по Киеву.
 
Победа в этой встрече должна принести одной из теннисисток $23,385 призовых и 120 очков в рейтинг WTA в дополнение к $26,745 и 185 очкам, которые уже завоеваны.
 
Для обеих теннисисток это будет самый крупный полуфинал в карьере. На уровне WTA россиянка четыре раза сражалась за путевку в финал, но каждый раз проигрывала. Украинка до стадии полуфинала доходила лишь на турнирах ITF.
 
Соперница
 
Кудерметовой 23 года, родилась в Казани. Существенно прогрессировать в рейтинге начала в 2019 году, поднявшись за сезон со 133-го на 41-е место. Последние годы Вероника работала под руководством своего мужа и тренера Сергея Демехина, но с нового сезона ее тренирует словацкий специалист Владимир Платеник, который ранее работал с Касаткиной, Саснович и Блинковой.
 
У Кудерметовой феноменальная статистика побед в матчах с высокорейтинговыми теннисистками. Из восьми поединков против представительниц первой десятки она выиграла пять, в том числе дважды обыграв Элину Свитолину и Каролину Плишкову. На турнирах Большого Шлема пока не блещет, в сумме четыре победы в основной сетке, дальше третьего круга не заходила. Параллельно выступает и в парном разряде, лучшие достижения – победа в Ухане-2019 в тандеме с Дуань Инъин и полуфинал US Open-2020 в паре с Анной Блинковой.


Jimmie48 Photography. Вероника Кудерметова
 
Россиянка отлично чувствует себя на подаче, скорость первой может переваливать за 180 км/ч. Играет в атакующем стиле, преимущественно плоскими ударами, часто практикует выходы к сетке. С приемом дела обстоят чуть хуже, но судя по выступлению в Абу-Даби, в последнее время немного добавила в защитной игре.
 
В сезоне-2020 карьера Кудерметовой стагнировала, всего один раз удалось выиграть более двух матчей подряд. Статистика встреч после выхода из карантина 6-6. В Абу-Даби уже со старта обыграла эстонку Анетт Контавейт, а после победы над Свитолиной можно с уверенностью сказать, что это уже ее лучший турнир в карьере.

Путь на турнире
Стадия  Костюк  Кудерметова
1-е коло    Градецка (6-2 6-4) №495 WTA   Контавейт (7-5 6-1) №23 WTA
2-е коло  Сэ Шувей (6-3 6-7 6-3) №67 WTA   Турати (6-2 6-1) №318 WTA
3-є коло  Зиданшек (6-1 6-1) №87 WTA  Бадоса (6-4 4-6 6-1) №70 WTA
1/4 фіналу  Соррибес Тормо (0-6 6-1 6-4) №66 WTA  Свитолина (5-7 6-3 7-6) №5 WTA

Перспективы в рейтинге
 
Марта поставила цель до конца сезона войти в топ-50. Уже сейчас в онлайне она находится на 78-й позиции, выход в финал позволит подняться еще на 11 строчек, расположившись перед подружкой Паулой Бадосой, которая в третьем круге уступила той же Кудерметовой. Россиянка прямо сейчас борется за лучший результат в карьере. Еще одна победа позволит стать ей как минимум 36-й, ранее рекордной была 38-я строчка.
 
Прогноз
 
После победы над Свитолиной букмекеры ставят на Кудерметову. В этом нет ничего странного, она точно фаворит данного противостояния. Марта на этом турнире еще не играла с представительницей первой полусотни, хотя уже сумела переиграть пару неплохих теннисисток. И все же с сеткой ей крупно повезло.


Jimmie48 Photography. Марта Костюк
 
Главным преимущество Вероники будет мощная и стабильная подача, технический арсенал у нее явно слабее. Что касается мощности ударов, здесь приблизительное равенство. Главным недостатком Костюк может стать эмоциональная составляющая, хотя в последнее время это не мешает ей добывать результат. Обе теннисистки провели трехсетовые четвертьфиналы, но вряд ли на старте сезона это сильно повлияет на их физическое состояние. Все полны сил и готовы к победам. 
 
У Костюк есть чем обыгрывать Кудерметову, возможностей даже больше, чем у Свитолиной. Но нужно постоянно держать стабильно высокий уровень, россиянке очень часто хватает одного брейка для выигрыша сета. 

Прогноз: победа Кудерметовой в трех сетах

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Владимир Клепач, Sport.ua

(18 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Sashamar
    online
      Sashamar, 12.01.2021 11:12
    0
    Так, перша фіналістка відома. Що колгоспниця виграє у Саккарі, в принципі, очікувалося, але щоб так легко...
    Виктор Волков
      Виктор Волков, 12.01.2021 11:08
    0
    Наши "звёздочки" сплошь валидольные - не дают спокойно посмотреть игру. Но всё равно, благодаря им, мы стали смотреть женский теннис. Так что , спасибо, девчата. Правда, я думаю , что Элина достигла своего потолка, а у Марты и Ястремской всё ещё впереди.
    Cruijff
    online
      Cruijff, 12.01.2021 10:29
    +3
    Потрібно порвати вату!
    sv_2000
    online
      sv_2000, 12.01.2021 09:58
    0
    Stanislav Matusevych, 11.01.2021 23:18
    Щоб самій перемогти мордорку, Марті потрібна потужна і стабільна подача, десь близько до рівня пам'ятного матчу на ЮСО-2020 проти Осаки. І в принципі потрібна стабільна гра, без фірмових американських горок. Незрозуміло, звідки вона може взятися, адже навіть зі значно слабшими суперницями Марта тільки одну гру провела на подібному рівні. Залишається сподіватися більше на те, що після важкої та якісної перемоги над топом Кудерметова трохи одягне корону і почне у притаманному для себе стилі минулих років пуляти по горобцях. Але я б на таке не розраховував. Навіть один сет для Марти завтра буде непоганим результатом, у будь-якому разі вона провела дуже вдалий для себе турнір. Прогнозую перемогу мордорки у двох партіях.
    "Залишається сподіватися більше на те, що після важкої та якісної перемоги над топом Кудерметова трохи одягне корону і почне у притаманному для себе стилі минулих років пуляти по горобцях."
    ------------
    Ну ты в своем репертуаре)))
    Говоришь Кудерметова - такой страшный монстр, что только на это можно надеяться бедной Марте?
    axylinam
    online
      axylinam, 12.01.2021 09:57
    +1
    В этой встрече победит та,которая будет лучше держать свою подачу и меньше психовать,татарке уже 23 года достижений в теннисе практически нет,плюс вчера сил потратила немало,Костюк главное не психовать на корте и всё будет хорошо
    sv_2000
    online
      sv_2000, 12.01.2021 09:54
    0
    Ерунда прогноз. Марта техничнее, у нее богаче арсенал, в мощи не уступает, круче в защите. Уступает только в опыте... Но и Кудерметовой опыта не бог весть... Ну и эмоциям, конечно, Марта подвержена. Как по мне, Свитолина была бы на много сложнее в силу ее ментальности и опытности. И вчерашняя Торба с ее корявым теннисом тоже была противнее. А с Кудерметовой должна быть хорошая игра. Если хорошо настроится, то зачехлит ее в двух сетах.
    П.С.
    А буки, да, сильно впечатлились победой над Свитолиной, изменили Марте, паршивцы
    SandroKing
    online
      SandroKing, 12.01.2021 09:42
    +1
    dudigo78, 12.01.2021 08:44
    Але шанси теоретичні у Марти все ж таки є, на мою думку. От зі Світоліною там би було десь 6-1, 6-2. А тут будемо вірити
    На Свитолину тяжело настраиваться психологически Марте. Кудерметова же как и Марта впервые будет играть в полуфинале турнира такого уровня. Плюс никакой супер игры она вчера не показала. Свитолина как обычно в последнее время была не на корте, а где-то между небом и землей.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 12.01.2021 09:39
    0
    vital, 12.01.2021 08:49
    Ну так, хоч Марта і дуже погано раніше грала проти росіянок, але й проти Світоліної шансів на перемоги в Костюк було б ще менше.
    Проти Світоліної у всіх українок якийсь комплекс. Там у всіх без шансів)))
    vital
    online
      vital, 12.01.2021 08:49
    +2
    dudigo78, 12.01.2021 08:44
    Але шанси теоретичні у Марти все ж таки є, на мою думку. От зі Світоліною там би було десь 6-1, 6-2. А тут будемо вірити
    Ну так, хоч Марта і дуже погано раніше грала проти росіянок, але й проти Світоліної шансів на перемоги в Костюк було б ще менше.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 12.01.2021 08:44
    +2
    Stanislav Matusevych, 11.01.2021 23:18
    Щоб самій перемогти мордорку, Марті потрібна потужна і стабільна подача, десь близько до рівня пам'ятного матчу на ЮСО-2020 проти Осаки. І в принципі потрібна стабільна гра, без фірмових американських горок. Незрозуміло, звідки вона може взятися, адже навіть зі значно слабшими суперницями Марта тільки одну гру провела на подібному рівні. Залишається сподіватися більше на те, що після важкої та якісної перемоги над топом Кудерметова трохи одягне корону і почне у притаманному для себе стилі минулих років пуляти по горобцях. Але я б на таке не розраховував. Навіть один сет для Марти завтра буде непоганим результатом, у будь-якому разі вона провела дуже вдалий для себе турнір. Прогнозую перемогу мордорки у двох партіях.
    Але шанси теоретичні у Марти все ж таки є, на мою думку. От зі Світоліною там би було десь 6-1, 6-2. А тут будемо вірити
    vital
    online
      vital, 12.01.2021 08:24
    0
    Марта насправді трохи схожа на Бьянку, як за манерою гри, так і навіть на обличчя. Для мене не так важливо чи зможе сьогодні Костюк перемогти. Як не крути, це є підготовчий період перед стартом АО. Для Марти суттєвіше хоча б повторити, а ще краще поліпшити свій найкращий результат на шлемах. Марті є ще в чому додавати до старту шлему. У тій же першій подачі, бо наразі ейсів є мінімум. Хай Марта вийде на свій пік форми під АО-2021. Ну і знаючи емоційну Марту, щоб вона раптом після надто вдалого виступу в Абу Дабі, знову не піднялася в зіркові хмари.
    captain2009
      captain2009, 12.01.2021 05:57
    +3
    Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 03:34
    Можливо мені здається, але особисто мені Марта дуже починає по грі нагадувати свою подружку-Б'янку Адрееску. Ну недарма вони скільки разом часу проводять, спарингували і будуть спарингувати в Австралії
    В точку. Мені також здається, що Марта все більше нагадує Андреєску за грою. Шанси в Марти є, звичайно, а от досвіду виступів на такому рівні ще не так багато. Завдання складне, але подивимось. В будь якому випадку тримаймо кулаки за нашу дівчинку!
    Vlad Ltava
      Vlad Ltava, 12.01.2021 04:42
    +2
    Ордынка не пройдет.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 12.01.2021 04:16
    0
    Головна вада українок у тому, що вони справжні жінки
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 03:34
    +2
    Stanislav Matusevych, 12.01.2021 02:41
    Обертання на зручній висоті вона нормально буде забивати. А от напівгорки цікаво було б покидати, чи не буде Кудерметова з них сама під атаки викидати. І глибокий теніс потрібен, але з довжиною в Марти такі ж проблеми, як зараз і в Еліни.
    Можливо мені здається, але особисто мені Марта дуже починає по грі нагадувати свою подружку-Б'янку Адрееску. Ну недарма вони скільки разом часу проводять, спарингували і будуть спарингувати в Австралії
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 03:28
    +3
    Stanislav Matusevych, 12.01.2021 02:41
    Обертання на зручній висоті вона нормально буде забивати. А от напівгорки цікаво було б покидати, чи не буде Кудерметова з них сама під атаки викидати. І глибокий теніс потрібен, але з довжиною в Марти такі ж проблеми, як зараз і в Еліни.
    Станіслав, я не про зручну висоту-про ті мячі шо падають вниз і вони різні. Потрібна досить широка гра, іноді з топ спіном, плюс технічний удар з виходом до сітки.. В Еліни є проблема 9 завершальним ударом і скороченням дистанції до сітки-чого нема в Марти.. Мені цікаво як гратиме росіянка при грі Марти.. Якшо придивитесь до гри Марти то можна побачити як вона виходить до сітки манерою Федерера:удар по лінії в девятку і вихід миттєвий в корт... Я незнаю як крім свічки з місця буде Вероніка виглядати... Я практично переконаний, що росіянка можна зламати першим номером активною різносторонньою грою.. Тут головне самій невиключатись..
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 12.01.2021 02:41
    +6
    Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 02:06
    Намагаюсь об'яснити:проти росіяни непотрібно грати плоско як грала Еліна.. Проти низьких ударів знає вона що робити-а от контролювати обертання-вона невміє абсолютно.. Ну і плюс дропы проти неї і гра в ногі...
    Обертання на зручній висоті вона нормально буде забивати. А от напівгорки цікаво було б покидати, чи не буде Кудерметова з них сама під атаки викидати. І глибокий теніс потрібен, але з довжиною в Марти такі ж проблеми, як зараз і в Еліни.
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 02:06
    -1
    Stanislav Matusevych, 12.01.2021 01:56
    Другим номером Марта може грати тільки брічеківським тенісом, тобто викидаючи кожен другий м'яч на хавкорт. Проти Се таке ще могло проходити. З гарматницею це вірний шлях до поразки. Грати потрібно саме активно та різноманітно, з потужною першою подачею та нормальним її відсотком. Недарма Осаку згадав. Дуже сумніваюся, що Марта зараз здатна так грати не фрагментами, а цілісно. Звідти й прогноз.
    Намагаюсь об'яснити:проти росіяни непотрібно грати плоско як грала Еліна.. Проти низьких ударів знає вона що робити-а от контролювати обертання-вона невміє абсолютно.. Ну і плюс дропы проти неї і гра в ногі...
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 02:03
    -2
    Stanislav Matusevych, 12.01.2021 01:56
    Другим номером Марта може грати тільки брічеківським тенісом, тобто викидаючи кожен другий м'яч на хавкорт. Проти Се таке ще могло проходити. З гарматницею це вірний шлях до поразки. Грати потрібно саме активно та різноманітно, з потужною першою подачею та нормальним її відсотком. Недарма Осаку згадав. Дуже сумніваюся, що Марта зараз здатна так грати не фрагментами, а цілісно. Звідти й прогноз.
    Я сумніваюсь, що росіянка зможе грати рівно якшо з нею негратимуть як Еліна однообразно без ударів по лінії і точкі в ударах.. А грати Марті непотрібно заряджаючись-сьодні це показав перший сет. Сьогодні програла сама Еліна на важливих мячах..
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 12.01.2021 01:56
    +6
    Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 01:24
    Якраз процент Еліні і нехватило в 2сеті..от Марта подавала процентом першої дуже добре.. Тут питання інше-як Кудерметова буде відповідати на набагато різноманітні в атаці Марту.. Тут і гра другим номером можлива. Я недумаю, шо при нормальній грі Марти росіянка матиме багато аутів на перемогу
    Другим номером Марта може грати тільки брічеківським тенісом, тобто викидаючи кожен другий м'яч на хавкорт. Проти Се таке ще могло проходити. З гарматницею це вірний шлях до поразки. Грати потрібно саме активно та різноманітно, з потужною першою подачею та нормальним її відсотком. Недарма Осаку згадав. Дуже сумніваюся, що Марта зараз здатна так грати не фрагментами, а цілісно. Звідти й прогноз.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 12.01.2021 02:41
    +6
    Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 02:06
    Намагаюсь об'яснити:проти росіяни непотрібно грати плоско як грала Еліна.. Проти низьких ударів знає вона що робити-а от контролювати обертання-вона невміє абсолютно.. Ну і плюс дропы проти неї і гра в ногі...
    Обертання на зручній висоті вона нормально буде забивати. А от напівгорки цікаво було б покидати, чи не буде Кудерметова з них сама під атаки викидати. І глибокий теніс потрібен, але з довжиною в Марти такі ж проблеми, як зараз і в Еліни.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 12.01.2021 01:56
    +6
    Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 01:24
    Якраз процент Еліні і нехватило в 2сеті..от Марта подавала процентом першої дуже добре.. Тут питання інше-як Кудерметова буде відповідати на набагато різноманітні в атаці Марту.. Тут і гра другим номером можлива. Я недумаю, шо при нормальній грі Марти росіянка матиме багато аутів на перемогу
    Другим номером Марта може грати тільки брічеківським тенісом, тобто викидаючи кожен другий м'яч на хавкорт. Проти Се таке ще могло проходити. З гарматницею це вірний шлях до поразки. Грати потрібно саме активно та різноманітно, з потужною першою подачею та нормальним її відсотком. Недарма Осаку згадав. Дуже сумніваюся, що Марта зараз здатна так грати не фрагментами, а цілісно. Звідти й прогноз.
    SandroKing
    online
      SandroKing, 12.01.2021 00:39
    +4
    Марта сражается на корте лишь сама с собой. Может как легко вынести так же и легко слить. От россиянки в данном конкретном случае не зависит ровным счетом ничего.
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 00:33
    +4
    Багато з чим незгоден кардинально:перше Вероніка не грала з таким типом суперниць як Марта-та сама біля сітки витворяти такі речі може, плюс сама кидати дропы, того, що не хватало Еліні.. Я небачу чим Вероніка може дивувати Марту-лише попа даты все в задню лінію.. Мій прогноз-выграш Марти в двох))
    Cruijff
    online
      Cruijff, 12.01.2021 10:29
    +3
    Потрібно порвати вату!
    captain2009
    online
      captain2009, 12.01.2021 05:57
    +3
    Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 03:34
    Можливо мені здається, але особисто мені Марта дуже починає по грі нагадувати свою подружку-Б'янку Адрееску. Ну недарма вони скільки разом часу проводять, спарингували і будуть спарингувати в Австралії
    В точку. Мені також здається, що Марта все більше нагадує Андреєску за грою. Шанси в Марти є, звичайно, а от досвіду виступів на такому рівні ще не так багато. Завдання складне, але подивимось. В будь якому випадку тримаймо кулаки за нашу дівчинку!
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 03:28
    +3
    Stanislav Matusevych, 12.01.2021 02:41
    Обертання на зручній висоті вона нормально буде забивати. А от напівгорки цікаво було б покидати, чи не буде Кудерметова з них сама під атаки викидати. І глибокий теніс потрібен, але з довжиною в Марти такі ж проблеми, як зараз і в Еліни.
    Станіслав, я не про зручну висоту-про ті мячі шо падають вниз і вони різні. Потрібна досить широка гра, іноді з топ спіном, плюс технічний удар з виходом до сітки.. В Еліни є проблема 9 завершальним ударом і скороченням дистанції до сітки-чого нема в Марти.. Мені цікаво як гратиме росіянка при грі Марти.. Якшо придивитесь до гри Марти то можна побачити як вона виходить до сітки манерою Федерера:удар по лінії в девятку і вихід миттєвий в корт... Я незнаю як крім свічки з місця буде Вероніка виглядати... Я практично переконаний, що росіянка можна зламати першим номером активною різносторонньою грою.. Тут головне самій невиключатись..
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 12.01.2021 00:46
    +3
    Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 00:34
    А в Світоліної що потужна подача чи що?? Якраз тут завтра прийом гратиме основну роль і нерви Марти
    Непогана перша, а головне - направлена та різноманітна, в кожен квадрат по 3 набитих варіанти. І нижче 50-55% майже не опускається, на відміну від.
    vital
    online
      vital, 12.01.2021 08:49
    +2
    dudigo78, 12.01.2021 08:44
    Але шанси теоретичні у Марти все ж таки є, на мою думку. От зі Світоліною там би було десь 6-1, 6-2. А тут будемо вірити
    Ну так, хоч Марта і дуже погано раніше грала проти росіянок, але й проти Світоліної шансів на перемоги в Костюк було б ще менше.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 12.01.2021 08:44
    +2
    Stanislav Matusevych, 11.01.2021 23:18
    Щоб самій перемогти мордорку, Марті потрібна потужна і стабільна подача, десь близько до рівня пам'ятного матчу на ЮСО-2020 проти Осаки. І в принципі потрібна стабільна гра, без фірмових американських горок. Незрозуміло, звідки вона може взятися, адже навіть зі значно слабшими суперницями Марта тільки одну гру провела на подібному рівні. Залишається сподіватися більше на те, що після важкої та якісної перемоги над топом Кудерметова трохи одягне корону і почне у притаманному для себе стилі минулих років пуляти по горобцях. Але я б на таке не розраховував. Навіть один сет для Марти завтра буде непоганим результатом, у будь-якому разі вона провела дуже вдалий для себе турнір. Прогнозую перемогу мордорки у двох партіях.
    Але шанси теоретичні у Марти все ж таки є, на мою думку. От зі Світоліною там би було десь 6-1, 6-2. А тут будемо вірити
    Vlad Ltava
      Vlad Ltava, 12.01.2021 04:42
    +2
    Ордынка не пройдет.
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 03:34
    +2
    Stanislav Matusevych, 12.01.2021 02:41
    Обертання на зручній висоті вона нормально буде забивати. А от напівгорки цікаво було б покидати, чи не буде Кудерметова з них сама під атаки викидати. І глибокий теніс потрібен, але з довжиною в Марти такі ж проблеми, як зараз і в Еліни.
    Можливо мені здається, але особисто мені Марта дуже починає по грі нагадувати свою подружку-Б'янку Адрееску. Ну недарма вони скільки разом часу проводять, спарингували і будуть спарингувати в Австралії
    Ас Милан Чемпіон
      Ас Милан Чемпіон, 12.01.2021 00:34
    +2
    Stanislav Matusevych, 11.01.2021 23:18
    Щоб самій перемогти мордорку, Марті потрібна потужна і стабільна подача, десь близько до рівня пам'ятного матчу на ЮСО-2020 проти Осаки. І в принципі потрібна стабільна гра, без фірмових американських горок. Незрозуміло, звідки вона може взятися, адже навіть зі значно слабшими суперницями Марта тільки одну гру провела на подібному рівні. Залишається сподіватися більше на те, що після важкої та якісної перемоги над топом Кудерметова трохи одягне корону і почне у притаманному для себе стилі минулих років пуляти по горобцях. Але я б на таке не розраховував. Навіть один сет для Марти завтра буде непоганим результатом, у будь-якому разі вона провела дуже вдалий для себе турнір. Прогнозую перемогу мордорки у двох партіях.
    А в Світоліної що потужна подача чи що?? Якраз тут завтра прийом гратиме основну роль і нерви Марти
    axylinam
    online
      axylinam, 12.01.2021 09:57
    +1
    В этой встрече победит та,которая будет лучше держать свою подачу и меньше психовать,татарке уже 23 года достижений в теннисе практически нет,плюс вчера сил потратила немало,Костюк главное не психовать на корте и всё будет хорошо
    SandroKing
    online
      SandroKing, 12.01.2021 09:42
    +1
    dudigo78, 12.01.2021 08:44
    Але шанси теоретичні у Марти все ж таки є, на мою думку. От зі Світоліною там би було десь 6-1, 6-2. А тут будемо вірити
    На Свитолину тяжело настраиваться психологически Марте. Кудерметова же как и Марта впервые будет играть в полуфинале турнира такого уровня. Плюс никакой супер игры она вчера не показала. Свитолина как обычно в последнее время была не на корте, а где-то между небом и землей.
    ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО
      ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО, 12.01.2021 01:35
    +1
    КОЗАЧКА ВІРИМО В ТЕБЕ!
    Максим Гаврилов
      Максим Гаврилов, 11.01.2021 23:31
    +1
    Уши радіють! "Щоб самій перемогти мордорку"! Марта зможе!
    Sashamar
    online
      Sashamar, 12.01.2021 11:12
    0
    Так, перша фіналістка відома. Що колгоспниця виграє у Саккарі, в принципі, очікувалося, але щоб так легко...
    Виктор Волков
      Виктор Волков, 12.01.2021 11:08
    0
    Наши "звёздочки" сплошь валидольные - не дают спокойно посмотреть игру. Но всё равно, благодаря им, мы стали смотреть женский теннис. Так что , спасибо, девчата. Правда, я думаю , что Элина достигла своего потолка, а у Марты и Ястремской всё ещё впереди.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 12.01.2021 09:58
    0
    Stanislav Matusevych, 11.01.2021 23:18
    Щоб самій перемогти мордорку, Марті потрібна потужна і стабільна подача, десь близько до рівня пам'ятного матчу на ЮСО-2020 проти Осаки. І в принципі потрібна стабільна гра, без фірмових американських горок. Незрозуміло, звідки вона може взятися, адже навіть зі значно слабшими суперницями Марта тільки одну гру провела на подібному рівні. Залишається сподіватися більше на те, що після важкої та якісної перемоги над топом Кудерметова трохи одягне корону і почне у притаманному для себе стилі минулих років пуляти по горобцях. Але я б на таке не розраховував. Навіть один сет для Марти завтра буде непоганим результатом, у будь-якому разі вона провела дуже вдалий для себе турнір. Прогнозую перемогу мордорки у двох партіях.
    "Залишається сподіватися більше на те, що після важкої та якісної перемоги над топом Кудерметова трохи одягне корону і почне у притаманному для себе стилі минулих років пуляти по горобцях."
    ------------
    Ну ты в своем репертуаре)))
    Говоришь Кудерметова - такой страшный монстр, что только на это можно надеяться бедной Марте?
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности