СМАЛИЙЧУК: «Если у Руха есть проблемы, давайте поможем младшему брату»

Совладелец «Карпат» говорит, что никого не троллил, оплачивая долг «Руха»

СМАЛИЙЧУК: «Если у Руха есть проблемы, давайте поможем младшему брату»
© Футбол 1. Олег Смалийчук

Совладелец «Карпат» Олег Смалийчук прокомментировал нашумевший конфликт с «Рухом» и его президентом Григорием Козловским:

«Моя позиция была четкой. Ребята, у нас есть два совладельца. Мы между собой разберемся, это наши проблемы. Пожалуйста, прошу вас, не пиарьтесь на наших проблемах. Особенно дважды я попросил об этом «Рух». Но не прошло 24 часа, как вылетает чувак с камерами и заявлениями: я такой добрый, всех спасу, присылайте свои реквизиты.

Я вас прошу, так продолжаться не может. Где вы видели, чтобы президент одного клуба выписывал блоги про другой клуб, ток-шоу делал. Понимаете, я не политик, не умею пиариться. Я не хочу ни с кем воевать и ругаться. Я только прошу, ребята, занимайтесь своим клубом. А если у вас все так ровно, гладко, и больше заняться нечем, то я найду, чем вас отвлечь от своего клуба, чтобы вы занимались делами своего клуба. 

Почему «Карпаты» оплатили долг «Руха» перед ПФЛ? Я никого не троллил. Но если у клуба есть проблемы и угроза дисквалификации, если уж не мы, то давайте хоть поможем младшему брату. А Кополовец – я его вообще не знаю, кто это такой. Думаю, даже те, кто его знает, после такого поступка тоже не захотят знать, кто это. 

Гриша Козловский говорил, что они общаются с Коломойским. Я далек от теорий заговоров. Не знаю, была ли это личная инициатива Гриши, или он действовал согласно каким-то договоренностям с Коломойским. Не мне об этом судить, я вижу только поступки и по ним делаю выводы. Поступок со стороны «Руха» был неэтичным».

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Великий футбол

(53 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Pro100ecspert
      Pro100ecspert, 06.07.2020 15:40
    +1
    Ruslan, 06.07.2020 15:05
    Що то хворе несе?! Який молодший брат? Що воно там хоче рішити з жидом який його в сраці бачив?! Про яку етичність в нього язик повертається говорити?! В мудака який що не вилізе десь то смородом звітам несе! Що було етичного в тому як ти скакало в барі і ложило мати на львівян? Чи може те як ти своїх вболівальників вівцями обізвав? Вчинок Руху був неетичним? Те що вони вивели на чисту воду що ти етично їх топиш в першій лізі? Вже якісь змови тайні видумує. Не знаєш то не говори. А от як ти вчинив - це вже всі знають. Не пиши ніхрєна, хватає гівна. Саме обісране та всіх кругом себе обісрало. Вже всі в Україні на Львів скоро дивитись не зможуть. Точно цирк з клоунами.
    А як вони його вивели на чисту воду? Стимулювання не заборонене законом. І якщо Рух такий сильний хай виходить і доводить це. А не Козловський плаче в своїх блогах, які чомусь знімає не про свій клуб
    Ruslan
      Ruslan, 06.07.2020 15:05
    0
    Що то хворе несе?! Який молодший брат? Що воно там хоче рішити з жидом який його в сраці бачив?! Про яку етичність в нього язик повертається говорити?! В мудака який що не вилізе десь то смородом звітам несе! Що було етичного в тому як ти скакало в барі і ложило мати на львівян? Чи може те як ти своїх вболівальників вівцями обізвав? Вчинок Руху був неетичним? Те що вони вивели на чисту воду що ти етично їх топиш в першій лізі? Вже якісь змови тайні видумує. Не знаєш то не говори. А от як ти вчинив - це вже всі знають. Не пиши ніхрєна, хватає гівна. Саме обісране та всіх кругом себе обісрало. Вже всі в Україні на Львів скоро дивитись не зможуть. Точно цирк з клоунами.
    BekXan
      BekXan, 06.07.2020 14:48
    +1
    Смайличук походу ещё та с@ка !
    8number
      8number, 06.07.2020 14:13
    0
    Вообще орнул с этого интервью Логика этого «уважаемого даже Дыминским» менеджера совсем не понятна. Дыминский уважает - Беня не замечает, методы управления превосходные - Карпаты в жопе, денег нет - платим премии противникам Руха.
    Я после этого ещё раз видео с плачущим Козловским и апельсинами пересмотрел и аж сам всплакнул.
    pas2012
      pas2012, 06.07.2020 13:46
    +1
    Новий футбольний комедійний серіал...."Львівські рішали"))))
    Slavanacii
    online
      Slavanacii, 06.07.2020 12:03
    +8
    PFCLviv, 06.07.2020 07:54
    Оооо, овечка!
    Піндєц вашій отарі, доспівались фашисти ! Будете тепер зігувати на матчан каЛпат з Малеховом на місцевих сільських стадіонах
    Повернувсі ФК Сільмаш до рідноі сільськоі ліги !
    От шо ти за єрєсь несеш ? Трохи включай голову. Знаю багатьох львівян, ти схоже там підкидиш.
    REALIST
    online
      REALIST, 06.07.2020 11:58
    0
    Юрий Карпенко, 06.07.2020 09:02
    Тупі бандери сходять з розуму, з таким підходом не буде на Західній жодного нормального клубу, будуть футбол по ящику дивитись
    добре, що на Сході і Півдні є самодостатні клуби у "нетупих каКцапів"- Сталь, Дніпро, Металіст, Кривбас, МетаДон, Севастополь, Таврія і т.д. ... по великому рахунку, "нормальних" клубів в Україні сьогодні лише два... на жаль...
    Slavanacii
    online
      Slavanacii, 06.07.2020 11:55
    +5
    Якось фраза про "допоможемо молодшому братові" вкрай неоднозначно сприймається у нашій країні. Пишу без будь-якого тролінгу.
    REALIST
    online
      REALIST, 06.07.2020 11:51
    0
    Добре, що в Карпат проблем "нема"... А Рух якось розбереться!
    volf2020
      volf2020, 06.07.2020 11:24
    +5
    Може вже вистачить носитися з Карпатами і Рухом.Нехай кожен займаеться своею справою.Вилетять Карпати ну і нехай.Трохі можливо розуму наберуться.
    назарик тартачний
      назарик тартачний, 06.07.2020 11:11
    +7
    Юрий Карпенко, 06.07.2020 09:02
    Тупі бандери сходять з розуму, з таким підходом не буде на Західній жодного нормального клубу, будуть футбол по ящику дивитись
    А ти хто, моськаль зомбанутий!? Їдь в кремль, ноги Сталіну поцілуй
    KIPR ALECS
      KIPR ALECS, 06.07.2020 11:03
    +5
    Как же кумарят такие персонажи....вот как оно такое тупое в жизни таких высот добилось....ответ один...криминалом
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 06.07.2020 10:12
    +6
    DidOk, 06.07.2020 10:03
    ФК "Карпати" то сором українського футболу
    власники Карпат - то сором украінського футболу
    чим клуб винен, що потрапил до лап відвертих ідіотів?
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 06.07.2020 10:04
    +5
    здавалось бт,
    у Козлоського є Рух, у Смалійчука є геморой у вигляді Карпат. то й займайтеся кожен своім клубом: перший Рухои, другий Карпатами та проблемами Карпат
    так ні, прводять себе як довбо**би. одне з якогось лиха лізе до “молодшого” брата,, друге чогось пхається вирішувати проблеми “старшогр”.
    а чи повітря у тому Львові якесь особливе?
    DidOk
      DidOk, 06.07.2020 10:03
    -15
    ФК "Карпати" то сором українського футболу
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.07.2020 09:31
    -20
    Саня Бах, 06.07.2020 09:17
    Ну, успіхів тобі, прикалуйся акуратно, щоб не порвати овече стадо !!!
    Навзаєм!
    П.с. злитись в аматори без бою це найбільша ганьба, яка може бути, це клеймо на все життя... Слабаки ви, вівці! Ганьба міста Львова!
    Саня Бах
      Саня Бах, 06.07.2020 09:17
    -15
    PFCLviv, 06.07.2020 09:07
    Привіт, Друже!
    Ці мінуси, як визнання моєї правоти, я кайфую від них, це моє визнання! Це ущербнутість і безнадьога овеча... Бомбить стадо від безвиході!!! Я отримую оргазм!!!
    Ну, успіхів тобі, прикалуйся акуратно, щоб не порвати овече стадо !!!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 06.07.2020 09:07
    -20
    Саня Бах, 06.07.2020 08:58
    Привіт, друже. Ну вівців бомбить, мінусують тебе як навіжені. Але не переймайся, то їхні останні конвульсії. В аматорах буде їм час подумати, єдине місто, єдина команда ! Буде тепер та овеча ферма по селах скитатися.
    Привіт, Друже!
    Ці мінуси, як визнання моєї правоти, я кайфую від них, це моє визнання! Це ущербнутість і безнадьога овеча... Бомбить стадо від безвиході!!! Я отримую оргазм!!!
    Юрий Карпенко
      Юрий Карпенко, 06.07.2020 09:02
    -25
    Тупі бандери сходять з розуму, з таким підходом не буде на Західній жодного нормального клубу, будуть футбол по ящику дивитись
    Сергей 1
      Сергей 1, 06.07.2020 09:01
    +20
    PFCLviv, 06.07.2020 08:46
    Гарно у вас вівці підгорає, я в екстазі !!!
    Слушай, там львовянина задержали с 300 таблетками в трусах. Думал тебя
    Сергей 1
    online
      Сергей 1, 06.07.2020 09:01
    +20
    PFCLviv, 06.07.2020 08:46
    Гарно у вас вівці підгорає, я в екстазі !!!
    Слушай, там львовянина задержали с 300 таблетками в трусах. Думал тебя
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 06.07.2020 08:10
    +16
    PFCLviv, 06.07.2020 07:59
    Звичайно львів'яни будуть ходити на УПЛ, де гратиме ПФК Львів і Рух Львів, а ти шо думаєш, шо львів'яни підуть на каЛпати - Малехів дивитись?!
    Вітька мостовик і ти то ше не всі львів'яни, рагул...ики боготворіть апєльсіна, він вам віддячив, як він там називав вас... Вівці....
    p.s.запам'ятай лушпень!!! "Недоверес" та "Рух" Винники!!!занадто багато любителів використовувати назву міста в своїх інтересах
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 06.07.2020 07:51
    +13
    PFCLviv, 06.07.2020 07:39
    Исполнительный директор УПЛ Евгений Дикий в эфире программы "Великий Футбол" на телеканале "Футбол 1" прокомментировал ситуацию вокруг львовских "Карпат".
    "Завтра мы передаем официальное обращение в КДК. Мы все прекрасно понимаем, что "Карпаты" будут исключены из УПЛ, а в остальных матчах будет расписан +/-.
    Мы были с ними на постоянной связи во время эпидемии. Когда они выходили уже после карантина, мы проводили встречи с командами второй шестерки. Клубы были готовы покрыть часть затрат "Карпат" во время их выезда, например, на тренировочные поля.
    Процедурой аттестации сейчас занимается УАФ, но у "Карпат" есть задолженность и перед УПЛ – 1 млн гривен. И все же, если бы клуб показал пути погашения этих долгов, мировые соглашения, то все бы пошли навстречу "Карпатам" и дали бы им аттестат. Если "Карпаты" лишат профессионального статуса, то все игроки львовского клуба получат статус свободных агентов", – рассказал Евгений Дикий.-------
    ---------------
    Докерувалась апєльсінка і тепер Петровича крайнім робить...
    Чого ти домагаєшся???? Ти напевно думаєш,що всі бігом перефарбуються в фека та винники???Тобі сєпар не по.і.,де "Карпати" будуть грати та скільки платити за оренду??? Єпать ти клоун!!!Таблетку прийми,бо статті про "Карпати" підривають твоє гниле здоров'я
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 06.07.2020 08:05
    +12
    PFCLviv, 06.07.2020 07:54
    Оооо, овечка!
    Піндєц вашій отарі, доспівались фашисти ! Будете тепер зігувати на матчан каЛпат з Малеховом на місцевих сільських стадіонах
    Повернувсі ФК Сільмаш до рідноі сільськоі ліги !
    Так,так-звичайно! Доречі,а де ультрас фека??? Все збоченець-йди лікуйся ,я сьогодні занадто багато уваги тобі приділив...
    Slavanacii
    online
      Slavanacii, 06.07.2020 12:03
    +8
    PFCLviv, 06.07.2020 07:54
    Оооо, овечка!
    Піндєц вашій отарі, доспівались фашисти ! Будете тепер зігувати на матчан каЛпат з Малеховом на місцевих сільських стадіонах
    Повернувсі ФК Сільмаш до рідноі сільськоі ліги !
    От шо ти за єрєсь несеш ? Трохи включай голову. Знаю багатьох львівян, ти схоже там підкидиш.
    назарик тартачний
      назарик тартачний, 06.07.2020 11:11
    +7
    Юрий Карпенко, 06.07.2020 09:02
    Тупі бандери сходять з розуму, з таким підходом не буде на Західній жодного нормального клубу, будуть футбол по ящику дивитись
    А ти хто, моськаль зомбанутий!? Їдь в кремль, ноги Сталіну поцілуй
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 06.07.2020 10:12
    +6
    DidOk, 06.07.2020 10:03
    ФК "Карпати" то сором українського футболу
    власники Карпат - то сором украінського футболу
    чим клуб винен, що потрапил до лап відвертих ідіотів?
    Slavanacii
    online
      Slavanacii, 06.07.2020 11:55
    +5
    Якось фраза про "допоможемо молодшому братові" вкрай неоднозначно сприймається у нашій країні. Пишу без будь-якого тролінгу.
    volf2020
      volf2020, 06.07.2020 11:24
    +5
    Може вже вистачить носитися з Карпатами і Рухом.Нехай кожен займаеться своею справою.Вилетять Карпати ну і нехай.Трохі можливо розуму наберуться.
    KIPR ALECS
      KIPR ALECS, 06.07.2020 11:03
    +5
    Как же кумарят такие персонажи....вот как оно такое тупое в жизни таких высот добилось....ответ один...криминалом
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 06.07.2020 10:04
    +5
    здавалось бт,
    у Козлоського є Рух, у Смалійчука є геморой у вигляді Карпат. то й займайтеся кожен своім клубом: перший Рухои, другий Карпатами та проблемами Карпат
    так ні, прводять себе як довбо**би. одне з якогось лиха лізе до “молодшого” брата,, друге чогось пхається вирішувати проблеми “старшогр”.
    а чи повітря у тому Львові якесь особливе?
    Morfeo1
      Morfeo1, 06.07.2020 07:14
    +2
    Да что ты?!!!
    Pro100ecspert
      Pro100ecspert, 06.07.2020 15:40
    +1
    Ruslan, 06.07.2020 15:05
    Що то хворе несе?! Який молодший брат? Що воно там хоче рішити з жидом який його в сраці бачив?! Про яку етичність в нього язик повертається говорити?! В мудака який що не вилізе десь то смородом звітам несе! Що було етичного в тому як ти скакало в барі і ложило мати на львівян? Чи може те як ти своїх вболівальників вівцями обізвав? Вчинок Руху був неетичним? Те що вони вивели на чисту воду що ти етично їх топиш в першій лізі? Вже якісь змови тайні видумує. Не знаєш то не говори. А от як ти вчинив - це вже всі знають. Не пиши ніхрєна, хватає гівна. Саме обісране та всіх кругом себе обісрало. Вже всі в Україні на Львів скоро дивитись не зможуть. Точно цирк з клоунами.
    А як вони його вивели на чисту воду? Стимулювання не заборонене законом. І якщо Рух такий сильний хай виходить і доводить це. А не Козловський плаче в своїх блогах, які чомусь знімає не про свій клуб
    BekXan
      BekXan, 06.07.2020 14:48
    +1
    Смайличук походу ещё та с@ка !
    pas2012
      pas2012, 06.07.2020 13:46
    +1
    Новий футбольний комедійний серіал...."Львівські рішали"))))
    Ruslan
      Ruslan, 06.07.2020 15:05
    0
    Що то хворе несе?! Який молодший брат? Що воно там хоче рішити з жидом який його в сраці бачив?! Про яку етичність в нього язик повертається говорити?! В мудака який що не вилізе десь то смородом звітам несе! Що було етичного в тому як ти скакало в барі і ложило мати на львівян? Чи може те як ти своїх вболівальників вівцями обізвав? Вчинок Руху був неетичним? Те що вони вивели на чисту воду що ти етично їх топиш в першій лізі? Вже якісь змови тайні видумує. Не знаєш то не говори. А от як ти вчинив - це вже всі знають. Не пиши ніхрєна, хватає гівна. Саме обісране та всіх кругом себе обісрало. Вже всі в Україні на Львів скоро дивитись не зможуть. Точно цирк з клоунами.
    8number
      8number, 06.07.2020 14:13
    0
    Вообще орнул с этого интервью Логика этого «уважаемого даже Дыминским» менеджера совсем не понятна. Дыминский уважает - Беня не замечает, методы управления превосходные - Карпаты в жопе, денег нет - платим премии противникам Руха.
    Я после этого ещё раз видео с плачущим Козловским и апельсинами пересмотрел и аж сам всплакнул.
    REALIST
    online
      REALIST, 06.07.2020 11:58
    0
    Юрий Карпенко, 06.07.2020 09:02
    Тупі бандери сходять з розуму, з таким підходом не буде на Західній жодного нормального клубу, будуть футбол по ящику дивитись
    добре, що на Сході і Півдні є самодостатні клуби у "нетупих каКцапів"- Сталь, Дніпро, Металіст, Кривбас, МетаДон, Севастополь, Таврія і т.д. ... по великому рахунку, "нормальних" клубів в Україні сьогодні лише два... на жаль...
    REALIST
    online
      REALIST, 06.07.2020 11:51
    0
    Добре, що в Карпат проблем "нема"... А Рух якось розбереться!