Формула-1. Гран-При Китая. Анонс

Sport.ua в рамках талант-конкурса проводит анонс Гран-При Китая Формулы-1

Починаючи з 2004 року, коли Формула 1 вперше завітала до Китаю, гонки поблизу Шанхая виходили достоту цікавими - і «дощові», і «сухі».

Конфігурація траси передбачає, що команди будуть налаштовувати шасі на середній рівень притискної сили, оскільки тут є дві довгі прямі, хоча коло значною мірою складається зі звивистих та технічних ділянок. Тому від традиційного компромісу між швидкістю на прямих та зчепленням в повільних поворотах команди не повинні відмовитися. Перед командами стоятиме складне завдання - слід знайти правильні налаштування, які допоможуть гонщикам берегти шини і водночас максимально ефективно їх використовувати.

Саме шини Pirelli все ще залишаються головним Х-Фактором гонок, хоча тип покришок буде той самий що й в Австралії та Малайзії - Hard і Soft. Голова гоночного підрозділу компанії Pirelli Пол Хембрі прокоментував ситуацію так:

- Нас очікує прохолодна погода і не надто абразивне покриття, так що особливих хвилювань немає, та й навантаження на шини буде середнім.

У свою чергу Міхаель Шумахер про шини відгукнувся наступним чином: «В Шанхаї всі продовжать вивчення шин Pirelli. Поки ми бачили, що тактика гонки відіграє важливу роль, як і уміння берегти гуму - я не сумніваюсь, що в Китаї буде так само. З погляду зношування шин траса в Шанхаї пробачає трохи більше ніж Сепанг - температура тут нижче, а покриття більш гладке. В цілому гума Pirelli справляє гарне враження, а найскладніше - навчитися підтримувати її параметри всередині зони оптимальних значень».

При цьому варто звернути увагу на те, що жорсткі гальмування зношують передні шини, а це призводить до недостатньої поворотності, що може спричинити серйозні проблеми у зв'язках 1-2-3-4 поворотів та 11-12 після яких іде профільований 13-й поворот, який виводить гонщиків на найдовшу пряму траси. Саме виходи з 13-го та останнього 16-го повороту є напрочуд важливим в плані швидкості на обох прямих - підібравшись впритул до опонента та опинившись в його повітряному мішку, можна буде проводити атаку в шпильці 14-го повороту або наприкінці прямої старт-фініш у зв'язці 1-2 віражів.

Також традиційним місцем для обгонів є 6-й поворот. Тому можливостей для обгону у гонщиків має бути достатньо, особливо якщо справно працюватимуть КЕРС та регульоване заднє крило, використовувати яке в шанхайській гонці можна буде на найдовшій прямій, а не на прямій старт-фініш, як це було дозволено в Австралії та Малайзії.

Прогноз погоди поки що передбачає імовірність дощу в п'ятницю та суботу на рівні 40%-30% під час практик та кваліфікації, але сонце в неділю по обіді (вірогідність дощу - 10%), таким чином нас очікуватиме гонка з, імовірно, тактикою двох піт-стопів, щоправда Пол Хембрі радить не квапитися з висновками, а дочекатися результатів п'ятничних практик, під час яких картина буде більш зрозумілою.

Відсутність перерви між гонками в Малайзії та Китаї також вплине на те, що серйозну технічну модернізацію болідів команди, швидше всього, не зроблять, хоча, консультант Red Bull з автоспорту, Хельмут Марко сказав, що команда планує представити одну новинку, але не сказав яку саме.

В цьому контексті на перше місце виходить робота команд над помилками в Сепангу та усунення технічних проблем, які переслідували команди. Цілком зрозумілим є той факт, що наявність КЕРС в Шанхаї з його двома довгими прямими є неодмінною умовою досягнення високих результатів, а це справжній головний біль для Red Bull. Команда свідомо відмовилася від системи в Австралії через її ненадійність, яка все-таки проявилася в Малайзії, де КЕРС відмовив у Марка Веббера ще до старту гонки, а Себастьян Феттель на середині дистанції отримав від команди вказівку не використовувати систему.

Також із технічними проблемами, пов'язаними з відмовою заднього регульованого крила на боліді Фернандо Алонсо, зіткнулися інженери Ferrari. Крім того, керівництво команди на чолі зі Стефано Доменікалі, Альдо Костою та Петом Фрайем з Малайзії направилося в Китай транзитом через Маранелло, щоб проконтролювати та поквапити роботи з модернізації машини, відтак, малоймовірним, але невиключеним є можливість застосування технічних новинок вже в Шанхаї, тобто раніше запланованого.

Абсолютно нове шасі Sauber отримає Серхіо Перес, болід якого в Сепангу дуже сильно постраждав після попадання в нього баласту вагою близько 6 кг з машини Toro Rosso.

З погляду статистики цікавою особливістю траси є те, що з 2004 року, відколи відбулася перша гонка в Китаї, жоден гонщик поки що не зміг виграти більше одного разу. Попередніми переможцями гонки були: Баррікелло, Алонсо, М.Шумахер, Ряйкконен, Хемілтон, Феттель та Баттон.

Серед команд найбільше перемог у Ferrari - 3, далі McLaren - 2, Renault та Red Bull Racing - по 1. Також примітним є той факт, що для Міхаеля Шумахера перемога в 2006 році стала дотепер останньою в кар'єрі - 91-ю. Семиразовий чемпіон є автором найшвидшого кола гонки - 1:32.238 - встановленого на дебютному Гран-Прі, коли на болідах стояли потужніші двигуни V10. Звісно цього разу існує велика імовірність того, що на верхівку подіуму встане пілот, який це вже робив, але сучасна Формула 1 повна сюрпризів і 8-й переможець також може з'явитися хай навіть і несподівано.

Враховуючи фактор шин Pirelli, можливого дощу (особливо в суботу) та досі не до кінця подоланими технічними несправностями серед топ-команд, варто очікувати на цікаву гонку найближчої неділі.

Hassassin

Источник Sport.ua
По теме:
Читайте нас в Telegram

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Футбол | 02 мая 2024, 06:40 59

Уже известны все 5 клубов: Байер, Бавария, Штутгарт, РБ Лейпциг, Боруссия Д

Комментарии